Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Redcloud...

    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Redcloud... Empty Redcloud...

    Inlägg  Thors 2010-01-24, 11:55

    Vilka mänskliga värderingar och rättigheter sätter du främst?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud... Empty Sv: Redcloud...

    Inlägg  RedCloud 2010-01-24, 12:00

    Ohhh jag verkar var hemskt omtyckt i ultrahögerlaget, tre trådar på ett dygn dedikerade till lilla mig...

    Och i motsatts till dig pajazNazze besvarar jag frågor:



    Mina värderingar




    Reason 4 Edit: stavfel


    Senast ändrad av RedCloud den 2010-01-24, 15:44, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Redcloud... Empty Sv: Redcloud...

    Inlägg  Thors 2010-01-24, 15:12

    RedCloud skrev:Ohhh jag verkar var hemskt omtyckt i ultrahögerlaget, tre tådar på ett dygna dedikerade till lilla mig...

    Och i motsatts till dig pajazNazze besvarar jag frågor:



    Mina värderingar

    Vad är dina åsikter om de muslimser och islamister som inte accepterar dina värderingar?

    Det finns alltså ingen gräns för tolerans hur lågt de kan då att bryta dina värderingar?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud... Empty Sv: Redcloud...

    Inlägg  RedCloud 2010-01-24, 15:15

    Vad är dina åsikter om de muslimser och islamister som inte accepterar dina värderingar?

    De människor, oavsett religion eller etnisk tillhörighet, som inte kan ställa upp på FNs deklaration om mänskliga rättigheter är illa ute.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Redcloud... Empty Sv: Redcloud...

    Inlägg  formsvackan 2010-01-24, 15:27

    RedCloud skrev:
    Vad är dina åsikter om de muslimser och islamister som inte accepterar dina värderingar?

    De människor, oavsett religion eller etnisk tillhörighet, som inte kan ställa upp på FNs deklaration om mänskliga rättigheter är illa ute.

    Hmmm....

    Artikel 25
    1. Envar har rätt till en levnadsstandard, som är tillräcklig för hans egen och hans familjs hälsa och välbefinnande, däri inbegripet föda, kläder, bostad, hälsovård och nödvändiga sociala förmåner, vidare till trygghet i händelse av arbetslöshet, sjukdom, invaliditet, makes död, ålderdom eller annan förlust av försörjning under omständigheter, över vilka han icke kunnat råda.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud... Empty Sv: Redcloud...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-24, 15:39

    Ja nu står du på topp Red Cloud, bra jobbat,taskigt bara att LillThor har missat att vi redan har en Red Cloudtråd, men det stämmer bra med att jag inte tror att den Lille är läskunnig?

    Kan du läsa LillThor?

    Sponsored content


    Redcloud... Empty Sv: Redcloud...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 05:06