Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Sossar-e-lata
berralarzon
Thetaxpayer
Redvictory
MartinLindgren
blueheaven
Sniperace
marxisten
RedCloud
x-medborgare
Blåfront
15 posters

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 00:06

    citat:
    "Nej de som kom först är väl knappast turister."


    Oj ok !? jag trode att du menar att dem är i första hand parasiter och i andra hand turister..

    Smile


    citat:
    "Vad har det med saken att göra?"

    Tror inte att du har läst den men vi kör igen :

    saxat:
    "Jag har ett förslag Om man redan i dag slutar diskriminera invandrare på arbetsmarknaden, slutar anställa sin inkompetenta släkt som senare kompleterar utbildningen med hjälp av studieledighet, slutar med att diskrimiera på bostadsmarknaden, slutar isolera invandrare inom studiegrupperna på universiteten, slutar med politiska beslut som gör invandrare till allt fattigare grupp, slutar med att använda invandrare som en tillfällig arbetskraft, slutar hindra de i att avancera på sina jobb inom företagen när de har lyckats få jobb, sluta börja nedskärningar genom att först sparka invandrare och senare svenskar, sluta diskrimineringen av invandrare inom vården... mm, mm "



    citat:
    "De får ju all tänkbar hjälp här utan några krav alls."

    Vilket då ??

    Att kallas för apa djävlar och att skicka polis hundar på dem för att dem vill visa sitt missnöje ??

    Sen tror du verkligen att få socialbidrag och leva på det är "ALLT"??

    Du har inte uppfattat att denna människor är som vilken människa som helst dem vill ju jobba och göra något för denna samhället och för sig själva har du det??

    Får dem det ??



    citat:
    "Är det då så sjysst att kasta sten och bränna bilar då? När har de fått tillräckligt tycker du?"

    Jag som en uttläning hade väldigt bra jag gifte mig med min underbara Svenska fru och sammtidigt fick en väldigt bra framsprang i den nya Svenska samhället , diverse jag var inte utdelat i denna Svenska getho som rosengård etc..

    Jag fick jobb väldigt kort därefter kanske efter 2 år max...


    Men då skall du gjöra en jämförelse mellan mig och dem andra som är närbultade i ett Svensk mini Harlem ..

    Kan du det??
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  blueheaven 2009-09-09, 00:10

    Något verkar fruktansvärt ogenomtänkt här!

    Offermentaliteten fungerade inte i Ryssland och den fungerar inte här!

    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?

    Skrattretande?

    Ja så är det nog! Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 00:11

    blueheaven skrev:Något verkar fruktansvärt ogenomtänkt här!

    Offermentaliteten fungerade inte i Ryssland och den fungerar inte här!

    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?

    Skrattretande?

    Ja så är det nog! Laughing


    Skriver du till mig??
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-09, 00:15

    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:Jag drog till med ett tal. Något extra. Jobb, ekonomisk kompensation eller något i den stilen. Allting går, men det är upp till beslutsfattarna, Det jag menar är att problemet är inte invandringen och mångkulturen, det är att vi inte får någon nytta av mångkulturen när den är koncentrerad till ett fåtal platser.



    Det är ju det jag vänder mig emot. Precis som att man skall tacka stenkastarna/bilbrännarna för att de inte ställde till ofog under några dagar. Ger man någon extra kompensation för detta så är ju det bara ytterligare ett bidrag att missbruka. Jag tror nog på den andra varianten. Flytta dit det finns plats eller så minskas bidraget.

    Nej, det skulle aldrig uppstått om man gjort på det sätt jag säger. Då skulle aldrig en så pass stor segregation som uppstått i rosengård funnits med skyhög arbetslöshet etc. Då skulle de känns sig mer välkomna in i vårt svenska samhälle och vi skulle sluppit problemen. Stenkastningen skulle aldrig uppstått. Och anser du det är en belöning till de att slippa fara illa ok. Jag anser det är belöning till alla att slippa vandalisering pga. en politik som föder klasskillnader!


    Nej det får räcka nu tycker jag. Man kan inte ge vika för nötter som dem. Hederliogt folk måste kunna få vara säkra i sitt hem. Mera poliser är absolut bra. Dock kanske det kan vara bra med "etniska" poliser.

    Fler poliser är inte all bra. De har ju inget förtroende för poliser! Däremot områden som det är lite bra standard på skulle lugna ner problemet drastiskt. Istället för att skära ner på fritidsgårdar, skolor etc. satsa på det. Satsa på jobben i förorterna så slutar problemen. Mer poliser, lösning på kort sikt men inte på lång sikt! Från de länder de kommer ifrån slår polisen ner folk på öppen gata. Tror du de blir lugna av att ser poliser då? De har ingen respekt för det! Integration i det svenska samhället är bäst, och det kan endast ske om man blandar ut folk som är födda i Sverige och utlandsfödda! Mer poliser är ingen lösning, klassutjämning är det!


