Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
formsvackan
Secrist
Vercingetorix
7 posters

    Heja Sverige!

    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Heja Sverige! Empty Heja Sverige!

    Inlägg  Vercingetorix 2013-08-23, 11:47

    När man läser partsinlagor i pressen gällande läget i landet är det onekligen lätt att förledas att tro att vi med raska steg är på väg emot att bli betraktade som ett land i tredje världen.
    Jag, och några med mig har länge förstått att det inte riktigt förhåller sig på det sättet.

    Dagens ledare i Expressen sätter lite fingret på saken, och jag vill därför gärna dela med mig av denna positiva lägesrapport.

    Tankar?

    http://m.expressen.se/ledare/eric-erfors/vanstern-borde-sluta-gnalla-pa-laget-i-landet/
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Heja Sverige! Empty Bra

    Inlägg  Secrist 2013-08-23, 12:44

    Skönt och uppfriskande med folk som ser lite nyktert på saken istället för politiker som jagar billiga poäng och misärvänstern som alltid är missnöjda med allt som inte kommer från Vänsterpartiet.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  formsvackan 2013-08-23, 13:52

    Vercingetorix skrev:När man läser partsinlagor i pressen gällande läget i landet är det onekligen lätt att förledas att tro att vi med raska steg är på väg emot att bli betraktade som ett land i tredje världen.
    Jag, och några med mig har länge förstått att det inte riktigt förhåller sig på det sättet.

    Dagens ledare i Expressen sätter lite fingret på saken, och jag vill därför gärna dela med mig av denna positiva lägesrapport.

    Tankar?
    Så ledaren i Expressen ska kanske inte räknas som en partsinlaga i pressen, eller .... ?

    En överväldigande majoritet är väl medveten om att de bor i ett av världens bästa länder. Och hur kunde just Sverige bli ett så framgångsrikt land och på så många områden?

    Ja, hur har det kunnat bli så ?   Är du säker på att vi fortfarande är på väg åt samma håll, eller kan inriktningen ha ändrats på något område ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  RedMentalCase 2013-08-23, 13:55

    Vercingetorix skrev:När man läser partsinlagor i pressen gällande läget i landet är det onekligen lätt att förledas att tro att vi med raska steg är på väg emot att bli betraktade som ett land i tredje världen.
    Jag, och några med mig har länge förstått att det inte riktigt förhåller sig på det sättet.

    Dagens ledare i Expressen sätter lite fingret på saken, och jag vill därför gärna dela med mig av denna positiva lägesrapport.

    Tankar?

    http://m.expressen.se/ledare/eric-erfors/vanstern-borde-sluta-gnalla-pa-laget-i-landet/
    Man måste fråga sig var alla undergångsscenarios som vänstern kommer fram till härstammar från.
    Är vänstern en samling negativister dödgrävare och samhällsförstörare`

    Ja förmodligen.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  formsvackan 2013-08-23, 15:08

    RedMentalCase skrev:
    Vercingetorix skrev:När man läser partsinlagor i pressen gällande läget i landet är det onekligen lätt att förledas att tro att vi med raska steg är på väg emot att bli betraktade som ett land i tredje världen.
    Jag, och några med mig har länge förstått att det inte riktigt förhåller sig på det sättet.

    Dagens ledare i Expressen sätter lite fingret på saken, och jag vill därför gärna dela med mig av denna positiva lägesrapport.

    Tankar?

    http://m.expressen.se/ledare/eric-erfors/vanstern-borde-sluta-gnalla-pa-laget-i-landet/
    Man måste fråga sig var alla undergångsscenarios som vänstern kommer fram till härstammar från.
    Är vänstern en samling negativister dödgrävare och samhällsförstörare`

    Ja förmodligen.
    Konsekvens är tydligen ingen av dina starkare sidor, det heller ...... Very Happy

    https://acbladet.swedishforum.se/t54582p15-vagen-bort-fran-sossarnas-sverige-en-resa-mot-ett-fritt-land

    RedMentalCase skrev:Är du efterbliven på riktigt roffan?

