Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Antalet asylsökande minskar kraftigt

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-16, 07:06

    Antalet asylsökande minskade med 17 % motsvarande under första halvåret

    Mellan januari och juni i fjol nsökte 12.270


    Och nu för i helvete ska ni lägga ner ert jävla snyftande att vi går emot resten av Europa!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-16, 09:17

    I andra europa länder har invandrartalet ökat med samma siffror, vilket kan bero på att människor som flyr från oroshärdar inte vill komma hit längre,då man vet att man utsätts för hatare som dig Mr.Rasist/Bluefront?

    Knappast någon merit för sverige att människor från krig, fattigdom och elände väljer att stanna hemma framför att komma hit och bli jagade av rasister med blåslampa!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-16, 09:48

    300.000 på 4 år

    är det för lite för dig martin?

    kan du svara var alla ska bo?

    vi saknar 130.000 lägenheter

    många kommuner har dålig ekonomi, massarbetslöshet och ska skära ner och spara

    vad bevsiar vi att ta emot 300.000 på 4 år martin?

    vilken jävla blåslampa?

    Tycker du vi tar emot för få martin?

    Tror du detta är gratis martin?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-16, 09:49

    Martin

    är det en merit vi tagit emot 300.000 på 4 år?

    det du vill skryta med?

    konsekvenserna för 10-20 år framåt

    det skiter du i?

    bara du får skryta?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-16, 09:57

    Skryter jag,knappast,men du och ditt främlings och invandrarhatar så till den milda grad att jag inte visste vi hade sånt folk här i sverige,innan jag började gå ut på nätet?

    Och tycker jag som är inföding att det är skrämmande så förstår jag varför många flyktingar söker sig till andra länder när man försöker komma bort från krig och fattigdom?

    Det räcker ju om någon nyanländ råkar ut för en enda somdu Mr.Rasist/Bluefront, så blir ju det nya landet en besvikelse, skulle inte du också tycka det om du fick samma bemötande om du tvingades söka dig till ett nytt land?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-16, 10:03

    MEN JÄVLA HORUNGE

    VARFÖR TAR VI PÅ 4 ÅR IN 300.000

    VI INTE HAR BOSTÄDER ELLER JOBB ÅT

    KOMMUNER GÅR PÅ KNÄNA OCH SKÄR NER OCH SPARA

    MENAR DU DET ÄR RÄTTVIST ATT TVINGA KOMMUNER TA EMOT TUSENTALS MED ERA LÖGNER?

    MENAR DU DET MARTIN!!!

    JÄVLA SVERIGEFÖRRÄDARE!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-16, 10:03

    ÄR MARTIN SÅ TRÖGFATTAD HAN INTE FATTAR KOMMUNER GÅR PÅ KNÄNA MED NEDSKÄRNINGAR OCH BESPARINGAR

    SKA VI TA EMOT ALLA I VÄRLDEN MARTIN

    ELLER FINNS DET ÄVEN EN GRÄNS FÖR DIG???
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-16, 10:04

    SKA MARTIN ERKÄNNA VI HAR BEGRÄNSNINGAR NÄR DET GÄLLER JOBB OCH BOSTÄDER?

    SKA MARTIN ERKÄNNA DET?

    SKA MARTIN SVARA PÅ OM VI SKA TA IN TIOUSENTALS SOM ÄR ARBETSLÖSA I 10-20 ÅR?

    VARFÖR DET MARTIN?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-16, 10:24

    Slå av på takten jävla gaphals, sitta och kalla mig för horunge och sverigeförädare?
    Bara för jag inte delar din rasistådra?

    Torka dig runt truten du din lilla puttefnask?


    VEM TROR DU ATT DU ÄR,MR.BLUEFRONT?
    DU KAN INTE KRÄVA NÅGONTING AV MIG!

    Sponsored content


    Antalet asylsökande minskar kraftigt Empty Sv: Antalet asylsökande minskar kraftigt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 23:15