    Vem bryr sig om de har förtroende för poliser?
    De skall vara där för att gripa och lagföra stenkastande/bilbrännande drägg. Jag vill inte ha sånt skubb nära där jag eller mina barn vistas.

    Att temporärt stoppa beteendet gör ingen nytta. Det gäller att bryta cirkeln, annars kommer samma sak ske med de som är 5 6 år yngre också! En ond cirkel går inte att göra något åt med fler poliser om man inte ändrar själva grunden i den onda cirkeln!


    Ja fjäska med dem funkar ju bra.
    Nej jag tycker att det är dags för hårda tag.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 00:18

    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:Jag drog till med ett tal. Något extra. Jobb, ekonomisk kompensation eller något i den stilen. Allting går, men det är upp till beslutsfattarna, Det jag menar är att problemet är inte invandringen och mångkulturen, det är att vi inte får någon nytta av mångkulturen när den är koncentrerad till ett fåtal platser.



    Det är ju det jag vänder mig emot. Precis som att man skall tacka stenkastarna/bilbrännarna för att de inte ställde till ofog under några dagar. Ger man någon extra kompensation för detta så är ju det bara ytterligare ett bidrag att missbruka. Jag tror nog på den andra varianten. Flytta dit det finns plats eller så minskas bidraget.

    Nej, det skulle aldrig uppstått om man gjort på det sätt jag säger. Då skulle aldrig en så pass stor segregation som uppstått i rosengård funnits med skyhög arbetslöshet etc. Då skulle de känns sig mer välkomna in i vårt svenska samhälle och vi skulle sluppit problemen. Stenkastningen skulle aldrig uppstått. Och anser du det är en belöning till de att slippa fara illa ok. Jag anser det är belöning till alla att slippa vandalisering pga. en politik som föder klasskillnader!


    Nej det får räcka nu tycker jag. Man kan inte ge vika för nötter som dem. Hederliogt folk måste kunna få vara säkra i sitt hem. Mera poliser är absolut bra. Dock kanske det kan vara bra med "etniska" poliser.

    Fler poliser är inte all bra. De har ju inget förtroende för poliser! Däremot områden som det är lite bra standard på skulle lugna ner problemet drastiskt. Istället för att skära ner på fritidsgårdar, skolor etc. satsa på det. Satsa på jobben i förorterna så slutar problemen. Mer poliser, lösning på kort sikt men inte på lång sikt! Från de länder de kommer ifrån slår polisen ner folk på öppen gata. Tror du de blir lugna av att ser poliser då? De har ingen respekt för det! Integration i det svenska samhället är bäst, och det kan endast ske om man blandar ut folk som är födda i Sverige och utlandsfödda! Mer poliser är ingen lösning, klassutjämning är det!


    Vem bryr sig om de har förtroende för poliser?
    De skall vara där för att gripa och lagföra stenkastande/bilbrännande drägg. Jag vill inte ha sånt skubb nära där jag eller mina barn vistas.

    Att temporärt stoppa beteendet gör ingen nytta. Det gäller att bryta cirkeln, annars kommer samma sak ske med de som är 5 6 år yngre också! En ond cirkel går inte att göra något åt med fler poliser om man inte ändrar själva grunden i den onda cirkeln!


    Ja fjäska med dem funkar ju bra.
    Nej jag tycker att det är dags för hårda tag.


    Typ vad då ??


    Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-09, 00:20

    KickTheRasist skrev:citat:
    "Nej de som kom först är väl knappast turister."


    Oj ok !? jag trode att du menar att dem är i första hand parasiter och i andra hand turister..

    Smile


    citat:
    "Vad har det med saken att göra?"

    Tror inte att du har läst den men vi kör igen :

    saxat:
    "Jag har ett förslag Om man redan i dag slutar diskriminera invandrare på arbetsmarknaden, slutar anställa sin inkompetenta släkt som senare kompleterar utbildningen med hjälp av studieledighet, slutar med att diskrimiera på bostadsmarknaden, slutar isolera invandrare inom studiegrupperna på universiteten, slutar med politiska beslut som gör invandrare till allt fattigare grupp, slutar med att använda invandrare som en tillfällig arbetskraft, slutar hindra de i att avancera på sina jobb inom företagen när de har lyckats få jobb, sluta börja nedskärningar genom att först sparka invandrare och senare svenskar, sluta diskrimineringen av invandrare inom vården... mm, mm "



    citat:
    "De får ju all tänkbar hjälp här utan några krav alls."

