Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Blåfront
SiP
marxisten
berralarzon
Redvictory
GustavAnder
formsvackan
11 posters

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  formsvackan 2009-07-26, 15:49

    http://www.dn.se/nyheter/varlden/kinesiska-arbetare-slog-ihjal-chef-1.918444

    Missnöje med löneklyftor och arbetslöshet har orsakat växande raseri bland arbetare i Kina. Upplopp har blivit vanligare.
    Chen Guojun, vd för Jianlong, blev misshandlad till döds av arbetare. De var rasande för att Chen fått tre miljoner yuan (ungefär lika mycket i kronor) förra året medan Tonghuas pensionerade arbetare bara får 200 yuan per månad, förklarade Hongkongcentret.


    Barbarer

    Det kommunistiska arvet innebär tydligen att människor i Kina har svårt att rätt värdera den frihet som kapitalismen medför. Vanliga arbetare begriper inte att en ny chef för fabriken är värd lika mycket som 1.200 av de arbetare som byggt upp densamma.

    Varför ska pensionen höjas för dem som slutat jobba? 200 kronor i månaden räcker väl för den som aldrig haft mer.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  formsvackan 2009-07-26, 22:20

    Inte en enda liten kommentar från forumets kommunistjägare så här långt Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty jävla fascister ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-07-26, 22:25

    Kommentar till detta hjärndöa ämne ?
    Kommentar till dina sagor ?


    "Det kommunistiska arvet innebär tydligen att människor i Kina har svårt att rätt värdera den frihet som kapitalismen medför. Vanliga arbetare begriper inte att en ny chef för fabriken är värd lika mycket som 1.200 av de arbetare som byggt upp densamma. "

    Hur ska man kommentera det, utan att samtidigt vara tvungen att idiotförklara dig ? Smile
    Har du ett inre tvång att hela tiden behöva bli idiotförklarad ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Redvictory 2009-07-26, 22:29

    GustavAnder skrev:Kommentar till detta hjärndöa ämne ?
    Kommentar till dina sagor ?


    "Det kommunistiska arvet innebär tydligen att människor i Kina har svårt att rätt värdera den frihet som kapitalismen medför. Vanliga arbetare begriper inte att en ny chef för fabriken är värd lika mycket som 1.200 av de arbetare som byggt upp densamma. "

    Hur ska man kommentera det, utan att samtidigt vara tvungen att idiotförklara dig ? Smile
    Har du ett inre tvång att hela tiden behöva bli idiotförklarad ?

    G-A! du är en pajas! inse och skäms! clown
    Hela alliansen är som en cirkus bestående av enbart pajaser clown clown clown clown
    Jag skäms över er alliansanhängare (å så jag skäms över er)
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  formsvackan 2009-07-26, 22:36

    GustavAnder skrev:Hur ska man kommentera det, utan att samtidigt vara tvungen att idiotförklara dig ?
    Nu är det väl inte jag som riskerar att idiotförklaras av dina kommentarer. Du löper nog en betydligt större risk själv Very Happy

    Ifall du bommade ironin får jag väl förtydliga mig. Hur kan det komma sig att vanliga människor i Kina reagerar på detta sätt när de bestås med kapitalistismens frihet ?

    Beror det på att de inte begriper bättre p.g.a. den kommunistiska uppfostran de fått, eller finns det en annan förklaring ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Cöean bill of health

    Inlägg  GustavAnder 2009-07-26, 22:43

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Hur ska man kommentera det, utan att samtidigt vara tvungen att idiotförklara dig ?
    Nu är det väl inte jag som riskerar att idiotförklaras av dina kommentarer. Du löper nog en betydligt större risk själv Very Happy

    Nja, att bli "idiotförklarad" av socialskiter som inbillar sig att socialskitism är bra, är nog snarare ett tecken på att man har bra riktning i livet. Smile

    Och jag ser att du nu ställer helt andra frågor, tror du inte på dig själv, ens ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  formsvackan 2009-07-26, 22:48

    GustavAnder skrev:Och jag ser att du nu ställer helt andra frågor, tror du inte på dig själv, ens ?
    Jo då, men det skulle vara trevligt om du ville försöka förklara varför arbetarna på fabriken inte upplever övergången från kommunism till kapitalism som något positivt.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  berralarzon 2009-07-26, 23:38

    Enok Sarri spådde i aborrar och dylikt om väder, fultruhten/gustav ander spår i pottans botten. skillnad mellan tro och vetande.
    Så läses skribent aswfultrhutens gustavander svartjobbarens inlägg härvid.
    //berra
    Pst:gustavA allt står inte i döden på larvfötter el i kalleanka/knasen!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty LOL

    Inlägg  GustavAnder 2009-07-27, 10:11

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Och jag ser att du nu ställer helt andra frågor, tror du inte på dig själv, ens ?
    Jo då, men det skulle vara trevligt om du ville försöka förklara varför arbetarna på fabriken inte upplever övergången från kommunism till kapitalism som något positivt.

