Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
RedCloud
fredrik rahm70
6 posters

    Nu är det slut

    avatar
    Tack och
    Gäst


    Nu är det slut Empty Nu är det slut

    Inlägg  Tack och 2009-03-30, 11:53

    I 25år har jag varit Lo medlem

    Nu är det slut med det inte en spänn skall ni få mera.

    Inte heller skall Sossarna - Vänstern någonsin få en röst av mej.

    //elektriker som fått nog
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-30, 13:55

    Förstår dig..

    Skulle ej heller betala till Lo eller liknande politruk organisationer.

    Min tro på fackföreningar försvann i början av 90talet med htf
    No No
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  RedCloud 2009-03-30, 15:28

    För de som förfasar sig över LO facken:

    Det finns fortfarande en fri och kämpande fackförening.

    SAC
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-30, 16:15

    RedCloud skrev:För de som förfasar sig över LO facken:

    Det finns fortfarande en fri och kämpande fackförening.

    SAC

    Ja redcloud hot , våld, stenar och olagliga demonstrationer i bästa afa stilen vet vi att du gillar.

    Det gynnar säkert en arbetsplats att syndikalisterna kommer dit och slår sönder rutor och inredning trakasserar all personal och stör företaget, när andra fack klarar att MUNTLIGEN förhandla.

    Kalashnikow bättre än penna?

    Våld bättre än att förhandla?

    acab?



    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  RedCloud 2009-03-30, 17:04

    "Ja redcloud hot , våld, stenar och olagliga demonstrationer i bästa afa stilen vet vi att du gillar."

    Att du verkligen vill torgföra din totala okunskap på det här viset är en gåta.
    SAC är en mycket mycket gammal fackförening och har bara AFA kopplingar i din sjuka hjärna.

    "Det gynnar säkert en arbetsplats att syndikalisterna kommer dit och slår sönder rutor och inredning trakasserar all personal och stör företaget, när andra fack klarar att MUNTLIGEN förhandla."

    du vet uppenbarligen inte vad du talar om Fredrik, i vanlig ordning

    SAC är fortfarande en fri och kämpande fackförening, helt fritt från LO.
    rekomenderas varmt, oavsett vad unionbusters som Fredrik säger....
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 01:21

    Ja- något måste hända..En omorganisation i LO - en förnyelse är aldrig fel...ingen ska jobba fackligt för länge
    - inte så länge att man glömmer hur det är i "vanliga" yrkeslivet...
    Ett tag var Kommunal på hugget och klubbar bildades i varje kommundel i Borås...ett uppsving som tyvärr lagt sig
    - just på grund av att en del suttit även där lite föör länge. Det skrämmer bort nya- bässt på hugget var det när alla var nya..eldsjälar..Jisses sikken fart och uppsving!
    Men det kan vara så att vi är inne i ett skifte nu oxå- då blir det stiltje ett litet tag- så helt slut? Nää- det tror jag inte..på.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-04, 00:19

    Du gör helt rätt som lämnar facket. Gå inte med i syndikalisterna, ett gäng patetiska losers som helst inte vill jobba, utan helst skulle vilja sitta hemma och leva på bidrag.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-04, 10:30

    "Gå inte med i syndikalisterna, ett gäng patetiska losers som helst inte vill jobba, utan helst skulle vilja sitta hemma och leva på bidrag."

    avgrundshögern filosoferar.....
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Susz X 2009-04-05, 04:14

    RedCloud skrev:"Gå inte med i syndikalisterna, ett gäng patetiska losers som helst inte vill jobba, utan helst skulle vilja sitta hemma och leva på bidrag."

    avgrundshögern filosoferar.....