    Vilket då ??

    Att kallas för apa djävlar och att skicka polis hundar på dem för att dem vill visa sitt missnöje ??

    Sen tror du verkligen att få socialbidrag och leva på det är "ALLT"??

    Du har inte uppfattat att denna människor är som vilken människa som helst dem vill ju jobba och göra något för denna samhället och för sig själva har du det??

    Får dem det ??



    citat:
    "Är det då så sjysst att kasta sten och bränna bilar då? När har de fått tillräckligt tycker du?"

    Jag som en uttläning hade väldigt bra jag gifte mig med min underbara Svenska fru och sammtidigt fick en väldigt bra framsprang i den nya Svenska samhället , diverse jag var inte utdelat i denna Svenska getho som rosengård etc..

    Jag fick jobb väldigt kort därefter kanske efter 2 år max...


    Men då skall du gjöra en jämförelse mellan mig och dem andra som är närbultade i ett Svensk mini Harlem ..

    Kan du det??


    Ja de får ju tex leva i fred och säkerhet(om inte deras grannar bråkat så mycket så polisen måste vara där hela tiden). Fri sjukvård, gratis skola, mat på bordet(återigen utan att behöva prestera någon motprestation).
    De har allt fått samma möjligheter att ta tag i sina egna liv som alla andra. (i alla fall de som är födda här) och återigen, de är ju knappast hitbjudna så lite tacksamhet skulle ju inte skada.

    Bra att du fick ett jobb, men jag förstår inte riktigt vad du menar med din sista mening.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-09, 00:23

    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:Jag drog till med ett tal. Något extra. Jobb, ekonomisk kompensation eller något i den stilen. Allting går, men det är upp till beslutsfattarna, Det jag menar är att problemet är inte invandringen och mångkulturen, det är att vi inte får någon nytta av mångkulturen när den är koncentrerad till ett fåtal platser.



    Det är ju det jag vänder mig emot. Precis som att man skall tacka stenkastarna/bilbrännarna för att de inte ställde till ofog under några dagar. Ger man någon extra kompensation för detta så är ju det bara ytterligare ett bidrag att missbruka. Jag tror nog på den andra varianten. Flytta dit det finns plats eller så minskas bidraget.

    Nej, det skulle aldrig uppstått om man gjort på det sätt jag säger. Då skulle aldrig en så pass stor segregation som uppstått i rosengård funnits med skyhög arbetslöshet etc. Då skulle de känns sig mer välkomna in i vårt svenska samhälle och vi skulle sluppit problemen. Stenkastningen skulle aldrig uppstått. Och anser du det är en belöning till de att slippa fara illa ok. Jag anser det är belöning till alla att slippa vandalisering pga. en politik som föder klasskillnader!


    Nej det får räcka nu tycker jag. Man kan inte ge vika för nötter som dem. Hederliogt folk måste kunna få vara säkra i sitt hem. Mera poliser är absolut bra. Dock kanske det kan vara bra med "etniska" poliser.

    Fler poliser är inte all bra. De har ju inget förtroende för poliser! Däremot områden som det är lite bra standard på skulle lugna ner problemet drastiskt. Istället för att skära ner på fritidsgårdar, skolor etc. satsa på det. Satsa på jobben i förorterna så slutar problemen. Mer poliser, lösning på kort sikt men inte på lång sikt! Från de länder de kommer ifrån slår polisen ner folk på öppen gata. Tror du de blir lugna av att ser poliser då? De har ingen respekt för det! Integration i det svenska samhället är bäst, och det kan endast ske om man blandar ut folk som är födda i Sverige och utlandsfödda! Mer poliser är ingen lösning, klassutjämning är det!


    Vem bryr sig om de har förtroende för poliser?
    De skall vara där för att gripa och lagföra stenkastande/bilbrännande drägg. Jag vill inte ha sånt skubb nära där jag eller mina barn vistas.

    Att temporärt stoppa beteendet gör ingen nytta. Det gäller att bryta cirkeln, annars kommer samma sak ske med de som är 5 6 år yngre också! En ond cirkel går inte att göra något åt med fler poliser om man inte ändrar själva grunden i den onda cirkeln!


    Ja fjäska med dem funkar ju bra.
    Nej jag tycker att det är dags för hårda tag.


    Typ vad då ??


    Very Happy


    Flera poliser som griper och lagför stenkastare/bilbrännare.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 00:37

    citat:
    "Ja de får ju tex leva i fred och säkerhet(om inte deras grannar bråkat så mycket så polisen måste vara där hela tiden)."