    Nu ställer haveristen en tredje fråga, det finns inget mer patetiskt än en socialskit haverist som inte ens tror på sig själv.
    Och frågan är en hysterisk fantasi.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  formsvackan 2009-07-27, 11:16

    GustavAnder skrev:Nu ställer haveristen en tredje fråga, det finns inget mer patetiskt än en socialskit haverist som inte ens tror på sig själv.
    Och du kan inte komma med ett svar på en enda Very Happy
    GustavAnder skrev:Och frågan är en hysterisk fantasi.
    Jaha, i din fantasivärld är kanske det inträffade tillräckligt osannolikt för att inte kunna ha inträffat alls. Finns det ett Harrisburg i Skåne också Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 16:48

    formsvackan skrev:http://www.dn.se/nyheter/varlden/kinesiska-arbetare-slog-ihjal-chef-1.918444

    Missnöje med löneklyftor och arbetslöshet har orsakat växande raseri bland arbetare i Kina. Upplopp har blivit vanligare.
    Chen Guojun, vd för Jianlong, blev misshandlad till döds av arbetare. De var rasande för att Chen fått tre miljoner yuan (ungefär lika mycket i kronor) förra året medan Tonghuas pensionerade arbetare bara får 200 yuan per månad, förklarade Hongkongcentret.


    Barbarer

    Det kommunistiska arvet innebär tydligen att människor i Kina har svårt att rätt värdera den frihet som kapitalismen medför. Vanliga arbetare begriper inte att en ny chef för fabriken är värd lika mycket som 1.200 av de arbetare som byggt upp densamma.

    Varför ska pensionen höjas för dem som slutat jobba? 200 kronor i månaden räcker väl för den som aldrig haft mer.

    Underbara nyheter. Äntligen tar folk till klasskamp för att hjälpa 1200 kamrater från att sparkas av en förtryckare!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 16:51

    marxisten skrev:
    formsvackan skrev:http://www.dn.se/nyheter/varlden/kinesiska-arbetare-slog-ihjal-chef-1.918444

    Missnöje med löneklyftor och arbetslöshet har orsakat växande raseri bland arbetare i Kina. Upplopp har blivit vanligare.
    Chen Guojun, vd för Jianlong, blev misshandlad till döds av arbetare. De var rasande för att Chen fått tre miljoner yuan (ungefär lika mycket i kronor) förra året medan Tonghuas pensionerade arbetare bara får 200 yuan per månad, förklarade Hongkongcentret.


    Barbarer

    Det kommunistiska arvet innebär tydligen att människor i Kina har svårt att rätt värdera den frihet som kapitalismen medför. Vanliga arbetare begriper inte att en ny chef för fabriken är värd lika mycket som 1.200 av de arbetare som byggt upp densamma.

    Varför ska pensionen höjas för dem som slutat jobba? 200 kronor i månaden räcker väl för den som aldrig haft mer.

    Underbara nyheter. Äntligen tar folk till klasskamp för att hjälpa 1200 kamrater från att sparkas av en förtryckare!

    Så då är mord ok Marxisten??
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 16:58

    SiP skrev:
    marxisten skrev:
    formsvackan skrev:http://www.dn.se/nyheter/varlden/kinesiska-arbetare-slog-ihjal-chef-1.918444

    Missnöje med löneklyftor och arbetslöshet har orsakat växande raseri bland arbetare i Kina. Upplopp har blivit vanligare.
    Chen Guojun, vd för Jianlong, blev misshandlad till döds av arbetare. De var rasande för att Chen fått tre miljoner yuan (ungefär lika mycket i kronor) förra året medan Tonghuas pensionerade arbetare bara får 200 yuan per månad, förklarade Hongkongcentret.


    Barbarer

    Det kommunistiska arvet innebär tydligen att människor i Kina har svårt att rätt värdera den frihet som kapitalismen medför. Vanliga arbetare begriper inte att en ny chef för fabriken är värd lika mycket som 1.200 av de arbetare som byggt upp densamma.

