Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-08, 08:13

    liten godbit till alla griniga vänstertroll!

    http://www.expressen.tv/noje/1.1664581/se-shakiras-nya-vagade-video
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  RedCloud 2009-08-08, 08:53

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  theward 2009-08-08, 09:45

    RedCloud skrev:Wiki

    haha...
    Men jag måste iaf erkänna att jag är en "dirty boy" och nog gillar jag att kolla på sådant som S-e-l länkade till tongue
    och sånt som är mer xxx också Wink

    Fast riktigt vad det hade med själva musiken att göra, det kan man ju fråga sig Rolling Eyes .
    Personligen tycker jag hon har en lite konstigt sångröst, så hon gör nog klokt i att använda alla attribut hon har för att sälja skivor Wink
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty The ward

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-08, 09:54

    vi är män hon är kvinna, grym sådan också!! men i Red C jämställda kommunistvärld får inte män och kvinnor attraheras av varandra, men det är ok att våldta sin kvinna innanför hemmaväggarna.......ja se kommunister
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  theward 2009-08-08, 09:57

    Sossar-e-lata skrev:vi är män hon är kvinna, grym sådan också!! men i Red C jämnställda kommunistvärld får inte män och kvinnor atraheras av varandra, men det är ok att våldta sin kvinna innanför hemmaväggarna.......ja se kommunister.....

    Det är väl som hela porrdebatten
    De flesta män gillar porr, men några få försöker var politiskt korrekta och påstå nåt annat.
    Förövrigt gillar merparten av kvinnorna porr också, fast det är det inte alltför många som erkänner Wink

    En riktig karl, behöver aldrig tvinga eller tjata sig till sex tongue
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-08, 10:51

    En av många fina brudar, förövrigt har vi ju många schyssta damer i alla åldrar,
    Sen kan man ju undra vad damen på videon själv föredrar?

    Ett ylande,gnälligt monster från Djursholm, som sällan är glad för annat än sin egen skull,

    Eller en nallebjörn som mig, som älskar söders höjder och bryr sig om andra,
    Vad tror du S-e-L? Wink
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty eeehhhh

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-09, 01:47

    ja det kan man undra!?? gatan på söder eller lugnet i Djursholm........
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  DMustaine 2009-08-09, 04:11

    Mången kväll har man spenderat på söder och dess krogar inför och efter Bajenmatcherna. Nu när man bor i sossegettot lule är det mer sällan frekvent. Dom suger ju varenda peng man får i skatt:)
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Lule

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-09, 07:45

    ohh fy fan, skulle inte vilja bo där uppe bland bidragssnyltarna...
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  theward 2009-08-09, 09:22

    Sossar-e-lata skrev:ohh fy fan, skulle inte vilja bo där uppe bland bidragssnyltarna...

    öhh fortafarnde full eller?

    Varför börjar du tala om luleå hux flux??

    ps jag tror nog inte arbetslösheten är så stor i Luleå.....

    är alla som får bidrag snyltare, eller när blir isåfall snyltare?
    Du hasplar ur dig så många ogeontänkta kommentarer nu, så man undrar ju vart skon egentligen klämmer? oftast brukar aggressioner härstämma från ett problem i sin absoluta närhet, är det så hos dig med??
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-09, 21:18

    Jag vet nog varför söder skrämmer dig S-e-L, du är väl rädd att knäppa upp halsknappen och vara som en människa,
    En medmänniska alltså, där du blir en bland andra, ett söder där en bira och en skål jordnötter går före skumpa och skaldjur!

    Du vet att ditt högmod inte platsar på söder,så stanna där du är du bland dina systrar och kusiner!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty söder är slödder

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-10, 00:28

    rökigt & stinkigt....och långt hem till Lugnet..jag låter dig Martin och de dina ha söder för er själva.

    Sponsored content


    Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe Empty Sv: Hejsan hoppsan din lilla jordgubbe

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 17:20