    Javisst det syns ju Smile det är sant! ..

    Deras liv är typ i säkerhet och fred , men kostnaden för detta är att dem krävs ju för evigt röv slickande och förtryckande för den gemene Svensken som Blåbajsfront.

    Sen när den röv slickande blatten som gemene Svensken kallar dem för .. vill göra något av sitt liv då kommer denna till ett SD fittan som gjör allt att förnedra denna blatten ..

    Diverse denna fan är inte värd ett skit för att denna är en parasit!!


    När denna förorts blatten söker jobb och skickar sina ansökningar till jobb den första som händer är att dem kommer till Trash korg så fört på ansökningen stor något utländsk namn ..


    Sen undrar den samma hycklande SD rasist slödder när en blatte som sitter på social bidrag.


    Smile




    citat:
    "Fri sjukvård, gratis skola, mat på bordet(återigen utan att behöva prestera någon motprestation)."

    Om jag skulle vara på deras plats skulle jag faktisk skita i fullständigt i detta skit så länge du inte visar att jag är lika värd som du är .. och denna filmen vill jag se faktisk ..


    Smile





    citat:s
    "De har allt fått samma möjligheter att ta tag i sina egna liv som alla andra. (i alla fall de som är födda här) och återigen, de är ju knappast hitbjudna så lite tacksamhet skulle ju inte kada."


    Jag har sagt det förut men jag passar att säga igen , javisst jag älskar Astrid Lindgren!!


    Smile

    citat:
    "Bra att du fick ett jobb, men jag förstår inte riktigt vad du menar med din sista mening."


    Jag hade tur .. och dessutom jag är på väg att avancera mera 2 egna företag på vägg på sidan om ...



    Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-09, 00:43

    KickTheRasist skrev:citat:
    "Ja de får ju tex leva i fred och säkerhet(om inte deras grannar bråkat så mycket så polisen måste vara där hela tiden)."


    Javisst det syns ju Smile det är sant! ..

    Deras liv är typ i säkerhet och fred , men kostnaden för detta är att dem krävs ju för evigt röv slickande och förtryckande för den gemene Svensken som Blåbajsfront.

    Sen när den röv slickande blatten som gemene Svensken kallar dem för .. vill göra något av sitt liv då kommer denna till ett SD fittan som gjör allt att förnedra denna blatten ..

    Diverse denna fan är inte värd ett skit för att denna är en parasit!!


    När denna förorts blatten söker jobb och skickar sina ansökningar till jobb den första som händer är att dem kommer till Trash korg så fört på ansökningen stor något utländsk namn ..


    Sen undrar den samma hycklande SD rasist slödder när en blatte som sitter på social bidrag.


    Smile




    citat:
    "Fri sjukvård, gratis skola, mat på bordet(återigen utan att behöva prestera någon motprestation)."

    Om jag skulle vara på deras plats skulle jag faktisk skita i fullständigt i detta skit så länge du inte visar att jag är lika värd som du är .. och denna filmen vill jag se faktisk ..


    Smile





    citat:s
    "De har allt fått samma möjligheter att ta tag i sina egna liv som alla andra. (i alla fall de som är födda här) och återigen, de är ju knappast hitbjudna så lite tacksamhet skulle ju inte kada."


    Jag har sagt det förut men jag passar att säga igen , javisst jag älskar Astrid Lindgren!!


    Smile

    citat:
    "Bra att du fick ett jobb, men jag förstår inte riktigt vad du menar med din sista mening."


    Jag hade tur .. och dessutom jag är på väg att avancera mera 2 egna företag på vägg på sidan om ...



    Very Happy


    Varför är det att vara rövslickare när man sköter sig och inte gör brott? Är det inte bättre att anpassa sig och försöka bidra till samhället? Tycker du att samhället skall anpassa sig efter de som kommit hit?(återigen oinbjudna).

    De som är födda här har samma skolgång som svenska barn. Varför är inte det samma chans? Jag ser massa utlänningar som lyckas. Något som de oftast har gemensamt är att de pratar bra svenska. Men det finns vad jag vet inga krav på att lära sig det heller
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  blueheaven 2009-09-09, 00:52

    Thetaxpayer skrev:

    Varför är det att vara rövslickare när man sköter sig och inte gör brott? Är det inte bättre att anpassa sig och försöka bidra till samhället? Tycker du att samhället skall anpassa sig efter de som kommit hit?(återigen oinbjudna).

