Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
patriot
Mona Stalin.
GustavAnder
Redvictory
marxisten
Blåfront
RedCloud
blueheaven
Secrist
Dao
MartinLindgren
R.O.F.L
Kakmonstret
17 posters

    Lärare i Norrland

    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 00:56

    Sitt du kvar i din rosa drömvärld dao, vem bryr sig.

    Du tycks inbilla dig att vi ska debattera om denne politruk förklädd till lärare lärare gjort rätt eller fel ?
    Han har gjort fel, det inser alla dom inte är insain.

    Bra att det tas upp i riksmedia så folk ser hur det fortfarande ser ut på vissa ställen, Ingvar Carlssons uttalande lever uppenbarligen kvar hos en del norlländska lärare.


    Och lilla lilla thewardia , du är bara så fjantig i dina försök att slänga skit, jag gillar inget förbehållslöst.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Tänkande

    Inlägg  Secrist 2009-11-05, 01:01

    Sen hoppas jag o tror att eleverna är smarta nog att tänka själva.

    Eftersom elever sitter i en beroendeställning gentemot sin lärare så kanske det inte är så smart då att hävda att det är vänstern det är fel på. Inga MVG där inte! Laughing
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  Dao 2009-11-05, 01:09

    GustavAnder skrev:Sitt du kvar i din rosa drömvärld dao, vem bryr sig.

    Du tycks inbilla dig att vi ska debattera om denne politruk förklädd till lärare lärare gjort rätt eller fel ?
    Han har gjort fel, det inser alla dom inte är insain.

    Bra att det tas upp i riksmedia så folk ser hur det fortfarande ser ut på vissa ställen, Ingvar Carlssons uttalande lever uppenbarligen kvar hos en del norlländska lärare.


    Och lilla lilla thewardia , du är bara så fjantig i dina försök att slänga skit, jag gillar inget förbehållslöst.

    lol! Som sagt - som att sno godis från barn!

    Fast jag hade fel tidigare! Det ÄR roligt, när du inte längre har några sakliga argument!!! Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  Dao 2009-11-05, 01:11

    Secrist skrev:Sen hoppas jag o tror att eleverna är smarta nog att tänka själva.

    Eftersom elever sitter i en beroendeställning gentemot sin lärare så kanske det inte är så smart då att hävda att det är vänstern det är fel på. Inga MVG där inte! Laughing

    Jag håller med att det inte var smart, det läraren gjorde... Men inte mer...
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  blueheaven 2009-11-05, 01:39

    Som ni alla märker så tjänar det inte mycket till att försöka övertyga Dao om någonting!
    Mao-glasögonen är cementerade eller skall det var Dao-glasögonen? Laughing
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  marxisten 2009-11-05, 01:41

    blueheaven skrev:Som ni alla märker så tjänar det inte mycket till att försöka övertyga Dao om någonting!
    Mao-glasögonen är cementerade eller skall det var Dao-glasögonen? Laughing

    Varför skulle han övertygas av dina felaktiga slutsatser?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  blueheaven 2009-11-05, 01:45

    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:Som ni alla märker så tjänar det inte mycket till att försöka övertyga Dao om någonting!
    Mao-glasögonen är cementerade eller skall det var Dao-glasögonen? Laughing

    Varför skulle han övertygas av dina felaktiga slutsatser?

    Jaha och kan du peka på ett endaste exempel? Laughing
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  Dao 2009-11-05, 01:56

    blueheaven skrev:Som ni alla märker så tjänar det inte mycket till att försöka övertyga Dao om någonting!
    Mao-glasögonen är cementerade eller skall det var Dao-glasögonen? Laughing

    Du har inte testat med ARGUMENT ännu! lol!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  marxisten 2009-11-05, 02:12

    blueheaven skrev:
    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:Som ni alla märker så tjänar det inte mycket till att försöka övertyga Dao om någonting!
    Mao-glasögonen är cementerade eller skall det var Dao-glasögonen? Laughing

    Varför skulle han övertygas av dina felaktiga slutsatser?

    Jaha och kan du peka på ett endaste exempel? Laughing

    Där du har haft felaktiga slutsatser...

    Alltid där vi inte kommer överens anser jag du har fel, och du säger jag alltid har fel.

