Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
nordisk.nu
RedAssVictory
captaincodd
KickTheRasist
råttan III
Sniperace
Vercingetorix
Dao
F.I.S.T
marxisten
formsvackan
Regndrottning
MartinLindgren
Secrist
R.O.F.L
19 posters

    Vilken ministerpost får Lars Ohly

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  F.I.S.T 2009-12-31, 11:57

    råttan III skrev:
    F.I.S.T skrev:
    råttan III skrev:Vad tror de på? Åsiktsförtryck?

    Fel tråd igen råttan... din bitterhet över admin finns flera andra trådar till Cool


    Detta forums åsiktsförtryck är relevant i alla trådar. Är man inte vänster riskerar man hela tiden avstängning.

    varför stängs du inte av nu då ... när du sköter dig bättre ? ... fundera på det en stund du råttan ?
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  råttan III 2009-12-31, 12:06

    Det kan bero på att admin kom på att det där med åsiktsförtryck kanske inte var så smart. Jag sköter mig f.ö inte ett dugg bättre nu. Tidigare skrev du ju att du inte visste så mycket om hur jag skötte mig innan avstängnigen...du blir allt mindre trovärdig.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  Regndrottning 2009-12-31, 12:33

    råttan III skrev:Det kan bero på att admin kom på att det där med åsiktsförtryck kanske inte var så smart. Jag sköter mig f.ö inte ett dugg bättre nu. Tidigare skrev du ju att du inte visste så mycket om hur jag skötte mig innan avstängnigen...du blir allt mindre trovärdig.

    Oj, jo... Du sköter dig bra mycket bättre nu än innan.... jag märker STOR skillnad.

    Men ge dig nu med spammandet. Vi vet alla att du anser dig vara utsatt för åsiktsförtryck, vi vet alla att du tycker synd om dig själv för du inte kan uttrycka dig hur du vill. Vi vet också att du spelar martyr och hur hela världen är emot dig....

    Det är tjatigt nu, försök förstå. Lämna det bakom dig och gå vidare. Ta eget ansvar, ta dig i kragen, finns säkert fler högerklichér men jag kommer inte på dem nu....
    Wink

    queen
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  marxisten 2009-12-31, 19:45

    R.O.F.L skrev:
    marxisten skrev:
    R.O.F.L skrev:Är homosexuella en folkgrupp?

    Enligt mig är det en sexuallitet, men i lagens mening räknas de som folkgrupp.

    Amerikaner undrarj ag dock om man kan säga folkgrupp om.

    De har olika religion, etniskt ursprung etc. så om de är en folkgrupp då är det en ytterst heterogen sådan.

    För övrigt håller du med Grapenholt och hans motion om att utvisa alla amerikaner?

    Nej, har faktiskt inte ens hört om den tidigare.

    Vill folk fly USA förstår jag det och anser de borde få stanna pga. kapitalets förtryck. Very Happy
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-12-31, 19:50

    Men nu handlade det inte om några asylsökande amerikaner.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  marxisten 2009-12-31, 19:55

    R.O.F.L skrev:Men nu handlade det inte om några asylsökande amerikaner.
    Jag ser det så här. I första han bör personer från ex. Afghanistan, Irak, Somalia osv. lider av krig och svält framför amerikanare. Behovet skall avgöra inte om man kommer från väst eller ej.

    Däremot utvisa folk uppehållstillstånd är svaret blankt nej... Jag är lite fundersam, när lämnades denna motion in. Var det debatt om utvisning av folk från ex. mellanöstern eller?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  KickTheRasist 2009-12-31, 19:55

    R.O.F.L skrev:Men nu handlade det inte om några asylsökande amerikaner.


    Nej fan det handlar ju om Nazi - stalledrängar ifrån Ungern Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  lazy 2009-12-31, 20:00

    Konstigt att jag som "känt" råttan sedan 2006 (?) möjligtvis tidigt 2007 och har skrivit i samma trådar så gott som hela tiden inte kan se ngn större skillnad?

    Så var menar ni att han har "bättrat" sig?
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty hm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-12-31, 20:00

    marxisten skrev:
    R.O.F.L skrev:Men nu handlade det inte om några asylsökande amerikaner.
    Jag ser det så här. I första han bör personer från ex. Afghanistan, Irak, Somalia osv. lider av krig och svält framför amerikanare. Behovet skall avgöra inte om man kommer från väst eller ej.

    Däremot utvisa folk uppehållstillstånd är svaret blankt nej... Jag är lite fundersam, när lämnades denna motion in. Var det debatt om utvisning av folk från ex. mellanöstern eller?
    http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33731&a=518704&from=rss
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-12-31, 20:03

    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:Men nu handlade det inte om några asylsökande amerikaner.


    Nej fan det handlar ju om Nazi - stalledrängar ifrån Ungern Smile

    Nej du har läst fel, Allt handlar om Serber som rekryteras till Ustaška mladež.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  KickTheRasist 2009-12-31, 20:07

    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:Men nu handlade det inte om några asylsökande amerikaner.


    Nej fan det handlar ju om Nazi - stalledrängar ifrån Ungern Smile

    Nej du har läst fel, Allt handlar om Serber som rekryteras till Ustaška mladež.


    Mozes da mi popusis kurac kurvo madjarska !!!
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-12-31, 20:53

    Nem, te szopni egy szerb kakas helyett!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  KickTheRasist 2009-12-31, 21:08

    R.O.F.L skrev:Nem, te szopni egy szerb kakas helyett!




    Fattar inte mongol ungerska Smile



    menar du --> Magyár suger kuk Smile
    redclownII
    redclownII


    Antal inlägg : 53
    Join date : 09-12-21
    Ort : SöderOmDalälven

    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  redclownII 2010-01-01, 12:52

    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:Nem, te szopni egy szerb kakas helyett!




    Fattar inte mongol ungerska Smile



    menar du --> Magyár suger kuk Smile

    Oprtiske admin where are you?

    Sponsored content


    Vilken ministerpost får Lars Ohly - Sida 5 Empty Sv: Vilken ministerpost får Lars Ohly

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 03:02