    Varför ska pensionen höjas för dem som slutat jobba? 200 kronor i månaden räcker väl för den som aldrig haft mer.

    Underbara nyheter. Äntligen tar folk till klasskamp för att hjälpa 1200 kamrater från att sparkas av en förtryckare!

    Så då är mord ok Marxisten??

    Inte mord, men självförsvar och självbevarelsedrift. 1 man mot 1200... Vad är mest värt? Sedan kanske mord är att ta i lite. Men en redig kamp är aldrig fel. De är mest att de kämpar för jobben som jag tycker är positivt. Själva mordet kan ju dock diskuteras då jag som du vet vid det här laget är emot ALL form av våld.
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Blåfront 2009-07-27, 16:59

    Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 17:02

    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Blåfront 2009-07-27, 17:08

    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.

    Varför skriver du ett påpekande jag inte skrivit?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 17:10

    marxisten skrev:
    Inte mord, men självförsvar och självbevarelsedrift. 1 man mot 1200... Vad är mest värt? Sedan kanske mord är att ta i lite. Men en redig kamp är aldrig fel. De är mest att de kämpar för jobben som jag tycker är positivt. Själva mordet kan ju dock diskuteras då jag som du vet vid det här laget är emot ALL form av våld.

    Självförsvar..Självbevarelsedrift??? 1 mot 1200 är det självförsvar??

    En rejäl kamp??? Inte mord?? Ge dig nu för fan!! Om 1200 ger sig på en snubbe och slår ihjäl honom, vad vill du kalla det då...jämna odds??

    Du kan ju inte säga "jag är emot våld" för att sedan hylla en mobb som slår ihjäl en annan människa...Med dina egan ord "underbara nyheter"...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 17:14

    SiP skrev:
    marxisten skrev:
    Inte mord, men självförsvar och självbevarelsedrift. 1 man mot 1200... Vad är mest värt? Sedan kanske mord är att ta i lite. Men en redig kamp är aldrig fel. De är mest att de kämpar för jobben som jag tycker är positivt. Själva mordet kan ju dock diskuteras då jag som du vet vid det här laget är emot ALL form av våld.

    Självförsvar..Självbevarelsedrift??? 1 mot 1200 är det självförsvar??

    En rejäl kamp??? Inte mord?? Ge dig nu för fan!! Om 1200 ger sig på en snubbe och slår ihjäl honom, vad vill du kalla det då...jämna odds??

    Du kan ju inte säga "jag är emot våld" för att sedan hylla en mobb som slår ihjäl en annan människa...Med dina egan ord "underbara nyheter"...

    Sip, dina svar är varför jag skrev som jag gjorde. Självklart motsätter jag mig att man slår ihjäl någon. Jag tycker förhandling är vad som behövs. Men din sura reaktion är vad som gjorde att jag skrev så. Fatta du. Jag motsätter mig våld... Ville bara se om jag fick några sura svar, vilket jag fick. Smile
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 17:16

    Blåfront skrev:
    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.

    Varför skriver du ett påpekande jag inte skrivit?

    Sorry, missförstod vad du skrev. Men, vad har vänsterextremister med detta att göra? I Sverige kommer det aldrig att ske mord på chefer.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 17:26

    marxisten skrev:Sip, dina svar är varför jag skrev som jag gjorde. Självklart motsätter jag mig att man slår ihjäl någon. Jag tycker förhandling är vad som behövs. Men din sura reaktion är vad som gjorde att jag skrev så. Fatta du. Jag motsätter mig våld... Ville bara se om jag fick några sura svar, vilket jag fick. Smile


    Jaha, så du skriver ett idiotinlägg sen när du får mothugg så vänder du kappan och säger "ville bara se om jag fick några sura svar".

    Sen tycker väl inte jag att det är en "sur reaktion" att bli upprörd över att nån skriver "underbara nyheter" när en människa har blivit misshandlad till döds...Tycker du??
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 17:33

    SiP skrev:
    marxisten skrev:Sip, dina svar är varför jag skrev som jag gjorde. Självklart motsätter jag mig att man slår ihjäl någon. Jag tycker förhandling är vad som behövs. Men din sura reaktion är vad som gjorde att jag skrev så. Fatta du. Jag motsätter mig våld... Ville bara se om jag fick några sura svar, vilket jag fick. Smile


    Jaha, så du skriver ett idiotinlägg sen när du får mothugg så vänder du kappan och säger "ville bara se om jag fick några sura svar".