    Räcker det som svar?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  Vercingetorix 2009-11-05, 02:42

    Dao skrev:
    Vercingetorix skrev:"Och jag tackar dig att du genom detta också visar hyckleriet att ni inom högern skulle försvara åsiktsfrihet!"

    Nåja... Nu är det kanske ingen från just högern som är emot åsiktsfrihet. Ingen från vänstern heller, hoppas jag. Men man behöver kanske inte, som nämnde lärare gjort, begå våldtäkt på åsiktsfriheten genom att utnyttja sin myndighetsutövning som politisk propagandaplattform. En lärares (fritidspolitiskt engagerad eller ej) skyldighet är att vara väldigt försiktig i sina uttalanden i dylika frågor. Framförallt opartisk. Tillåt mig betvivla att tanken på att använda "den socialdemokratiska regeringen" i en liknande frågeställning någonsin skulle ha föresvävat denne lärare.

    Vad du tror spelar nog ingen roll här...

    Hoppa över mitt antagande då (även om det får anses välgrundat), och bemöt sakargumenten istället... Jag bemötte ditt.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  Dao 2009-11-05, 03:04

    Vercingetorix skrev:
    Dao skrev:
    Vercingetorix skrev:"Och jag tackar dig att du genom detta också visar hyckleriet att ni inom högern skulle försvara åsiktsfrihet!"

    Nåja... Nu är det kanske ingen från just högern som är emot åsiktsfrihet. Ingen från vänstern heller, hoppas jag. Men man behöver kanske inte, som nämnde lärare gjort, begå våldtäkt på åsiktsfriheten genom att utnyttja sin myndighetsutövning som politisk propagandaplattform. En lärares (fritidspolitiskt engagerad eller ej) skyldighet är att vara väldigt försiktig i sina uttalanden i dylika frågor. Framförallt opartisk. Tillåt mig betvivla att tanken på att använda "den socialdemokratiska regeringen" i en liknande frågeställning någonsin skulle ha föresvävat denne lärare.

    Vad du tror spelar nog ingen roll här...



    Hoppa över mitt antagande då (även om det får anses välgrundat), och bemöt sakargumenten istället... Jag bemötte ditt.

    OK... Inget nytt här, så detta har jag redan argumenterat mot tidigare, mot andra - men jag kan ta det igen.

    Inget tyder på att han försökte göra något som kan ses som politisk propaganda. Han skapade ett problem som eleverna skulle lösa. Han kunde ha skrivit "regeringen" istället för "alliansen", men just när han skrev frågan var regeringen alliansen. Just att alliansen bara hade regerat några veckor när han först skrev frågan, och då det fortfarande rådde en högkonjunktur då, stödjer mitt påstående. Även formen på frågan i övrigt visar inte att det något annat än en klantig formulering.

    Och ja - det var en korkad formulering, men mer var det inte!

    Lärare skall vara opartiska och objektiva, men de kan inte frångå att vara människor, så sådana här konstigheter förekommer ibland...
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 12:36

    Dao skrev:
    GustavAnder skrev:Sitt du kvar i din rosa drömvärld dao, vem bryr sig.

    Du tycks inbilla dig att vi ska debattera om denne politruk förklädd till lärare lärare gjort rätt eller fel ?
    Han har gjort fel, det inser alla dom inte är insain.

    Bra att det tas upp i riksmedia så folk ser hur det fortfarande ser ut på vissa ställen, Ingvar Carlssons uttalande lever uppenbarligen kvar hos en del norlländska lärare.


    Och lilla lilla thewardia , du är bara så fjantig i dina försök att slänga skit, jag gillar inget förbehållslöst.

    lol! Som sagt - som att sno godis från barn!

    Fast jag hade fel tidigare! Det ÄR roligt, när du inte längre har några sakliga argument!!! Very Happy

    Sakliga argument ? Du är insain, hur ska du kunna ta åt dig det sakliga argumentet att denne lärare är en sosse som är mer politruk än lärareoch som använder skolan att indoktrinera eleverna i politik.

    Och insaine dao försöker "argumentera" att denne lärare gjorde det av en slump, var klantig, ett misstag.., gjorde lite fel...
    Du är sämre på argumentation än ett dagisbarn.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  theward 2009-11-05, 13:19

    GustavAnder skrev:
    Dao skrev:
    GustavAnder skrev:Sitt du kvar i din rosa drömvärld dao, vem bryr sig.