    De som är födda här har samma skolgång som svenska barn. Varför är inte det samma chans? Jag ser massa utlänningar som lyckas. Något som de oftast har gemensamt är att de pratar bra svenska. Men det finns vad jag vet inga krav på att lära sig det heller

    Du sa ett sant ord ANPASSNING de som klarar det har aldrig några problem!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 00:56

    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Ja de får ju tex leva i fred och säkerhet(om inte deras grannar bråkat så mycket så polisen måste vara där hela tiden)."


    Javisst det syns ju Smile det är sant! ..

    Deras liv är typ i säkerhet och fred , men kostnaden för detta är att dem krävs ju för evigt röv slickande och förtryckande för den gemene Svensken som Blåbajsfront.

    Sen när den röv slickande blatten som gemene Svensken kallar dem för .. vill göra något av sitt liv då kommer denna till ett SD fittan som gjör allt att förnedra denna blatten ..

    Diverse denna fan är inte värd ett skit för att denna är en parasit!!


    När denna förorts blatten söker jobb och skickar sina ansökningar till jobb den första som händer är att dem kommer till Trash korg så fört på ansökningen stor något utländsk namn ..


    Sen undrar den samma hycklande SD rasist slödder när en blatte som sitter på social bidrag.


    Smile




    citat:
    "Fri sjukvård, gratis skola, mat på bordet(återigen utan att behöva prestera någon motprestation)."

    Om jag skulle vara på deras plats skulle jag faktisk skita i fullständigt i detta skit så länge du inte visar att jag är lika värd som du är .. och denna filmen vill jag se faktisk ..


    Smile





    citat:s
    "De har allt fått samma möjligheter att ta tag i sina egna liv som alla andra. (i alla fall de som är födda här) och återigen, de är ju knappast hitbjudna så lite tacksamhet skulle ju inte kada."


    Jag har sagt det förut men jag passar att säga igen , javisst jag älskar Astrid Lindgren!!


    Smile

    citat:
    "Bra att du fick ett jobb, men jag förstår inte riktigt vad du menar med din sista mening."


    Jag hade tur .. och dessutom jag är på väg att avancera mera 2 egna företag på vägg på sidan om ...



    Very Happy

    citat:
    "Varför är det att vara rövslickare när man sköter sig och inte gör brott? "


    Denna meningen saknar den slutliga ("Rätta menings byggnad") frågeställningen menar du kanske så här?

    Jag försöker att tolka din mening:

    "Varför är dem rövslickare när man sköter sig och gör inte något brott??"

    Alltså som jag vill säga är att det spelar ingen roll alls om blatte är snäll eller Assimilerad (Denna ord påminer mig väldigt mycket om Star Trek Smile) denna är utdömd till evigt rövslickande till den Svenska WT (Whit Trash)..


    Du undrar varför kanske??


    Tja för att blatte är en blatte och ser inte utt blond och blåögd som en arier ... Så det spelar ingen roll hur mycket blatte ens försöker kommer denna att få samma bakslag diverse nonchalans!!



    citat:
    "Är det inte bättre att anpassa sig och försöka bidra till samhället? "


    Kan du ge chansen till blatte att göra så ??





    citat:
    "Tycker du att samhället skall anpassa sig efter de som kommit hit?(återigen oinbjudna)."

    Har inte dina förfader kommit hit också ??

    citat:
    "De som är födda här har samma skolgång som svenska barn. Varför är inte det samma chans? Jag ser massa utlänningar som lyckas. Något som de oftast har gemensamt är att de pratar bra svenska. Men det finns vad jag vet inga krav på att lära sig det heller
    "



    Så du menar att enbart dem som är födda här har en rättighet att kräva någorlunda bättre liv??
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-09, 01:02

    Så du menar att enbart dem som är födda här har en rättighet att kräva någorlunda bättre liv??


    Hur kan du tolka det jag skrev så? Det var inte vad jag skrev. Jag tycker bara ditt offer snack inte stämmer. Det finns ingen anledning för dem att kasta sten och tända på bilar.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 01:06

    Thetaxpayer skrev:Så du menar att enbart dem som är födda här har en rättighet att kräva någorlunda bättre liv??


    Hur kan du tolka det jag skrev så? Det var inte vad jag skrev. Jag tycker bara ditt offer snack inte stämmer. Det finns ingen anledning för dem att kasta sten och tända på bilar.


    Mitt offer snack ??


    *asgarv*


    Slappna av skaffa dig en chips påsen och en liter Coca Colan --- sätt på tv och njut av offer snack ...



    Smile



    Diverse som du ser och läser är mitt offer snack enjoy...






    Laughing
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-09-09, 01:08

    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:Så du menar att enbart dem som är födda här har en rättighet att kräva någorlunda bättre liv??


