Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Ett litet rim som stämmer in.....

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-19, 22:42

    Mongo från kongo som i galgen skall hänga, eller ett brändbollsträ i skallen skall man dänga, inte värd kattens skit, strimla kuken hans bit för bit......

    http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/11/15/allsvensk-spelare-anhallen-for-valdtakt/
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  theward 2009-11-19, 22:47

    Sossar-e-lata skrev:Mongo från kongo som i galgen skall hänga, eller ett brändbollsträ i skallen skall man dänga, inte värd kattens skit, strimla kuken hans bit för bit......

    http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/11/15/allsvensk-spelare-anhallen-for-valdtakt/

    ja visst kan man dömma folk på förhand(om man inte tänker ett dug)...men beror inte ditt engagemang mest att den anklagades nationalitet och hudfärg??
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-19, 22:58

    Ja jisses, det går utför i en rasande fart för Täbys store son och stolthet,
    Se upp S-e-L!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-11-19, 22:58, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  Redvictory 2009-11-19, 22:58

    Detta vidriga ab skriver du inte om S-E-L!
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6150434.ab

    Och inte denna heller!
    http://www.expressen.se/nyheter/1.1234989/anders-eklund-var-nonchalant-och-oberord

    Och denne ynklige person!
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5514106.ab

    Kan det vara så att S-E-L och Blåfront 'r bästis med dessa?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty 3 st as som man bara skall slå ihjäl....jag är först i ledet om hjälp behövs

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-19, 23:04

    men värre är när invandrarna kommer hit och lever sin syn på kvinnor och våldtar dem och kallar dem för svennehoror....
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  theward 2009-11-19, 23:07

    Sossar-e-lata skrev:men värre är när invandrarna kommer hit och lever sin syn på kvinnor och våldtar dem och kallar dem för svennehoror....

    Vad vill du bli kallad då ?? bitch??
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  Redvictory 2009-11-19, 23:21

    Sossar-e-lata skrev:men värre är när invandrarna kommer hit och lever sin syn på kvinnor och våldtar dem och kallar dem för svennehoror....

    Ok! om du skulle ha en tjej så skulle det vara helt ok om Anders Eklund våldtog din tjej och mördade henne! men inte om en invandrare gör det tex en tysk?

    För mig är det lika illa vilken nationalitet de än har! men så är jag en rödgrön väljare också!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Du är då för trög Red V

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-19, 23:38

    Jag sa just att jag skulle vilja slå ihjäl asen Eklund & grabbarna vilken tjej de än våldtar, men anser det vidraigare att dessa slödder kommer hit och tycker svenska tjejer är horor "svennehorra" finns i deras ordbok!!! men tyck att det är okej du lilla Red V, men bli inte förvånad när SD får 8-20% nästa val!! och åker sen kommunistvänstern med Ohly i spetsen ur så är lyckan fullständig, jag skulle vilja införa invandrarfria kommuner, nu bor jag ju så att jag slipper nästan dem ändå, men spyr galla när jag åker till Täby C, dom har börjat komma dit också afro fyfan.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  Redvictory 2009-11-19, 23:43

    Sossar-e-lata skrev:Jag sa just att jag skulle vilja slå ihjäl asen Eklund & grabbarna vilken tjej de än våldtar, men anser det vidraigare att dessa slödder kommer hit och tycker svenska tjejer är horor "svennehorra" finns i deras ordbok!!! men tyck att det är okej du lilla Red V, men bli inte förvånad när SD får 8-20% nästa val!! och åker sen kommunistvänstern med Ohly i spetsen ur så är lyckan fullständig, jag skulle vilja införa invandrarfria kommuner, nu bor jag ju så att jag slipper nästan dem ändå, men spyr galla när jag åker till Täby C, dom har börjat komma dit också afro fyfan.

    De lär ju leva farligt i Täby när Fyllbruno är ute och kör en vända Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Red V lika dum

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-19, 23:47

    som tåget, som vanligt helt utan svar, svamlar bara på som den idiot han är....jobbar du nu? nähe inte det....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  Redvictory 2009-11-19, 23:50

    Sossar-e-lata skrev:som tåget, som vanligt helt utan svar, svamlar bara på som den idiot han är....jobbar du nu? nähe inte det....

    Jag skall börja jobba 50% snart men fråga din liggasked kompis Blåfront om han fått jobb! ha,ha,ha,ha

    Sponsored content


    Ett litet rim som stämmer in..... Empty Sv: Ett litet rim som stämmer in.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 13:01