    Sen tycker väl inte jag att det är en "sur reaktion" att bli upprörd över att nån skriver "underbara nyheter" när en människa har blivit misshandlad till döds...Tycker du??

    Jag skrev ett idiotinlägg ja för att se om nån verkligen trodde jag menar det, vilket någon bevisligen gjorde. Men jag menar det jag säger. Jag är emot våld och stödjer inte kamp på detta sätt. Sedan har jag inget emot tecken på att arbetare förenas för jobben, men som sagt, det finns gränser.

    Förhandling och strejk är en sak och mord en annan som inte har med varandra att göra. Vilka som än mördade och hur stort svin arbetsgivaren var, hoppas jag de som mördade döms för mord. Det är min åsikt.

    Det där med underbara nyheter tänkte jag på att arbetare förenar sig mot arbetsgivaren, inte att en dog. Det är hemska nyheter.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  SiP 2009-07-27, 17:38

    marxisten skrev:Jag skrev ett idiotinlägg ja för att se om nån verkligen trodde jag menar det, vilket någon bevisligen gjorde. Men jag menar det jag säger. Jag är emot våld och stödjer inte kamp på detta sätt. Sedan har jag inget emot tecken på att arbetare förenas för jobben, men som sagt, det finns gränser.

    Förhandling och strejk är en sak och mord en annan som inte har med varandra att göra. Vilka som än mördade och hur stort svin arbetsgivaren var, hoppas jag de som mördade döms för mord. Det är min åsikt.

    Det där med underbara nyheter tänkte jag på att arbetare förenar sig mot arbetsgivaren, inte att en dog. Det är hemska nyheter.

    Trodde i min enfald att du stod över dessa "idiotinlägg a´la Blåfront" och försökte att föra en seriös debatt...Men men, får väl omvärdera dig...
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-27, 17:43

    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.

    Och högerväljare är då bara små menlösa nickedockor som inte vågar stå för sin rätt?

    Tack, blåfjant! Du har precis bekräftat att högerväljarna är fega, fjäskande ja-sägare.... inte ett ryggrad så långt ögat når!
    Very Happy

    queen
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  marxisten 2009-07-27, 17:51

    SiP skrev:
    marxisten skrev:Jag skrev ett idiotinlägg ja för att se om nån verkligen trodde jag menar det, vilket någon bevisligen gjorde. Men jag menar det jag säger. Jag är emot våld och stödjer inte kamp på detta sätt. Sedan har jag inget emot tecken på att arbetare förenas för jobben, men som sagt, det finns gränser.

    Förhandling och strejk är en sak och mord en annan som inte har med varandra att göra. Vilka som än mördade och hur stort svin arbetsgivaren var, hoppas jag de som mördade döms för mord. Det är min åsikt.

    Det där med underbara nyheter tänkte jag på att arbetare förenar sig mot arbetsgivaren, inte att en dog. Det är hemska nyheter.

    Trodde i min enfald att du stod över dessa "idiotinlägg a´la Blåfront" och försökte att föra en seriös debatt...Men men, får väl omvärdera dig...

    Sip, det är första gången jag gör så. Och förmodligen sista. Det var för övrigt för Blåfront jag skrev så. Ville han skulle reagera för att visa hur dumma inlägg han skriver. Jag ska inte gör så igen så du behöver inte omvärdera mig.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  blueheaven 2009-07-27, 17:53

    Regndrottning skrev:
    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blir väl vänsterextremister som misshandlar sina chefer snart när dom blir ersatta av invandrare med mer kompetens

    No

    Vänsterextremister? Så alla arbetare som tar till kamp är vänsterextremister? Där ser man, Blåfront bevisar ytterligare en gång sin tankeverksamhet.

    Och högerväljare är då bara små menlösa nickedockor som inte vågar stå för sin rätt?

    Tack, blåfjant! Du har precis bekräftat att högerväljarna är fega, fjäskande ja-sägare.... inte ett ryggrad så långt ögat når!
    Very Happy

    queen

    Fan du är bara för dålig, blir bara sämre och sämre, skriver rappakalja från morgon till kväll men tror själv att du är någon sorts överguru i amatörtyckande på nätet! geek

    Sponsored content


    Kinesiska arbetare slog ihjäl chef Empty Sv: Kinesiska arbetare slog ihjäl chef

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 14:24