    Att moderaterna ( du kallar dem högern, lever du i verkligheten eller?)  sa nej till förslag lagda av en sosseregering är en helt annan sak
    du är så dum att kackerlackorna skrattar åt dig.

    Begriper du nåt om politik roffan, eller är du helt dum i huvet?
    RedMentalCase skrev:Av vilken anledning anser foliet att jag ska välja ut nåt från en infantil lista av vad ett parti gjort i oppositionsställning?

    Har ni de allra minst grundläggande kunskaper om politk?  Svar nej.

    65+ och ett huvud som en 5 årig mongolid?

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  RedMentalCase 2013-08-23, 15:48

    Foliet, forumets egen stalker , stalkern med hönshjärnan.Smile, tror dumfoliet att denna debatt handlar om foliets fantasier om min konsekvens???



    Foliet kunde kanske istället förklara hur Löfven ska  utforma en ny innovationspolitik, när Sverige redan toppar listan, vill Löfven att Sverige ska förändra sin position?

    Krönikan i Expressen sätter fokus på det faktum att vänstern i stort bara har tomma ord och ganska lögnaktig propaganda att komma med.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  Infra 2013-08-23, 16:05

    RedMentalCase skrev:Foliet, forumets egen stalker , stalkern med hönshjärnan.Smile, tror dumfoliet att denna debatt handlar om foliets fantasier om min konsekvens???



    Foliet kunde kanske istället förklara hur Löfven ska  utforma en ny innovationspolitik, när Sverige redan toppar listan, vill Löfven att Sverige ska förändra sin position?

    Krönikan i Expressen sätter fokus på det faktum att vänstern i stort bara har tomma ord och ganska lögnaktig propaganda att komma med.
    Det finns bara ett folium härinne. Just nu är det du!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  berralarzon 2013-08-24, 19:44

    RedMentalCase skrev:Foliet, forumets egen stalker , stalkern med hönshjärnan.Smile, tror dumfoliet att denna debatt handlar om foliets fantasier om min konsekvens???



    Foliet kunde kanske istället förklara hur Löfven ska  utforma en ny innovationspolitik, när Sverige redan toppar listan, vill Löfven att Sverige ska förändra sin position?

    Krönikan i Expressen sätter fokus på det faktum att vänstern i stort bara har tomma ord och ganska lögnaktig propaganda att komma med.
    Du mestadels har ju lyckas sprida ut 10076 lögner samt en sanning 1=10077* visar bara att du är ett korkat importhjon gustavander/rmc/komminusjägaren**/awfultruht mm korkade nick du haft som lider av en svår skada AV avundsjuka och att du vill alla människor illa.
    Du är ETT brunt hål av en sådan människa jag avskyr. klipp dig Dani Novac fjantigt att se ett ca55 årigt importhjon med långt skitigt hår.
    //Niklas
    * 1 =att du är en idiot
    **medveten felstavning
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  redalert 2013-08-24, 23:35

    berralarzon skrev:
    RedMentalCase skrev:Foliet, forumets egen stalker , stalkern med hönshjärnan.Smile, tror dumfoliet att denna debatt handlar om foliets fantasier om min konsekvens???



    Foliet kunde kanske istället förklara hur Löfven ska  utforma en ny innovationspolitik, när Sverige redan toppar listan, vill Löfven att Sverige ska förändra sin position?

    Krönikan i Expressen sätter fokus på det faktum att vänstern i stort bara har tomma ord och ganska lögnaktig propaganda att komma med.
    Du mestadels har ju lyckas sprida ut 10076 lögner samt en sanning 1=10077* visar bara att du är ett korkat importhjon gustavander/rmc/komminusjägaren**/awfultruht mm korkade nick du haft som lider av en svår skada AV avundsjuka och att du vill alla människor illa.
    Du är ETT brunt hål av en sådan människa jag avskyr. klipp dig Dani Novac fjantigt att se ett ca55 årigt importhjon med långt skitigt hår.
    //Niklas
    * 1 =att du är en idiot
    **medveten felstavning
    Suck a dick motherfucker! rendeer 

    Sponsored content


    Heja Sverige! Empty Sv: Heja Sverige!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 11:50