Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
SiP
Susz X
råttan.
Secrist
captaincodd
GustavAnder
MartinLindgren
Sniperace
ANNA2LINK
Redvictory
14 posters

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Redvictory 2009-11-11, 01:50

    Secrist skrev:Ja, nu har ju alliansen i praktiken bara existerat sedan 2006 även om alliansen formellt bildades 2004.

    Varför undviker du min fråga secrist?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Alliansen

    Inlägg  Secrist 2009-11-11, 02:00

    Varför undviker du min fråga secrist?

    Jag undviker ingenting. Men jag röstade på alliansen i valet 2006. Så vill du kalla mig anhängare sedan dess så går det väl bra. Fast jag är inte lika fanatisk anhängare av alliansen som du är av vänstern.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Redvictory 2009-11-11, 02:04

    Secrist skrev:Varför undviker du min fråga secrist?

    Jag undviker ingenting. Men jag röstade på alliansen i valet 2006. Så vill du kalla mig anhängare sedan dess så går det väl bra. Fast jag är inte lika fanatisk anhängare av alliansen som du är av vänstern.

    Jag är inte fanatisk secrist! jag röstade inte på sossarna förra valet för att jag tyckte G Persson var alldeles för moderatvänlig! dessa år har gjort mig säker på att det aldrig kan bli sämre med en rödgrön Regering! du får tro vad du vill!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Alliansen

    Inlägg  Secrist 2009-11-11, 02:10

    Jag är inte fanatisk secrist! jag röstade inte på sossarna förra valet för att jag tyckte G Persson var alldeles för moderatvänlig! dessa år har gjort mig säker på att det aldrig kan bli sämre med en rödgrön Regering! du får tro vad du vill!

    Fast dina ändlösa hatiska attacker på alliansen skapar ett intryck av fanatism. Att jag inte röstar på vänstern betyder inte att jag hatar dem.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Redvictory 2009-11-11, 02:14

    Secrist skrev:Jag är inte fanatisk secrist! jag röstade inte på sossarna förra valet för att jag tyckte G Persson var alldeles för moderatvänlig! dessa år har gjort mig säker på att det aldrig kan bli sämre med en rödgrön Regering! du får tro vad du vill!

    Fast dina ändlösa hatiska attacker på alliansen skapar ett intryck av fanatism. Att jag inte röstar på vänstern betyder inte att jag hatar dem.

    Jag hatar inte Alliansen heller! men jag ogillar deras orättvisa politik och det kommer jag aldrig vara tyst om! jag har kritiserat sossarnas politik också men det känns meningslöst att göra det när de är i opposition och har en oprövad partiledare! för jag dömer inte Mona på förhand!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Mona

    Inlägg  Secrist 2009-11-11, 02:18

    Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  råttan. 2009-11-11, 02:19

    Vi vill ju ha rättvisa - och fred på jorden.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-11, 02:22

    råttan. skrev:Vi vill ju ha rättvisa - och fred på jorden.





    Smile Ja tänk vilken bra värld vi skulle ha om det var så...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Redvictory 2009-11-11, 02:31

    Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.

    Det vet jag inte! men för säkerhets skull blir det V eller MP Very Happy
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-11, 02:33

    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.

    Det vet jag inte! men för säkerhets skull blir det V eller MP Very Happy




    Det blir nog många som röstar på V och MP... Twisted Evil
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Redvictory 2009-11-11, 02:37

    ANNA2LINK skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.

    Det vet jag inte! men för säkerhets skull blir det V eller MP Very Happy




    Det blir nog många som röstar på V och MP... Twisted Evil

    Hoppas det!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-11, 02:38

    Redvictory skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Fast Mona är ju rätt höger hon också vilket deras partikongress borde visa för de som tvivlar.

    Det vet jag inte! men för säkerhets skull blir det V eller MP Very Happy




    Det blir nog många som röstar på V och MP... Twisted Evil

    Hoppas det!



    Ja verkligen...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Susz X 2009-11-11, 02:41

    Japp- dem och Schymans vassa klackar!
    De kompletterar varandra utmärkt!
    Oxå PP.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Redvictory 2009-11-11, 02:46

    Susz X skrev:Japp- dem och Schymans vassa klackar!
    De kompletterar varandra utmärkt!
    Oxå PP.

