Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Foliet kan inte vara riktig klok

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  formsvackan 2009-12-09, 09:35

    GustavAnder skrev:Foliet kan inte vara riktig klok i huvet, vad får honom att fantisera ihop allt detta skitsnack ?
    Nedan återfinns några utdrag ur GA's senaste alster på detta forum. Vänder man sig mot dessa fantasier och förolämpningar är man en idiot. Det är jag i så fall med glädje Very Happy

    Det är gött att pissa på sig , det värmer i början men sen blir det kallt.
    Är alla bidragsparasiter medvetna om att de spelar roulette med våra barns framtida välfärd, allt för att de inte anser sig behöva bidra, bara lyfta bidrag.
    Du tror väl inte på allvar att jag skulle jobba 2 timmar extra om dan för att för några lata bidragstagare skulle kunna leva flottare ?
    då tolererades inte folk som bara satt på röven och lyfte bidrag,
    Nu gör jag ibland, som flera miljoner andra, vissa prioriteringar.
    spyr ut sin galla mot kapitalismen och marknadsekonomin, den som gett dem mat i deras lata magar.
    Men det förstår du väl, de har ju röstat på vänstern hela sitt liv, nu vill de ha " betalt" för sitt " arbete", nu vill de ha bidrag resten av livet.
    Förbannade idioter, rent ut sagt , är vad ni är !!!
    vidlyftiga tal om högre bidrag och livslång sjukpeng och akassa till alla som vill
    Ja, var köper du ditt konstiga röka ?
    du är bara en i den oändliga raden av vänster med förmodad lobotomi
    En STOR fråga, har din nerknarkade hjärna någonsin haft andra supporters än en galen foliehatt
    Ibland tror man folket i Sverige fortfarande är en samling obildade lappar som inte har förstånd mer än sin ren...
    Skitsnack, din urblåste kommunist , med vetande som en amöba!


    Dessa åsikter och denna typ av "debatterande" får andra gärna låta stå oemotsagda. Jag kan inte det, men vet inte om jag behöver be om ursäkt för denna brist.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  RedCloud 2009-12-09, 10:41

    En bitter liten nyliberal som verkligheten sprungit ifrån för länge sedan.
    Tragiskt om man tänker efter.
    Redclown
    Redclown


    Antal inlägg : 312
    Join date : 09-12-01
    Ort : Nikkaloukta

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  Redclown 2009-12-09, 10:46

    Formsvackan ÄR en idiot vad är det som inte stämmer med detta?

    Citat tagna ur sitt sammanhang är en urusel debatteknik som enbart avslöjar citerarens bristande omdöme!

    Det är ett under att denne "företagsledare" forfarande finns kvar på marknaden i synnerhet som han gör allt för att motverka densamma, men det är väl som med allt annat som strömmar ur den foderluckan, ren bullshit? geek
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  theward 2009-12-09, 10:55

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Foliet kan inte vara riktig klok i huvet, vad får honom att fantisera ihop allt detta skitsnack ?
    Nedan återfinns några utdrag ur GA's senaste alster på detta forum. Vänder man sig mot dessa fantasier och förolämpningar är man en idiot. Det är jag i så fall med glädje Very Happy

    Det är gött att pissa på sig , det värmer i början men sen blir det kallt.
    Är alla bidragsparasiter medvetna om att de spelar roulette med våra barns framtida välfärd, allt för att de inte anser sig behöva bidra, bara lyfta bidrag.
    Du tror väl inte på allvar att jag skulle jobba 2 timmar extra om dan för att för några lata bidragstagare skulle kunna leva flottare ?
    då tolererades inte folk som bara satt på röven och lyfte bidrag,
    Nu gör jag ibland, som flera miljoner andra, vissa prioriteringar.
    spyr ut sin galla mot kapitalismen och marknadsekonomin, den som gett dem mat i deras lata magar.
    Men det förstår du väl, de har ju röstat på vänstern hela sitt liv, nu vill de ha " betalt" för sitt " arbete", nu vill de ha bidrag resten av livet.
    Förbannade idioter, rent ut sagt , är vad ni är !!!
    vidlyftiga tal om högre bidrag och livslång sjukpeng och akassa till alla som vill
    Ja, var köper du ditt konstiga röka ?
    du är bara en i den oändliga raden av vänster med förmodad lobotomi
    En STOR fråga, har din nerknarkade hjärna någonsin haft andra supporters än en galen foliehatt
    Ibland tror man folket i Sverige fortfarande är en samling obildade lappar som inte har förstånd mer än sin ren...
    Skitsnack, din urblåste kommunist , med vetande som en amöba!