    Hur kan du tolka det jag skrev så? Det var inte vad jag skrev. Jag tycker bara ditt offer snack inte stämmer. Det finns ingen anledning för dem att kasta sten och tända på bilar.


    Mitt offer snack ??


    *asgarv*



    Slappna av skaffa dig en chips påsen och en liter Coca Colan --- sätt på tv och njut av offer snack ...



    Smile



    Diverse som du ser och läser är mitt offer snack enjoy...






    Laughing



    Läs om läs rätt.
    Mera poliser till förorterna.
    cheers cheers cheers cheers
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 01:11

    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:Så du menar att enbart dem som är födda här har en rättighet att kräva någorlunda bättre liv??


    Hur kan du tolka det jag skrev så? Det var inte vad jag skrev. Jag tycker bara ditt offer snack inte stämmer. Det finns ingen anledning för dem att kasta sten och tända på bilar.


    Mitt offer snack ??


    *asgarv*



    Slappna av skaffa dig en chips påsen och en liter Coca Colan --- sätt på tv och njut av offer snack ...



    Smile



    Diverse som du ser och läser är mitt offer snack enjoy...






    Laughing



    Läs om läs rätt.
    Mera poliser till förorterna.
    cheers cheers cheers cheers


    Tja skicka militären också det löser ju problemet säkerligen


    *asgarv*
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 01:13






    Typs titta på District 9


    Ett väldigt bra movie !!


    Wink
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  DMustaine 2009-09-09, 01:19

    Och alla problem löses av att ungdomar vandaliserar bränner och förstör? KTR du är, det bevisar du själv, rejält dum! Vad i helvet tror du de vinner på att bränna bilar lr kasta sten på brandkåren som i värsta fall måste ut och rädda liv. Vill du ha döda kroppar på marken? Ska vi kanske göra som i dina hemländer att börja skjuta på folk av annan enticitet för att ni ska begripa? Nåja det det kommer aldrig hända i Sverige om inte dessa kravaller fortsätter in i absurdum! Det kan du känna dig trygg för!! Vi slåss alla för din rätt att säga vad du vill om än vi inte håller med dig. Men när ni tar till våld så möts ni, om än det tar länge, av våld! Det är mkt pågrund av detta beteende som SD vinner kraft!! BEGRIP!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 01:44

    Hej Mustaine hopas bara att du inte börjar med din Taliban snack här ..men som sagt välkommna till diskussionen "

    citat:
    "Och alla problem löses av att ungdomar vandaliserar bränner och förstör? "

    Nej så klart inte , men man skall ta lärdom av detta som händer och försöka komma åt problemet det är knappast lösningen att skicka mera bevapnade man till sådana manifestationer diverse detta ger enbart mera eld på benzen !!





    citat:
    "KTR du är, det bevisar du själv, rejält dum! "

    Nu skall vi inte vara så närvarande mot varandra du vill ju knappast läsa svaret med det samma mått som du använder just nu sant??





    citat:
    "Vad i helvet tror du de vinner på att bränna bilar lr kasta sten på brandkåren som i värsta fall måste ut och rädda liv. "

    Man brukar ju skriva "Vad i Helvette" men ok vi skiter i det och jag svarar så här:


    Det är kanske att man vill inte vinna någoting än enbart påpeka att visa människor är icke hästar i hästställe än att dem är människor som jag och du till exempel sant??


    citat:
    "Vill du ha döda kroppar på marken?"

    Jag vet att du vill skicka Svensk yngel till denna kriget som dem har inget att göra med , diverse här i sverige vill man inga döda kroppar .. vad fick du det ifrån??


    citat:
    "Ska vi kanske göra som i dina hemländer att börja skjuta på folk av annan enticitet för att ni ska begripa? "


    I mitt land var ju försvar krig och du kan inte jämföra detta händelse med mitt land ...förresten det kallas ju för mitt hemland och inte hemländer diverse jag har enbart ett ursprungs land där vart jag föddes ..


    citat:
    "Nåja det det kommer aldrig hända i Sverige om inte dessa kravaller fortsätter in i absurdum!"

    Kravaller är Kravaller , Krig är Krig diverse två skiljda saker .. sammtidigt som jag vet att du skulle vilja jätte gärna skjuta på folk !!


    Men kom ihåg en sak den andre kan skjuta på dig med Detta är inte som CS (Country Strike )

    Smile


    citat:
    "Det kan du känna dig trygg för!!"

    Vad skall jag känna mig trygg för ?? Är det några dårar som vill trycka av på avtryckaren på vapen ..

    Smile

    Kompis jag är van på det och kan självmant försvara mig av detta.. diverse behöver inget armén för sådant !!

    citat:
    "Vi slåss alla för din rätt att säga vad du vill om än vi inte håller med dig."