    Nu vet jag inte hur det går för PP men vem vet! det kan ju bli några alliansare som känner sig vilsna som söker sig dit! bättre det än SD iaf!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Val

    Inlägg  Secrist 2009-11-11, 02:54

    Det vet jag inte! men för säkerhets skull blir det V eller MP

    Ja, V lär ju behöva alla röster de kan få. Jag har faktiskt röstat på Mp för ett antal år sedan. Fast det var innan de fick storhetsvansinne och ansåg att sverige ska rädda hela världen genom att hårdbeskatta allt som är rolig i livet.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty PP

    Inlägg  Secrist 2009-11-11, 02:56

    Nu vet jag inte hur det går för PP men vem vet! det kan ju bli några alliansare som känner sig vilsna som söker sig dit! bättre det än SD iaf!

    Tveksamt om de kommer att lyckas i riksdagsvalet. Nog alldeles för mycket ett enfrågeparti för det. Ungefär som FI.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Sniperace 2009-11-11, 09:54

    martin7lindgren skrev:Opolitiske Sniper fortsätter med sina opolitiska kommentarer i demokratins namn,
    Opolitiske Sniper missar inga chanser att sparka mot den rödgröna opositionen,

    Bara försvara borgarnas miljardregn över dessa coacher som inte tillför någonting,
    Genom att komma dragandes med oppositionen då?

    Nej du Sniper, att du kallar dig opolitisk är lika stort skämt som om Jimmy Åkesson skulle påstå detsamma?

    Ja och FD amfetaminknapraren pundaren och rövaren Martin7lindgren
    fortsätter som vanligt med sina diarréer och visar sin kompletta brist på läsförståelse.

    Fortfarande har han inte lyckats få in i sin sönderknarkade hjärna att Jag är lika kritiskt mot alliansens fel, han lyckas helt enkelt inte förstå att opollitisk innebär att man kan kritisera ALLA partier vilket jag ju gör...

    inte ens har han lyckats fatta att jag faktiskt dömer UT detta med jobbcoacher när jag klart ut skriver att det VAR ett MISSTAG och att alla partier gör misstag.

    Så hur står det till Martin?
    har du stora problem med mindrevärdighetskomplex efter dina år i hemlöshet, känns det bättre då att hävda sig genom att göra dig så stor så möjligt?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-11, 14:23

    Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta när man läser Svenotto Littorins utlåtande idag,

    han säger sig vara chockad av AB:s avslöjande om jobbcoachingen,
    samtidigt viftar han skrattande bort miljard regnet som inte leder till några resultat med att man får ju räkna med några dåliga äpplen i korgen?

    AF själva har tidigare trots att man känt till fiaskot, försökt mörka alltihop med att gå ut med den fullständiga framgången med jobbcoacherna???


    Bra jobbat av AB, på dom bara!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-11, 14:28

    Opolititiske Sniper igen i demokratins namn, vilken djävla pajas?

    Vad fan vet du om mig, du sitter ju bara och smutskastar andra när du blir inringad,

    Du vet väl ingenting om mig, men förmodligen sitter du där hemma med din flaska och tycker synd om dig själv?
    Du låter iallafall mer och mer som en fyllskalle!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Sniperace 2009-11-11, 14:36

    martin7lindgren skrev:Opolititiske Sniper igen i demokratins namn, vilken djävla pajas?

    Vad fan vet du om mig, du sitter ju bara och smutskastar andra när du blir inringad,

    Du vet väl ingenting om mig, men förmodligen sitter du där hemma med din flaska och tycker synd om dig själv?
    Du låter iallafall mer och mer som en fyllskalle!

    Fd amfetaminknapraren, pundaren och rövaren Martin7lindberg fortsätter sitt ordbajseri och värgrar erkänna sin bakgrund trots mediaartilkar där han själv berättar om den, fortfarande oförmögen att förstå det skrivna ordet far han ut i tyckanden och låtanden.

    Nej, jag sitter förvisso hemma, men har inga självömkande tankar, och inte några som helst problem med alkohol och droger som vissa andra verkar ha...


    Som ”gammal rövare” (eget uttryck), tidigare amfetamin­missbrukare och bostadslös i femton år har han absolut ingen kreditvärdighet.

    detta är utdrag från artikelk i SVD, ljuger de?
    hur är det Martin har du problem med självkänslan?


    jag ger dig chans på chans att lägga ner stridigheterna, välj själv.....

    så länge du lägger til, till mitt nick lägger jag til lite till ditt nick, CAPISCO?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-11, 14:51

    Jag förstår att en fegis som du Sniper inte gillar vad du ser när du tittar i spegeln,
    Men det är ju inte ditt fel,det är ju alla andras?