    Dessa åsikter och denna typ av "debatterande" får andra gärna låta stå oemotsagda. Jag kan inte det, men vet inte om jag behöver be om ursäkt för denna brist.

    Du glömde lite saker...
    GA har sagt att en vuxen karl inte kan ha krämpor(det uttalandet måste nog vara ett av de dumaste jag hört, tom värre än BF´s förvirrande tjat

    Sen att han ser ner på arbetae och folk som försöker arbeta är ju också fint.
    Då han kallad mig "mackbiträde" i negativa sammanhang

    Bidragsfiskare är ju ett annat av hans kära uttryck Rolling Eyes

    Att GA(även Råttan) i stort sett idiotförklarar majoriteten av svenska folket, gång på gång är ju också trevligt...

    Men hur är det nu om en person i en folkmassa, anser de andra vara idioter...
    Är då inte det mest troliga, att han själv är idioten? Wink
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  theward 2009-12-09, 10:59

    Redclown skrev:Formsvackan ÄR en idiot vad är det som inte stämmer med detta?

    Citat tagna ur sitt sammanhang är en urusel debatteknik som enbart avslöjar citerarens bristande omdöme!

    Det är ett under att denne "företagsledare" forfarande finns kvar på marknaden i synnerhet som han gör allt för att motverka densamma, men det är väl som med allt annat som strömmar ur den foderluckan, ren bullshit? geek

    Du har väldigt selektiv läsförmåga, eller hur?

    Sammanhangen citaten är skrivna i ,gör dem i direkt bättre
    tvärtom är just citaten en väldigt bra och riktig sammanfattning av vad din kompis GA spyr ur sig

    ja du..det är mest bullshit som kommer ur ditt kakhål...
    Fast i gengäld kanske du skiter parfym Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  RedCloud 2009-12-09, 11:02

    NollKollBlue skrev:Citat tagna ur sitt sammanhang

    inte alls, en genomgående debatteknik från din broder Ynkedom
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-12-09, 11:07

    Exakt, foliet är inte riktigt klok, men inser det inte själv.

    Man bara undrar, vart vill toka-vänstern komma ?

    En annan fråga dyker upp, sitter människan dagarna i ända lägger timmar på att söka meningar och ord i mina inlägg , urplockade ur sammanhang, så måste det ju vara fel på honom, på allvar.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  theward 2009-12-09, 11:11

    GustavAnder skrev:Exakt, foliet är inte riktigt klok, men inser det inte själv.

    Man bara undrar, vart vill toka-vänstern komma ?

    En annan fråga dyker upp, sitter människan dagarna i ända lägger timmar på att söka meningar och ord i mina inlägg , urplockade ur sammanhang, så måste det ju vara fel på honom, på allvar.

    leta?? normalt begåvade människor lägger saker på minnet..
    Speciellt de sakerna "sticker ut"

    Det du säger och speciellt hur du säger det på sticker verkligen ut och som sagt etsar det fast sig i hjärnan...bvare sig man vill eller inte..

    Du är som en sådan där kass låt, som man av outgrundlig anledning kommer på sig att sjunga på rätt var det är Wink

    dessa citat är inte urplockade ur sitt sammanhang, de är ju ryggraden i dina inlägg...

    fast det där med ryggrad vet du ju inget om din moderatamöba tongue
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-12-09, 11:23

    Denna tråd är ett utmärkt exempel på vad jag sagt förr.
    Foliet är bara en berra eller rc rv .

    Startar trådar om personer , inte om ämnen,
    ägnar sina röda döda dagar åt att söka efter citat som han kan smutskasta med,
    trots att man spärrat honom försöker han desperat med skitsnack ljugeri och nonsens provocera fram nåt, vad vet väl bara hans egen förvirrade hjärna.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  formsvackan 2009-12-09, 11:51

    GustavAnder skrev:Denna tråd är ett utmärkt exempel på vad jag sagt förr.
    Foliet är bara en berra eller rc rv .

    Startar trådar om personer , inte om ämnen,
    ägnar sina röda döda dagar åt att söka efter citat som han kan smutskasta med,
    trots att man spärrat honom försöker han desperat med skitsnack ljugeri och nonsens provocera fram nåt, vad vet väl bara hans egen förvirrade hjärna.
    Min bäste GA. Det vore kanske på tiden att du böjade försöka stå för det du skriver. Du kan gärna få sprätta din dynga på den skånska slätten, men på forumet är det dags för dig att försöka sköta dig litet bättre.

    Sponsored content


    Foliet kan inte vara riktig klok Empty Sv: Foliet kan inte vara riktig klok

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 15:14