    Jag har min rätt och jag känner mig inte närvarderad eller förtryck här i Sverige , och nej om jag skulle vara i fara då skulle jag inte vilja ha dig på min sidan för att du vill skicka folk att spilla blod för något som dem har inget att göra med , tills du sitter hemma i Svea landet och kollar när denna folket dör!!

    citat:
    "Men när ni tar till våld så möts ni, om än det tar länge, av våld! Det är mkt pågrund av detta beteende som SD vinner kraft!! BEGRIP!!!"


    När vi tar våld ??

    Vilka vi och vad ??

    Vad menar du hotar du mig med SD ??

    *asgarv*
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  DMustaine 2009-09-09, 02:04

    Ja jisses du är ju inte riktigt frisk! Du säger jag inte ska ta upp talibanfrågan här men ändå refererar du till den ständigt!

    Men jag ska inte göra det utan jag låter dig ta upp den åt mig istället!

    Vad är problemet? Såvitt jag vet har alla dessa ungdomar tillgång till skola och all övrig tjänst samhället kan ge dem. Men de skiter i det, deras föräldrar verkar skita i det!! Skicka ungarna i skolan, se till att de lär sig något annat än att gå ute på stan och skaffa sig förakt mot något de aldrig ens kunnat närma sig i sina hemländer!

    Kravaller är ok tycker du? Garanterat i ditt hemland skulle kravaller på de grunder dessa anstränger sig för rendera i dödsfall!

    Jag hade inte tänkt skjuta på dig men när du ändå tar upp det så ok vi kan ju mötas i cs?? Jag har en bra server som jag lirar på: gubbz.mine.nu:27015 GuBBz & GuMMz[SWE] I Public @ www.gubbz.se


    Att du sen inte begriper att invandrarungdomars upplopp bara gör folk förbannade och väljer att rösta på ett invandrarfientligt parti? Ja då är du DUM!! Själv skulle jag aldrig rösta på SD men det är väl för att jag inte längre bor i södra Sverige! Här uppe i norr har vi inte några direkta problem med dem. Några driveby skjutningar o sånt (krogfolk) men så länge de skjuter på varandra orkar vi inte bry oss. Men kom påskojj o lira lite Cs om du kan! Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-09, 02:28

    citat:
    "Ja jisses du är ju inte riktigt frisk! Du säger jag inte ska ta upp talibanfrågan här men ändå refererar du till den ständigt! "


    Jesus eller Mohamed är döda och kan inte hjälpa oss i denna problem frågan , det enda som kan hjälpa oss är gemensamt respekt för varandra till exempel dig som etnisk Svensk och mig som nyanländ eller Ny Svenska vilket som sant??


    Föresten du gillar ju Taliban frågan och lösningen på¨detta är att skicka Svensk ungdom till detta helvette tills du sitter hemma i trygga Svea sant??

    Men ok detta är lite OT här då slutar vi med det ..

    Back to the case!!


    citat:
    "Vad är problemet? "

    Detta problemet som belyses i detta tråden har jag missat något ??

    Shocked




    citat:
    "Såvitt jag vet har alla dessa ungdomar tillgång till skola och all övrig tjänst samhället kan ge dem."

    Det stämmer om dem skall förtsätta och leva på Socialbidrag hela sitt liv skulle du vilja göra det ??


    I vissa kulturer är det faktisk förnedrande!!

    citat:
    "Men de skiter i det, deras föräldrar verkar skita i det!!"


    Det är väldigt lätt att skilja på andra , har du kommit fram att även deras föräldrar bor lever på Socialen och har inget chans att komma i arbets liv så det spelar ingen roll hur mycket dem försöker än??




    citat:
    "Skicka ungarna i skolan, se till att de lär sig något annat än att gå ute på stan och skaffa sig förakt mot något de aldrig ens kunnat närma sig i sina hemländer!"


    Nu börjar du bli lite förnedrande nu hur menar du med att dem hade aldrig något liknande att närma sig i sina länder .. ?

    Diverse Irak om vi skall snacka om ... dem hade precis lika eller även mycket mera än en Svensk eller jag Kroat har haft .. men detta är icke problemet som har orsakat deras ankomst här !!

    citat:
    "Kravaller är ok tycker du? "

    Reaktion föder motreaktion och detta ser jag som en logisk händelse , visst är det fullt och motbjudande men detta är tecken att folk börjar bli faktisk trötta !!



    citat:
    "Garanterat i ditt hemland skulle kravaller på de grunder dessa anstränger sig för rendera i dödsfall!"

