Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Kakmonstret
Dao
Secrist
Redvictory
8 posters

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Martin lille

    Inlägg  Secrist 2009-12-08, 01:37

    Vi hörde hur Christina Husmark/Person bredde på och slog sig för bröstet i agenda igår, när hon talade om alla lyckliga sjuka som är så tacksamma att bli utförsäkrade?

    Hon satt också och blåljög om hur alla tunga instanser lovordat alliansens klappjakt på sjuka,

    vilket inte är sant,däremot att alla dessa instanser nu får rätt i vad dom sagt komma skulle?


    Pröva att hålla dig till sanningen istället för att servera den rena grova lögnen efter den andra om vem som sagt vad. Du vet om att det finns regler för när man ska citera människor? Annars kan man hänga varenda konstigt uttalande på vem som helst.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Sv: Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Inlägg  råttan. 2009-12-08, 01:39

    Självklart är det sant att "tunga" instanser saknade konkreta invändningar.

    Det är inte speciellt rakryggat att nu referera till menlösa svepande formuleringar. Verkar som instanserna skäms ögonen ur sig för att man är så usla.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Sv: Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Inlägg  Redvictory 2009-12-08, 01:41

    Secrist skrev:Jag har vid ett flertal tillfällen skrivit att det inte var bra i den förra regeringen heller men att de regler som Alliansen skapat under sin mandatperiod kan du INTE belasta den förra för punkt slut!

    Vilket jag heller inte gjorde, men du försöker spika varenda felaktigt beslut från varenda handläggare, från varenda lokalkontor som en direkt orsak av alliansens politik. Vilket är helt absurt. Då betyder det att du ställer krav på alliansen som slår kraven på den förra regeringen med hästlängder.

    Jag kan väl för fan inte ställa krav på den förra regeringen heller! det är ju lönlöst eller tror du att oppositionen kan gå in och ändra dagens sjuka sjukregler? Tänk till lite för helvete! du är så insnöad i din försvarsställning så du slutat tänka secrist!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty FK

    Inlägg  Secrist 2009-12-08, 01:45

    Jag kan väl för fan inte ställa krav på den förra regeringen heller! det är ju lönlöst eller tror du att oppositionen kan gå in och ändra dagens sjuka sjukregler? Tänk till lite för helvete! du är så insnöad i din försvarsställning så du slutat tänka secrist!

    Och du är så insnöad i ditt allianshat att det fullständigt har kopplat loss dig från allt nyanserat tänkande. Allt är alliansens fel! Konstigt att de inte får skulden för det trista vädret också. Rolling Eyes
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Sv: Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Inlägg  råttan. 2009-12-08, 01:45

    Det du kan göra är att ställa samma krav på oppositionen som du gör på regeringen.

    Lyssna på oppositionen så inser du att de inte kommer ändra på någonting av detta. Är du nöjd med det?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Sv: Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-08, 02:11

    Ja jisses Kronråttan verklighetens Gaylord Fucker?
    Kronråttan garanterat inspirationen till Ben Stillers namn i Släkten är värst!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Sv: Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Inlägg  råttan. 2009-12-08, 02:15

    Du gillar inte det jag skriver. Du kallar mig gay. Jag tolkar det som att du hatar bögar och gärna hetsar emot dem.

    Sponsored content


    Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller? - Sida 2 Empty Sv: Den nya Försäkringskassan är rena paradiset eller?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 03:57