Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
lazy
fredrik rahm70
KickTheRasist
MartinLindgren
R.O.F.L
Sniperace
SiP
captaincodd
kanaljen
RedCloud
Susz X
15 posters

    SD klingar falskare än falskt ...

    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 6 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 00:17

    KickTheRasist skrev:
    kanaljen skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Susz X skrev:
    kanaljen skrev:
    martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt, Wink
    Herrarnas mistlurar började tuta omgående, Wink
    Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit! bounce

    Hur var det nu, var var du när din flicka blev antastad?

    Sorry Kanaljen- ditt sätt att försöka trycka ned Martin accepterar jag aldrig. Så du ligger och snokar i vad som är andras känsliga punkter du. Äckligt.Även bihangen som går till ditt försvar här...


    Lille Kanalen


    Kanal fan !!

    Hahaha han är känd över hela s´Sverige med sitt Islamofob // invandra fientligt inlägg på AB ... jag tycker att han skall inte utalla sig om någoting alls faktisk .. om jag skulle vara på hans plats då skulle jag fan skämmas för resten av mitt liv...



    Ej Kanalen min kompis Muhamed helsar och säger att han älskar dig ändå och önskar dig lycka till i Livet .



    //KTR


    Känd, har inte tänkt på det. Men visst, även jag kan bringa någonting gott för sverige. En sak, lär dig skriva svenska. Det ser för eländigt ut.



    Lille Kanalen .. !!

    Sorgligare människa än du har jag aldrig beskådat , du är patetisk och snart kommer jag tycka synd om dig ...

    LOL


    En "finne" som försöker vara Stor Svensk .....!! ROLFMAO .. En fråga bara vet du varför Svenskar kallar människor från Finland för finnar ??

    Jag kan åtminstone skriva Mohammed rätt!
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 6 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 00:22

    martin7lindgren skrev:Mr. Kanaljs, mycket märkliga betende där han hårdnackat tar pedofiler i stenhårt försvar, är en gåta, men han har väl sina skäl antar jag? No

    Att lägga skuld på föräldrar för pedofilers vidrigheter är en annan gåta?
    Frågan är varför?

    Jag försvarar ingen, inte ens dig. Nå, var var du?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 6 Empty Susz

    Inlägg  kanaljen 2009-03-30, 00:27

    Susz X skrev:
    Kick the Rasist- du nämnde något om proxy servrar i en annan tråd tidigare- kan det ha varit DÄRFÖR analjen ställde frågan om AC ( för att kunna ha fler nick): - vad har de för server ?

    Du är korkad
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 6 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-30, 00:47

    kanaljen skrev:
    Susz X skrev:
    Kick the Rasist- du nämnde något om proxy servrar i en annan tråd tidigare- kan det ha varit DÄRFÖR analjen ställde frågan om AC ( för att kunna ha fler nick): - vad har de för server ?

    Du är korkad

    Jasså- varför tycker du det Kanaljen?

    Svara då din fege gök..


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-31, 03:19, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 6 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-30, 01:53

    Men oj- se vad jag hittade i Expressen....brukar inte läsa den blaskan annars
    - men detta var ju intressant..Men oförväntat? Inte!Värsta snitsiga fasaden
    krackelerar fort- undrar varför? Är regnet så surt ?

    Vad du än göör så: Glöm inte att lyssna på webbtv:n..Idea Rolling Eyes


    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1515986/akesson-jag-ar-inte-saker-pa-att-det-ar-rasism

    Sponsored content


    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 6 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 02:19