Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-22, 18:52

    Bråk i virtuella Malmö
    saxat ur Ulf Clarén; s artikel:


    "Trakasserier och förolämpningar skakar Malmö. Nu har det gått så långt att Malmö stad har stängt ute flera besökare som uppträtt olämpligt."

    http://sydsvenskan.se/malmo/article544591/Brak-i-virtuella-Malmo.html

    Tumme upp- tja visst märks Malmö:s åtgärder!
    När ska resten av Sverige ta efter?!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  SiP 2009-08-22, 19:20

    Susz X skrev:
    Bråk i virtuella Malmö
    saxat ur Ulf Clarén; s artikel:


    "Trakasserier och förolämpningar skakar Malmö. Nu har det gått så långt att Malmö stad har stängt ute flera besökare som uppträtt olämpligt."

    http://sydsvenskan.se/malmo/article544591/Brak-i-virtuella-Malmo.html

    Tumme upp- tja visst märks Malmö:s åtgärder!
    När ska resten av Sverige ta efter?!

    Du menar att du inte skall kunna önska livet ur dina meningsmotståndare genom gasning och ihjäl trampning???

    Du har inte provat med att kasta burken i golvet än tydligen, gör det är du snäll...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-22, 19:42

    Tja- ni ser..direkt kom det en av dem..Jisses.. sunny
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-22, 19:50

    Invndrare på nätet som bråkar?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  SiP 2009-08-22, 19:53

    Susz X skrev:Tja- ni ser..direkt kom det en av dem..Jisses.. sunny

    Japp, en av dem du hotade med att gasa och trampa ihjäl....Men jag kommer inte att tystnas p.g.a. dina hot, din agenda kommer att avslöjas var så säker.....

    Du är en otäck och manipulativ människa Susz...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-22, 20:05

    Ni ser..så långt går denne person..finns lixom inga gränser alls.
    Jisses-har du redan hunnit kolla vad jag bloggar om sip-
    av vilken anledning då i så fall?? Rolling Eyes
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-22, 20:29

    Blåfront skrev:Invndrare på nätet som bråkar?
    Jasså? Är du invandrare- och dina gelikar?
    Enbart ett axplock:

    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/fran-manniska-till-manniskaship-to-gaza-t2379-15.htm
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  SiP 2009-08-22, 20:55

    Susz X skrev:
    Ni ser..så långt går denne person..finns lixom inga gränser alls.
    Jisses-har du redan hunnit kolla vad jag bloggar om sip-
    av vilken anledning då i så fall?? Rolling Eyes

    Vad exakt finns att se Susz??
    Att du trixar och fixar med andras inlägg så att dom skall se ut som dina egna??
    Att du manipulerar och ljuger för att dina syften är dunkla och mörka??
    Och var går din gräns Susz??, Du har hotat att döda, vad är nästa steg???

    Och dina bloggar skiter jag fullkomligt i....Dessa innehåller väl antagligen bara massa klipp och klistra från människor som lägger ned tid att själva skriva sina alster, alltså inte som dig, sno allt du ser...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Infra 2009-08-22, 21:51

    Gissa vad jag tänkte när jag såg att S.I.P. fanns här.
    Så här: nu härjar S.I.P. med Sussen igen. Fast jag har inte läst alla inlägg än. Jag kan ju ha fel har det faktiskt visat sig.

    Och Suss. Artikeln. Skall man skratta eller gråta? Har malmö ordningsproblem även på Webben. Smile Sad
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Infra 2009-08-22, 21:58

    SiP skrev:
    Susz X skrev:Tja- ni ser..direkt kom det en av dem..Jisses.. sunny

    Japp, en av dem du hotade med att gasa och trampa ihjäl....Men jag kommer inte att tystnas p.g.a. dina hot, din agenda kommer att avslöjas var så säker.....

    Du är en otäck och manipulativ människa Susz...