    Vet inte ett smack om syndikalisterna..hur jobbar de med avtal? Samverkan?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-05, 11:37

    "Vet inte ett smack om syndikalisterna..hur jobbar de med avtal? Samverkan?"

    www.sac.se

    Jag är huvudakligen med för att de inte förhandlat bort strejkrätten som vissa LO-förbund gjort.
    Är det oegentligheter på min arbetsplats är jag fri att strejka, och får då stöd av SAC
    Att sälja ut strejkvapnet är i min mening vansinnigt då det är det enda vapnet vi har mot giriga arbetsköpare.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-05, 18:35

    Den olagliga sopstrejken leddes av syndikalisterna. Sopgubbar som inte ville gå ut i olaglig strejk hotades på telefon, några fick däcken sönderskurna på sina bilar, väldigt obehagligt. Såna metoder har syndikalisterna, den som inte är med ska antingen mobbas ut eller skrämmas in, till tystnad och rättelse i "arbetarledet".
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 11:43

    "Den olagliga sopstrejken leddes av syndikalisterna. Sopgubbar som inte ville gå ut i olaglig strejk hotades på telefon, några fick däcken sönderskurna på sina bilar, väldigt obehagligt."

    hittepåmotorn går på högvarv.....är du verkligen så desperat NL ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nu är det slut Empty kommunisternas fack

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-06, 14:05

    Ja syndikalisterna har ju en syn på samhället som liknar de grupperingar som härjade i Tyskland på 30 talet, våld är svaret och lösningen på allt.
    Man har en skruvad och förvirrad syn på livet och överför alla sina frustrationer och sina personliga misslyckanden på samhället, och misslyckade individr är de.
    Man måste ta sånt här på allvar i Sverige, man kan inte bara jamsa och flumma, Säpo måste ta krafttag mot skiten, annars riskerar vi hamna i en situation som ingen önskar.

    http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_1030807.svd

    Det finns nästan obegränsat med material i tidningar och på nätet om våldsamma och fascistoida syndikalister som trakasserar hederliga medborgare.
    Förr var syndikalisterna en närmast respekterad fackrörelse, men de sista 10-15 åren har den blivit en pöpelklubb.


    Senast ändrad av GustavAnder den 2009-04-06, 21:39, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 15:25

    GustavAnder skrev:Ja syndikalisterna har ju en syn på samhället som liknar de grupperingar som härjade i Tyskland på 30 talet, våld är svaret och lösningen på allt.
    Man har en skruvad och förvirrad syn på livet och överför alla sina frustrationer och sina personliga misslyckanden på samhället, och misslyckade individr är de.
    Man måste ta sånt här på allvar i Sverige, man kan inte bara jamsa och flumma, Säpo måste ta krafttag mot skiten, annars riskerar vi hamna i en situation som ingen önskar.

    men herre jösses vilket svammel Awfultruth, om du nu inte kan ngt om syndikalismen varför torgför du din totala okunskap så här frivilligt ?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Susz X 2009-04-16, 00:20

    Rule Britannia skrev:Du gör helt rätt som lämnar facket. Gå inte med i syndikalisterna, ett gäng patetiska losers som helst inte vill jobba, utan helst skulle vilja sitta hemma och leva på bidrag.

    Varför har du bytt nicknamn och bild? Är det kul på nåt sätt? Vad kallade du dig tidigare- var det "nordic light" med en man som bild..
    Driver du bara med folk här eller vaddå?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Sniperace 2017-02-13, 15:37

    Nu är det slut Akvei9

    Infras morfar och far

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.
    Infra skrev:Endast en person som befinner sig mitt i i ett
    akut narkotikamissbruk uppför sig som Jag.
    Jag  är en farlig nartkoman som hotar hela
    forats existens.

    Så rätt så Infra

    Infra skrev:

    Eftersom JAG har förlorat samtliga debatter härinne för länge sedan bränner JAG nu alla broar och förlitar mig på förtal och förfalskning. JAG
    tycker att JAG som ett av de största trollen på Internet har rätt att ta till dessa grepp. Det bevisar klassen men säger främst det mesta om min karaktär. Det är en ruttnande människas karaktär som JAG Islamistpedofilen Joakim  aka Infra ställer ut på Internet till allmänt beskådande. Därmed torpederar jag mitt femte debattforum.

    Ja du har förfallit väldigt genom ditt benzomissbruk Joakim

    Sponsored content


    Nu är det slut Empty Sv: Nu är det slut

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 16:20