    Du tycks inbilla dig att vi ska debattera om denne politruk förklädd till lärare lärare gjort rätt eller fel ?
    Han har gjort fel, det inser alla dom inte är insain.

    Bra att det tas upp i riksmedia så folk ser hur det fortfarande ser ut på vissa ställen, Ingvar Carlssons uttalande lever uppenbarligen kvar hos en del norlländska lärare.


    Och lilla lilla thewardia , du är bara så fjantig i dina försök att slänga skit, jag gillar inget förbehållslöst.

    lol! Som sagt - som att sno godis från barn!

    Fast jag hade fel tidigare! Det ÄR roligt, när du inte längre har några sakliga argument!!! Very Happy

    Sakliga argument ? Du är insain, hur ska du kunna ta åt dig det sakliga argumentet att denne lärare är en sosse som är mer politruk än lärareoch som använder skolan att indoktrinera eleverna i politik.

    Och insaine dao försöker "argumentera" att denne lärare gjorde det av en slump, var klantig, ett misstag.., gjorde lite fel...
    Du är sämre på argumentation än ett dagisbarn.

    lär dig för fan att stava...
    din blåbruna kamrat klagade på mig för att jag tryckte in två n, i okunskap...
    Men det var ett rent tangetmistagöde..

    Din stavning av det enkla engelska ordet insane... du skrev insain

    tyder på att du är rejält obildad, iaf när det gäller det engelska språket

    du kanske inte är så högutbildad som du vill påskina scratch

    Angående ämnet är det tydligen alltid ont uppsåt om vänster gör nåt, men aldrig tvärtom ...då är man "insane" om man antyder nåt sånt
    patriot
    patriot


    Antal inlägg : 340
    Join date : 09-09-12
    Age : 44

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  patriot 2009-11-05, 13:28

    GustavAnder skrev:
    Dao skrev:
    GustavAnder skrev:Sitt du kvar i din rosa drömvärld dao, vem bryr sig.

    Du tycks inbilla dig att vi ska debattera om denne politruk förklädd till lärare lärare gjort rätt eller fel ?
    Han har gjort fel, det inser alla dom inte är insain.

    Bra att det tas upp i riksmedia så folk ser hur det fortfarande ser ut på vissa ställen, Ingvar Carlssons uttalande lever uppenbarligen kvar hos en del norlländska lärare.


    Och lilla lilla thewardia , du är bara så fjantig i dina försök att slänga skit, jag gillar inget förbehållslöst.

    lol! Som sagt - som att sno godis från barn!

    Fast jag hade fel tidigare! Det ÄR roligt, när du inte längre har några sakliga argument!!! Very Happy

    Sakliga argument ? Du är insain, hur ska du kunna ta åt dig det sakliga argumentet att denne lärare är en sosse som är mer politruk än lärareoch som använder skolan att indoktrinera eleverna i politik.

    Och insaine dao försöker "argumentera" att denne lärare gjorde det av en slump, var klantig, ett misstag.., gjorde lite fel...
    Du är sämre på argumentation än ett dagisbarn.

    Commisar kan inte bättre
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 13:33

    du kanske inte är så högutbildad som du vill påskina thewardia, pink på macken.

    Stackars theward. Nu inbillar han sig att jag sagt att jag är högutbildad också.
    Sånt hade vi inte tid med theward, måste jobba,
    ja inte för dig och dina parasit-aspiranter, för mig själv, min familj och Sverige.

    Sen undrar jag hur ett mackbiträde som har enorma problem med det SVENSKA språket har mage att peka finger åt andras ENGELSKA !

    Men det var ett rent tangetmistagöde.. Theward-svenska.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  theward 2009-11-05, 14:58

    GustavAnder skrev:du kanske inte är så högutbildad som du vill påskina thewardia, pink på macken.

    Stackars theward. Nu inbillar han sig att jag sagt att jag är högutbildad också.
    Sånt hade vi inte tid med theward, måste jobba,
    ja inte för dig och dina parasit-aspiranter, för mig själv, min familj och Sverige.

    Sen undrar jag hur ett mackbiträde som har enorma problem med det SVENSKA språket har mage att peka finger åt andras ENGELSKA !

