Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Ytterligare en skola nerbränd

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Ytterligare en skola nerbränd Empty Ytterligare en skola nerbränd

    Inlägg  Blåfront 2009-11-14, 22:38

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3798275.svd

    Suck

    Hade vi så många skolor nerbrända för 5-10 år sedan?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ytterligare en skola nerbränd Empty Sv: Ytterligare en skola nerbränd

    Inlägg  Redvictory 2009-11-14, 23:09

    Blåfront skrev:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3798275.svd

    Suck

    Hade vi så många skolor nerbrända för 5-10 år sedan?

    JA det hade vi faktiskt! vi brukar säga att det brinner i en skola varje dag i Sverige!
    Och kan du förstå! de flesta bränder blir anlagda av svenska ungdomar!
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Ytterligare en skola nerbränd Empty Förtäckt Rasism

    Inlägg  PE Dal 2009-11-15, 00:52

    Och kan du förstå! de flesta bränder blir anlagda av svenska ungdomar!

    Ett generaliseringsinlägg med tillägget absurdum,,,,, svenska ungdomar finns det många av....jag är far till en hel hop svenska ungdomar..som absolut inte bedriver ev sysslolöshet med hjälp av skolförbränningar. Många fler föräldrar kan nog skriva sin Sign på detta faktum.
    Så Sign RedVictory bör nog i och med detta generalisationsinlägg förflyttas till samma avdelning där Sign Blåfront framlever sin rasisttillvaro.

    Byt ut orden """ svenska ungdomar""" mot ,,,,, irakiska ungdomar, kurdiska ungdomar, somaliska ungdomar,,,så ser Du Ditt tankefel i klartext.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ytterligare en skola nerbränd Empty Sv: Ytterligare en skola nerbränd

    Inlägg  Redvictory 2009-11-15, 00:59

    PE Dal skrev:Och kan du förstå! de flesta bränder blir anlagda av svenska ungdomar!

    Ett generaliseringsinlägg med tillägget absurdum,,,,, svenska ungdomar finns det många av....jag är far till en hel hop svenska ungdomar..som absolut inte bedriver ev sysslolöshet med hjälp av skolförbränningar. Många fler föräldrar kan nog skriva sin Sign på detta faktum.
    Så Sign RedVictory bör nog i och med detta generalisationsinlägg förflyttas till samma avdelning där Sign Blåfront framlever sin rasisttillvaro.

    Jag skriver fakta i motsats till Dig och Blåfront! enl Blåfront är det enbart Fyktingar som anlägger bränder! du kan ta din Nazze i hand och försvinna din stolliga Fjantpedal!
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Ytterligare en skola nerbränd Empty RV/ Blåfront

    Inlägg  PE Dal 2009-11-15, 01:10

    Jag skriver fakta i motsats till Dig och Blåfront! enl Blåfront är det enbart Fyktingar som anlägger bränder! du kan ta din Nazze i hand och försvinna din stolliga Fjantpedal!

    Vad vill Du ha sagt med detta påhopp??? Diktaurkramare som Du är och bevisar dagligdags, så är jag knappast förvånad över Din aversion mot saklig opposition.
    På Nazzeskalan får Du 10 poäng, helt klart/ av 10 möjliga.
    Du och Blåfront är lika störda,,,
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ytterligare en skola nerbränd Empty Sv: Ytterligare en skola nerbränd

    Inlägg  Redvictory 2009-11-15, 12:13

    PE Dal skrev:Jag skriver fakta i motsats till Dig och Blåfront! enl Blåfront är det enbart Fyktingar som anlägger bränder! du kan ta din Nazze i hand och försvinna din stolliga Fjantpedal!

    Vad vill Du ha sagt med detta påhopp??? Diktaurkramare som Du är och bevisar dagligdags, så är jag knappast förvånad över Din aversion mot saklig opposition.
    På Nazzeskalan får Du 10 poäng, helt klart/ av 10 möjliga.
    Du och Blåfront är lika störda,,,

    I din skala skiter jag fullständigt din stollepedal! du och Blåfront är lika kålsupare
    enda skillnaden är att du försöker använda dig av ord som mer hör hemma i ett gammalt svensklexikon från 1800 talet! pumpa din cykel och cykla på en jordenrunt resa lycka till! Very Happy

    Sponsored content


    Ytterligare en skola nerbränd Empty Sv: Ytterligare en skola nerbränd

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 13:11