Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Sniperace
RedCloud
R.O.F.L
Dao
ericTheDog
Secrist
Dannehof
11 posters

    Så vill Norge stoppa svenska ungdomar

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Så vill Norge stoppa svenska ungdomar - Sida 4 Empty Sv: Så vill Norge stoppa svenska ungdomar

    Inlägg  Dao 2013-03-06, 19:53

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Nej, det var snarare DITT problem.

    Varför det? Jag bryr mig aldrig om ifall du eller andra skriver en bokstav eller siffra fel. Du gör det till en jättegrej... När jag dessutom skrev vad jag menade, så hävdade du att jag ljög!?

    Hur skulle det kunna vara mitt problem?

    Det är väl dit problem eftersom du skrev fel och inte med ett ord berörda att du gjort det, det närmaste man kan komma är att ett nytt inlägg skriver du rätt år.... Smile

    Jag såg inte att jag hade skrivit en etta istället för tvåa. Men du borde ju förstått att det var tangentslarv, när jag efteråt beskrev mer ingående vad jag menade...

    Borde man ju tycka...

    Lämna detta nu, innan du kommer ut i för djupt vatten...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så vill Norge stoppa svenska ungdomar - Sida 4 Empty Sv: Så vill Norge stoppa svenska ungdomar

    Inlägg  Sniperace 2013-03-06, 19:57

    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Nej, det var snarare DITT problem.

    Varför det? Jag bryr mig aldrig om ifall du eller andra skriver en bokstav eller siffra fel. Du gör det till en jättegrej... När jag dessutom skrev vad jag menade, så hävdade du att jag ljög!?

    Hur skulle det kunna vara mitt problem?


    Ett misstag må vara ett misstag, men du hävdade att det var sniper som inte förstod, vilket är att betrakta som enlögn från din sida.

    Han "förstod" ju inte ens när jag förklarade! En femåring hade ju då förstått att det handlade om tangentslarv. Sådant ser jag varje gång jag är inne på detta forumet. Om jag tycker det var konstigt och inte förstod, då frågar jag. Ánnars är det ju bara att strunta i det...

    Svälj och gå vidare!!!

    JAg förstod, men hänvisade dig till vad du verkligheten hade skrivit, vilket DU tydligen inte förstod, så den som ska svälja och gå vidare är du
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så vill Norge stoppa svenska ungdomar - Sida 4 Empty Sv: Så vill Norge stoppa svenska ungdomar

    Inlägg  Sniperace 2013-03-06, 19:58

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Nej, det var snarare DITT problem.

    Varför det? Jag bryr mig aldrig om ifall du eller andra skriver en bokstav eller siffra fel. Du gör det till en jättegrej... När jag dessutom skrev vad jag menade, så hävdade du att jag ljög!?

    Hur skulle det kunna vara mitt problem?

    Det är väl dit problem eftersom du skrev fel och inte med ett ord berörda att du gjort det, det närmaste man kan komma är att ett nytt inlägg skriver du rätt år.... Smile

    Jag såg inte att jag hade skrivit en etta istället för tvåa. Men du borde ju förstått att det var tangentslarv, när jag efteråt beskrev mer ingående vad jag menade...

    Borde man ju tycka...

    Lämna detta nu, innan du kommer ut i för djupt vatten...

    Men det visade jag dig genom kopieringen av detta, du är på djupt vatten daore..... simma in innan du drunknar

    Sponsored content


    Så vill Norge stoppa svenska ungdomar - Sida 4 Empty Sv: Så vill Norge stoppa svenska ungdomar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:01