    Men det var ett rent tangetmistagöde.. Theward-svenska.

    ja mina felstavningar beror på att sedan jag blev sämre, så kopplar inte hjärnan alltid ihop med resten av kroppen
    Det jag glömde i dett fall var ett s i misstag och en / mellan misstag och öde
    Skillnaden är att jag ser när jag gör fel,,,dvs jag vet hur det ska vara.
    Det verkar ju du inte göra


    för övrigt dra den om rödluvan också...
    hela du är en stor lögn

    jag är precis så utbildad som jag sagt att jag är...
    jag har jobbar med precis de saker jag sagt att jag gjort och jag kan exaxt vad jag säger jag kan och jag är precis så sjuk som jag påstår att jag är

    ps är det därför du är bitter?, lågutbildad med storhetsvansinne och dessutom dryg..det lär inte ge många jobb det inte scratch

    "inte tid med det" det var en intressant sak haha

    gisses vad många bortförklaringar kan du hitta på under en dag???

    "för sverige" nu nu skrattar jag snart så jag kiknar tongue

    du ser fortfaande ner på mackbiträden...
    undrar hur en så lågutbildad så han inte ens kan högstadieengelska, kan tjäna nästan 30 000 i månaden??

    Det låter som om det ligger en hel del hundar begravna scratch
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty hjärna gärna

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 16:39

    Stackars theward, hånar mig för felstavade ENGELSKA ord, men stavar själv som en kratta på SVENSKA.

    Hur är det med solidariteten hos dig theward, hånar du folk som inte har en perfekt engelska ?
    Och nyss kallade theward mig högutbildad, nu sitter han och hånar mig för att han inbillar sig att jag är lågutbildad ? Du är lika korkad som martin, eller ?


    Ja, jag jobbar för Sverige, att vänsterister som du skrattar åt det är ju bara ett bevis på hur långt ner vänstern befinner sig nuförtiden.

    Om man skulle leka med tanken att förflytta nån gammal sosse som Sträng eller Erlander hit idag hade de fått en massiv hjärtattack inom 2 timmar när de sett hur perverst degenererad vänster rörelsen och dess anhängare är nuförtiden.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  theward 2009-11-05, 16:50

    GustavAnder skrev:Stackars theward, hånar mig för felstavade ENGELSKA ord, men stavar själv som en kratta på SVENSKA.

    Hur är det med solidariteten hos dig theward, hånar du folk som inte har en perfekt engelska ?
    Och nyss kallade theward mig högutbildad, nu sitter han och hånar mig för att han inbillar sig att jag är lågutbildad ? Du är lika korkad som martin, eller ?


    Ja, jag jobbar för Sverige, att vänsterister som du skrattar åt det är ju bara ett bevis på hur långt ner vänstern befinner sig nuförtiden.

    Om man skulle leka med tanken att förflytta nån gammal sosse som Sträng eller Erlander hit idag hade de fått en massiv hjärtattack inom 2 timmar när de sett hur perverst degenererad vänster rörelsen och dess anhängare är nuförtiden.

    skillnaden är att jag iaf vet hur det ska stavas Wink

    inbillar? du kommer med så mkt "sanningar" om dig själv, att du helt tappat trovärdigheten....

    Sträng eller Erlander skulle ge dig en hurring, det är jag övertygad om Wink

    ps var det inte du som ganska nyligen kallade mp för typ ett mittenparti?? hur ska du ha det egentligen???

    ofta använder du ordet perverst... du måste tycka att det mesta är pervest Rolling Eyes

    svartjobbar du för sverige också???

    nää jag hånar bara folk som ska och bör hånas, du är en av dem...
    För du förtjänar inte bättre, pga av ditt usla beteende
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty idiot

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 16:59

    Du har degenerat till en komplett idiot, typ berra eller martin, theward lille.

    I princip allt du dravlar om är nonsens och falsarier.

    Sträng och Erlander skulle skrocka förnöjt och sagt, det finns åtminstone en del kvar av den gamla skolan, folk som vill jobba och försöja sig ,ta ansvar för sin familj och utveckla samhället.
    I motsats till dig och dina gökungar som bara gapar efter bidrag och försörjning.