    I dag skrev jag i en annan tråd till Dr M: "Hoppas Dostum kommer och äter upp dig". Om S.I.P. hade sett det hade jag väl för alltid naglats fast vid skampålen som "den som beställer mord" eller "stämpling till mord".

    Snacka om att S.I.P. funnit sitt favo-hatobjekt i Sussen. Nu börjar han hata mig lika mycket för att jag lagt märke till det. Det (hatet) tycks vara värst på lördagar.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Infra 2009-08-22, 22:02

    SiP skrev:
    Susz X skrev:
    Ni ser..så långt går denne person..finns lixom inga gränser alls.
    Jisses-har du redan hunnit kolla vad jag bloggar om sip-
    av vilken anledning då i så fall?? Rolling Eyes

    Vad exakt finns att se Susz??
    Att du trixar och fixar med andras inlägg så att dom skall se ut som dina egna??
    Att du manipulerar och ljuger för att dina syften är dunkla och mörka??
    Och var går din gräns Susz??, Du har hotat att döda, vad är nästa steg???

    Och dina bloggar skiter jag fullkomligt i....Dessa innehåller väl antagligen bara massa klipp och klistra från människor som lägger ned tid att själva skriva sina alster, alltså inte som dig, sno allt du ser...

    Jag tror inte Sussen trixar och fixar. Hon har använt ett av mina inlägg en gång ute på nätet, och då frågade hon faktiskt först. Så min erfarenhet är att Sussen är juste. Ivrig kanske, men juste.
    smilet
    smilet


    Antal inlägg : 53
    Join date : 09-02-23

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Påhopp

    Inlägg  smilet 2009-08-22, 22:04

    En del gör allt för tysta personer på nätet.
    http://blogg.aftonbladet.se/24777/2009/01/1095919
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Infra 2009-08-22, 23:07

    Jag fick frågan:

    "Lider S.I.P. av hat mot Sussen"?

    Jag svarade:

    "Nej, tvärtom! Han njuter av det".
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-22, 23:31

    I mina ögon finns ett medvetet syfte att skapa en förvirring /rädsla=tysta ned -
    vi glömmer kärnan..

    Av dessa som förvrider fakta.
    Kanske inte alla- men de finns. de som systematiskt pysslar med det.
    Inte svårt att se efter ett tag.


    Intet förglömma är att det oxå finns en homosapiensart som totalt saknar empati och
    handlar tanklöst med just HOT och ett medvetet spel på "andras känslor"
    när de känner hot mot sin person/verksamhet..
    Även drogskador ger den bieffekten,
    Världen måste lära sig det..även att handskas med dito!
    INTE tillåta sig manipuleras bort från kärnan!

    Vad handlar det om?
    Apartheid?
    Drog./Organhandel/Barnsexhandel/ Trafficking ??

    eller enbart HÄMND
    med fullt kontrollbehov?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-22, 23:36

    Infra skrev:Jag fick frågan:

    "Lider S.I.P. av hat mot Sussen"?

    Jag svarade:

    "Nej, tvärtom! Han njuter av det".

    Nopp- jag ger inte honom näring att njuta alls-
    för jag struntar i honom totalt.
    Enbart löjeväckande..
    Kanske Sorligt för hans del- som den humanist jag är..
    att hatet verkar vara värst på lördagar som du skriver tidigare
    har jag inte ens märkt själv..tack för upplysnginen!Wink

    Så är det ju så- att alla gillar inte att fakta kommer upp i ljuset heller..
    Vad det nu ska vara att hymla med? cat
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  SiP 2009-08-23, 10:08

    Att Infra skulle hoppa upp som försvarare till Susz var lika väntat som att hösten är på väg...

    Infra skrev:
    Snacka om att S.I.P. funnit sitt favo-hatobjekt i Sussen. Nu börjar han hata mig lika mycket för att jag lagt märke till det. Det (hatet) tycks vara värst på lördagar.

    Nu tillskriver du Susz för mycket, hon är inte ens värd att ligga som doftblock i en urinoar, lägger nog ner mer tid på att klippa mina naglar än på att svara upp mot idioten..