    Om det beror på flaskan att du är som du är, kunde man ju förstå,men är du vid dina sinnens fulla bruk så är du illa ute!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Sniperace 2009-11-11, 15:19

    martin7lindgren skrev:Jag förstår att en fegis som du Sniper inte gillar vad du ser när du tittar i spegeln,
    Men det är ju inte ditt fel,det är ju alla andras?

    Om det beror på flaskan att du är som du är, kunde man ju förstå,men är du vid dina sinnens fulla bruk så är du illa ute!
    så, lämnade du den del jag inte gillade så får du bra svar också utan förolämpningar osv.

    nej, flaskan är inget problem för mig, det går åt mindre än 4 cl alkohol per vecka, faktum är att jag blir dålig om jag dricker mer, inte berusad men sjuk....

    och vid mina sinnen fulla bruk kan jag garantera att jag är, så jag vet inte vad du ska skylla på mer än att du får igen på samma sätt som du beter dig, och nej, jag ger aldrig andra skulden för vad jag gör, det är nämligen inte ärligt, på samma sätt ger jag den som ha skulden skiten också, sedan kvittar det om dessa är höger, vänster eller i mitten, just därför kan jag fördöma allihopa och inte oärligt förtiga och sopa under mattan ett enda partis försyndelser.... det ser jag som ganska bra, även om du vill att vissas ska synas och ältas och steglas, samtidigt som ditt parti ska vara TABU att kritisera
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  SiP 2009-11-11, 15:33

    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Jag förstår att en fegis som du Sniper inte gillar vad du ser när du tittar i spegeln,
    Men det är ju inte ditt fel,det är ju alla andras?

    Om det beror på flaskan att du är som du är, kunde man ju förstå,men är du vid dina sinnens fulla bruk så är du illa ute!
    så, lämnade du den del jag inte gillade så får du bra svar också utan förolämpningar osv.

    nej, flaskan är inget problem för mig, det går åt mindre än 4 cl alkohol per vecka, faktum är att jag blir dålig om jag dricker mer, inte berusad men sjuk....

    och vid mina sinnen fulla bruk kan jag garantera att jag är, så jag vet inte vad du ska skylla på mer än att du får igen på samma sätt som du beter dig, och nej, jag ger aldrig andra skulden för vad jag gör, det är nämligen inte ärligt, på samma sätt ger jag den som ha skulden skiten också, sedan kvittar det om dessa är höger, vänster eller i mitten, just därför kan jag fördöma allihopa och inte oärligt förtiga och sopa under mattan ett enda partis försyndelser.... det ser jag som ganska bra, även om du vill att vissas ska synas och ältas och steglas, samtidigt som ditt parti ska vara TABU att kritisera

    Martin ger själv svaret på varför han inte ens är i närheten av ett förstånd....Flaskan.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty AF

    Inlägg  Secrist 2009-11-11, 16:26

    Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta när man läser Svenotto Littorins utlåtande idag,

    han säger sig vara chockad av AB:s avslöjande om jobbcoachingen,
    samtidigt viftar han skrattande bort miljard regnet som inte leder till några resultat med att man får ju räkna med några dåliga äpplen i korgen?


    Detta var vad han sade:

    – Vi tillskjuter många miljarder för att de arbetssökande ska få den hjälp de behöver. Mitt första krav är att det ska leda till ett bra resultat.

    – Jag vill inte att folk ska gå på hypnoskurser, det är ju helt bisarrt. De ska få hjälp att söka jobb och hjälp att få ett arbete.


    Martins klippande och klistrande med citaten är tröttsamma.
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Faktum kvarstår

    Inlägg  captaincodd 2009-11-11, 19:03

    att det är ett förbålt dåligt handhavande av skattepengar(varifrån bl.a Reinfeldts lön kommer från) och alla skyller på alla typ bounce Gör om och gör rätt,som vi hantverkare brukar göra när det blir helt toligt.Och det har det nu.Intentionerna är jag oxå tveksam till,,,,Vem vill dom egentligen gynna med detta kvacksalveri?Eller är dom förblindade i sin ideologi???

    Sponsored content


    Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher? - Sida 3 Empty Sv: Vilka är ytterst ansvariga för upphandlingen av Coacher?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 04:03