    PS Det lilla lilla jag jobbat svart har också varit för Sverige, pengarna har konsumerats upp, eller du din urblåste röding menade kanske STATEN när du sa Sverige, din knäppe kommunskit. DS
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  RedCloud 2009-11-05, 17:04

    Det lilla lilla jag jobbat svart har också varit för Sverige, pengarna har konsumerats upp

    Tjuven försvarar sin kriminalitet....känns det igen ?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  theward 2009-11-05, 17:05

    GustavAnder skrev:Du har degenerat till en komplett idiot, typ berra eller martin, theward lille.

    I princip allt du dravlar om är nonsens och falsarier.

    Sträng och Erlander skulle skrocka förnöjt och sagt, det finns åtminstone en del kvar av den gamla skolan, folk som vill jobba och försöja sig ,ta ansvar för sin familj och utveckla samhället.
    I motsats till dig och dina gökungar som bara gapar efter bidrag och försörjning.


    PS Det lilla lilla jag jobbat svart har också varit för Sverige, pengarna har konsumerats upp, eller du din urblåste röding menade kanske STATEN när du sa Sverige, din knäppe kommunskit. DS

    lill guttav mot vägga...
    De bidrag jag tagit emot är också för sverige, för de har jag konsumerat upp och det har bringat arbetstillfällen det också

    Att du är så dum så du inte fattar vad sjukdomar och handikapp kan ställa till med, tyder på en allvarligt störning i ditt socialempatiska beteende...

    jag har "gapat" efter bidrag i några få år, snart kan det vara din tur, kom du ihåg allt skit du sagt,,,,,,,,,,,

    det finns nog inte många som tagit sådant ansvar för sin familj o medmänniskor som jag gjort genom åren...
    jag tycker inte det är mer än rätt att få lite tillbaka för allt slit o engagemang man visat

    ps du det ansvaret måste jag fortfarande ta, varje dag...
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Swahili ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 17:13

    lill guttav mot vägga...


    Har theward gått över till swahili nu, eller är det Bidrags-språket ??Smile
    Du får nog fortsätta diskutera med dina kommunist bröder istället, jag begriper inte vad du skriver längre.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  theward 2009-11-05, 17:21

    GustavAnder skrev:lill guttav mot vägga...


    Har theward gått över till swahili nu, eller är det Bidrags-språket ??Smile
    Du får nog fortsätta diskutera med dina kommunist bröder istället, jag begriper inte vad du skriver längre.

    Dagisspråk, det är det du behärskar bäst??? tongue

    tyvärr, jag har inga kommunistbröder...
    2 st bröder har jag, men de är inte kommunister o det är inte jag heller.

    Ett tips.....Det blir inte mera sant bara för du fortsätter ljuga om saker

    ps du har aldrig begripit vad någon av oss skrivit

    Eftersom du övertolkar, feltolkar och allmänt struntar i vad vi säger, du använder dig istället av hemsnickade fördomar o sanningar
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  berralarzon 2009-11-05, 17:25

    theward skrev:
    GustavAnder skrev:lill guttav mot vägga...


    Har theward gått över till swahili nu, eller är det Bidrags-språket ??Smile
    Du får nog fortsätta diskutera med dina kommunist bröder istället, jag begriper inte vad du skriver längre.

    Dagisspråk, det är det du behärskar bäst??? tongue

    tyvärr, jag har inga kommunistbröder...
    2 st bröder har jag, men de är inte kommunister o det är inte jag heller.

    Ett tips.....Det blir inte mera sant bara för du fortsätter ljuga om saker

    ps du har aldrig begripit vad någon av oss skrivit

    Eftersom du övertolkar, feltolkar och allmänt struntar i vad vi säger, du använder dig istället av hemsnickade fördomar o sanningar


    Ward! asapafulatruhten/gustavander är bara en i raden av skattekverulanter han visar sig vara en väldigt bitter elak människa med så ägd i inlägg efter inlägg..
    Upp på potta nu tjyvenander.
    //berra
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty va?

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 17:57

    ps du har aldrig begripit vad någon av oss skrivit

    Vilka oss, för 2 min sen sa du att du inte var kommunist.
    Menar du "oss" bidragskramare ?

    Sponsored content


    Lärare i Norrland - Sida 5 Empty Sv: Lärare i Norrland

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:59