"hur känns det nu när verkligheten har hunnit ifatt den tomma vänstern."
Och i din fantasigenerator tror du att detta håller fram till sep 2010?
"världen 7 miljarder."
6.500 000 000 är mer rätt, hur dum är du ?
GustavAnder skrev:Så jag fick inget svar, varför kritiseras G20 för de åtgärder de gör, när tokvänster i Sverige kritiserar regeringen för att de INTE gör som G20 ?
GustavAnder skrev:Men nu var ju frågan, varför kritiseras regeringen från tokvänster håll, och varför lägger man förslag på ofinansierade utgifter på 100 tals miljarder i Sverige, men samtidigt kritiserar EU/USA för att de gör detsamma ?
RedCloud skrev:Gordon Brown talar om "en ny världsordning", och tänker med de övriga G20 länderna satsa hissnande 9 000 000 000 000 kronor för att bemöta den av kapitalismen skapade globala finanskrisen.
Sedelpressarna går varma, och 9 000 000 000 000 kronor utan täckning heter hyperinflation i min värld.
Depression any one ?
Artikel DN
GustavAnder skrev:Så jag fick inget svar,
varför kritiseras G20 för de åtgärder de gör, när tokvänster i Sverige kritiserar regeringen för att de INTE gör som G20 ?
theward, ja summorna är olika, det är skillnad på Sverige 9 miljoner,
världen 7 miljarder.... hur dum är du?
RedCloud skrev:"eller inväntar du en tillbakagång till Scratch?"
dit kommer vi förr eller senare, fast jag kan inte säga att jag har bråttom
fredrik rahm skrev:nej putsa din "kalashnikow" du din extremist..
formsvackan skrev:fredrik rahm skrev:nej putsa din "kalashnikow" du din extremist..
Tat lugnt RC, det behövs ingen kalashnikov. Mot så klen opposition räcker det med en liten Logitech
RedCloud skrev:"Sin egen mat, sen egen värme.
Då går många cityslickers under innan första vintern passerats."
Vilken tur att man har kakelugn och potatisland.....men du har rätt, faller systemet samman (vilket det med all sannolikhet kommer att göra) så inte skulle jag vilja vara stadsbo då.
theward skrev:RedCloud skrev:"Sin egen mat, sen egen värme.
Då går många cityslickers under innan första vintern passerats."
Vilken tur att man har kakelugn och potatisland.....men du har rätt, faller systemet samman (vilket det med all sannolikhet kommer att göra) så inte skulle jag vilja vara stadsbo då.
Jag har möjlighet till att odla alla grödor jag vill och har tillgång till hur mkt fisk som helst och skogen är full av bär och svamp.
Vilt kan man ju också skjuta eller snara
Så den dagen allt kollapsar lägger jag all min kraft på självförsörjning.
Har även plats för höns och andra lantdjur
Men just nu lägger jag all kraft på att försöka klara av att jobba.
Men saom sagt när pengar ej är värd nåt, då är det dags att sköta sig helt själv..och ta tillvara alla sina kunskaper
RedCloud skrev:"Det troliga är väl att ni köper mat och värme för bidragspengar."
Vulgärhögerns begåvningsreserv spekulerar igen...
RedCloud skrev:"Högkonjukturen står för dörren"
There are no americans in Bagdad
/from Bob
R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:"Högkonjukturen står för dörren"
There are no americans in Bagdad
/from Bob
Vargen kom inte denna gång heller,,,
Nej, den dumvänster du refererar till finns ju trots allt bara i din och GA´s fantasierredalert skrev:Dumvänstern har alltid fel, kan någon komma på något undantag?
ericTheDog skrev:Dumma oss som trodde rc var på riktigt.
lazy skrev:ericTheDog skrev:Dumma oss som trodde rc var på riktigt.
RC är antagligen felstavat, ska egentligen vara RH, Robin Hood.