    Kravaller i mitt land när dem uppstår är faktisk mycket värre än denna svarta komedi som vi upplever här i Svea Riket !!

    Och ja det kan hända att folk dör ... men på slutet poängen kommer fram !!

    citat:
    "Jag hade inte tänkt skjuta på dig men när du ändå tar upp det så ok vi kan ju mötas i cs?? Jag har en bra server som jag lirar på: gubbz.mine.nu:27015 GuBBz & GuMMz[SWE] I Public @ www.gubbz.se


    Wink

    Har kört CS men jag föredrar Quake har lirat väldigt mycket på det men just nu har jag inte tid för sånt ... men kan ju väll göra en tjänst för dig så fört jag kommer att ha tid för det ..



    citat:
    "Att du sen inte begriper att invandrarungdomars upplopp bara gör folk förbannade och väljer att rösta på ett invandrarfientligt parti?"


    Ja det kan stämma men det inavlade rasist parti kommer bara att göra ännu värre som sagt , man skall komma fram till grunden av problemet och inte underblåsa detta i värre händelse !!


    citat:
    "Ja då är du DUM!!"


    Hahahha ok !!

    citat:
    "Själv skulle jag aldrig rösta på SD men det är väl för att jag inte längre bor i södra Sverige! Här uppe i norr har vi inte några direkta problem med dem. Några driveby skjutningar o sånt (krogfolk) men så länge de skjuter på varandra orkar vi inte bry oss. Men kom påskojj o lira lite Cs om du kan! Smile"


    Vilka dem apa djävlar som är trötta på förtryck ??




    Laughing
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  marxisten 2009-09-09, 20:31

    blueheaven skrev:
    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?


    Hyllar och hyllar. Jag är imponerad av många av de saker de gjort med knappa resurser! Dock så har de en bit kvar på mycket. T.ex. demokratin. Däremot så är deras utveckling inom sjukvård, skolan, barnadödlighet etc. imponerande!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  lazy 2009-09-09, 21:19

    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:
    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?


    Hyllar och hyllar. Jag är imponerad av många av de saker de gjort med knappa resurser! Dock så har de en bit kvar på mycket. T.ex. demokratin. Däremot så är deras utveckling inom sjukvård, skolan, barnadödlighet etc. imponerande!

    Undrar om de här är lika imponerade?

    http://www.kubafangar.se/
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  marxisten 2009-09-09, 21:21

    lazy skrev:
    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:
    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?


    Hyllar och hyllar. Jag är imponerad av många av de saker de gjort med knappa resurser! Dock så har de en bit kvar på mycket. T.ex. demokratin. Däremot så är deras utveckling inom sjukvård, skolan, barnadödlighet etc. imponerande!

    Undrar om de här är lika imponerade?

    http://www.kubafangar.se/

    Som jag skrev. Jag är imponerad av vissa saker, dock så behöver de utvecklas på det demokratiska planet.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  blueheaven 2009-09-09, 22:18

    marxisten skrev:
    lazy skrev:
    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:
    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?


    Hyllar och hyllar. Jag är imponerad av många av de saker de gjort med knappa resurser! Dock så har de en bit kvar på mycket. T.ex. demokratin. Däremot så är deras utveckling inom sjukvård, skolan, barnadödlighet etc. imponerande!

    Undrar om de här är lika imponerade?

    http://www.kubafangar.se/

    Som jag skrev. Jag är imponerad av vissa saker, dock så behöver de utvecklas på det demokratiska planet.

    Och det tror du inte att även det svenska partiet som hyllar Kuba behöver göra? Laughing lol!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  marxisten 2009-09-09, 22:20

    blueheaven skrev:
    marxisten skrev:
    lazy skrev:
    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:
    Förresten är det inte du som hyllar Kuba vad tror du det säger om din analysförmåga?


    Hyllar och hyllar. Jag är imponerad av många av de saker de gjort med knappa resurser! Dock så har de en bit kvar på mycket. T.ex. demokratin. Däremot så är deras utveckling inom sjukvård, skolan, barnadödlighet etc. imponerande!

    Undrar om de här är lika imponerade?

    http://www.kubafangar.se/

    Som jag skrev. Jag är imponerad av vissa saker, dock så behöver de utvecklas på det demokratiska planet.

    Och det tror du inte att även det svenska partiet som hyllar Kuba behöver göra? Laughing lol!

    Nä, varför det? Vi står till 100% för demokratin. Det var högern som rösta emot rösträtten inte vänstern. Så vem är mest odemokratisk historiskt sett?

    Sponsored content


    "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna" - Sida 5 Empty Sv: "Ge polisen rätt till extraordinära åtgärder i förorterna"

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 03:22