Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-15, 21:46



    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2013-05-15, 21:53, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  RedCloud 2013-05-15, 21:50

    Du är den sjukaste människan jag sett på internet....och det säger en hel del

    Ps: det stavas inte "Invandarren", utan invandraren.

    Han kanske tom är född i terrorstaten Usa ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-15, 21:55

    RedCloud skrev:Du är den sjukaste människan jag sett på internet....och det säger en hel del

    Ps: det stavas inte "Invandarren", utan invandraren.

    Han kanske tom är född i terrorstaten Usa ?

    Nej jag mår bra. Du är den bittraste människa som existerat på internet, och låtsas vara lärare med din syn på medmänniskor, hatandes Israel & USA så pass att du inte kan sova....snälla stanna i onanikojan så du inte slutar som invandraren från Cuba och låser in oskyldiga människor..


    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2013-05-15, 21:59, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  RedCloud 2013-05-15, 21:58

    Nej jag mår bra.

    Sjukdomsinsikt saknas....

    Du är den bittraste människa som existerat på internet

    inte då....

    och låtsas vara lärare med in syn på medmänniskor,

    lyckas rätt bra med det, det trillar ner en lönecheck från skolan varje månad...

    hatandes Israel & USA så pass att du inte kan sova

    jag sover väldigt gott i vetskap att jag inte är, aldrig varit eller kommer att bli en sån som dig

    " så du inte slutar som invandraren från Cuba och låser in oskyldiga människor..

    Men han kanske var förr i terrorstaten Usa, då är han ju inte invandrare....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-15, 22:06

    RedCloud skrev:
    Nej jag mår bra.

    Sjukdomsinsikt saknas....

    Du är den bittraste människa som existerat på internet

    inte då....

    och låtsas vara lärare med in syn på medmänniskor,

    lyckas rätt bra med det, det trillar ner en lönecheck från skolan varje månad...

    hatandes Israel & USA så pass att du inte kan sova

    jag sover väldigt gott i vetskap att jag inte är, aldrig varit eller kommer att bli en sån som dig

    " så du inte slutar som invandraren från Cuba och låser in oskyldiga människor..

    Men han kanske var förr i terrorstaten Usa, då är han ju inte invandrare....

    Visa var USA är terrorstämplat! Du är ju lärare, du borde ju veta bom bom
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  RedCloud 2013-05-15, 22:07

    Visa var USA är terrorstämplat! Du är ju lärare, du borde ju veta

    har du slagit upp ordet "terror" än, och kopplat in de få hjärnceller du har ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-05-15, 22:24

    RedCloud skrev:
    Visa var USA är terrorstämplat! Du är ju lärare, du borde ju veta

    har du slagit upp ordet "terror" än, och kopplat in de få hjärnceller du har ?

    Du säger att USA & Israel är en terrorstat, är de terrorstämplade? Ja eller nej?

    Sponsored content


    Invandraren från RC´s drömland är oskyldig Empty Sv: Invandraren från RC´s drömland är oskyldig

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:37