    Och du är väl lika ointressant att lägga tid på så...Ne jag hatar dig inte..Men du och dina nära har min sympati..

    Och att du insuerar att det skulle vara på "lördagsfyllan" så kan jag bara påpeka att jag är i princip nykterist, tror jag druckit fyra öl i år...


    Infra skrev:
    I dag skrev jag i en annan tråd till Dr M: "Hoppas Dostum kommer och äter upp dig". Om S.I.P. hade sett det hade jag väl för alltid naglats fast vid skampålen som "den som beställer mord" eller "stämpling till mord".

    Och som sagt, har du inte koll på vad hon hotat med och kallat mig så kanske du skall ta dig tid att gå igenom detta innan du ens yttrar dig i frågan...

    Susz X skrev:
    Så är det ju så- att alla gillar inte att fakta kommer upp i ljuset heller..
    Vad det nu ska vara att hymla med? cat
    [/color]

    Vad exakt har du fört upp för fakta i ljuset Susz??
    var det "fakta" om högerextremisten i Borås som aldrig fanns...
    Eller när du ringde Dalapolisen och misstäkligjorde de som tog det siste kortet på Engla som de skyldiga för hennes försvinnande??

    Du är en pajas och idiot Susz...Det sorgliga är att du är för dum för att fatta det själv...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-23, 15:14

    Susz X skrev:
    Bråk i virtuella Malmö
    saxat ur Ulf Clarén; s artikel:


    "Trakasserier och förolämpningar skakar Malmö. Nu har det gått så långt att Malmö stad har stängt ute flera besökare som uppträtt olämpligt."

    http://sydsvenskan.se/malmo/article544591/Brak-i-virtuella-Malmo.html

    Tumme upp- tja visst märks Malmö:s åtgärder!
    När ska resten av Sverige ta efter?!

    Så tar vi upp tråden igen- och vill sip starta en trackasseringstråd mot mig som person
    kan han göra det.Det står honom fritt- doch hör det inte helt till kärnan här..
    Men ändå- på sätt och vis gör det det..
    Ett utmärkt exempel i ämnets anda..

    Intressant är nu även att studera de inlägg som människor gjort i Sydsvenskans kommentarer för folket:


    http://sydsvenskan.se/malmo/article544591/Brak-i-virtuella-Malmo.html?articleTab=comments
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Susz X 2009-08-23, 17:34

    Nån mer som bloaggt i ämnet?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  SiP 2009-08-23, 18:24

    Susz X skrev:
    Så tar vi upp tråden igen- och vill sip starta en trackasseringstråd mot mig som person
    kan han göra det.Det står honom fritt- doch hör det inte helt till kärnan här..
    Men ändå- på sätt och vis gör det det..
    Ett utmärkt exempel i ämnets anda..

    Intressant är nu även att studera de inlägg som människor gjort i Sydsvenskans kommentarer för folket:


    http://sydsvenskan.se/malmo/article544591/Brak-i-virtuella-Malmo.html?articleTab=comments

    Jag tycker ditt beteende visar tydligt att du vill tysta kritik mot dig som person, antagligen p.g.a. din agenda är otäck och antisemitisk, men det är väl så att du lägger ut dina rökridåer med massa skriverier om högerextremister och nazister medan du själv är en judehatare av stora mått som hyllar Hitlers "slutgiltiga lösning" med högerarmen uppåt sträck i ditt rum med mjuka väggar..

    Och kan du inte tysta kritikerna via en anmälningsknapp så går du till hot om våld och plötslig död, och då infinner sig frågan...vad döljer du Susz???

    Du är en otäck och beräknade människa Susz, men som med alla människor med masker så kommer din att falla av och dina ondskefulla planer kommer upp i dagljus...

    Sponsored content


    Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag! Empty Sv: Hot mot yttrandefriheten på nätet- Malmö tar krafttag!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 19:31