Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
SiP
Susz X
Sossar-e-lata
7 posters

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-24, 16:56

    och funderar på om man som 40 åring kan hitta de gamla takterna igen......så JÄVLA grymt!
    https://www.youtube.com/watch?v=FdDLRflkzAQ
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  Susz X 2009-06-24, 17:08

    Jaja- visst ger det kickar. Personligen gillar jag rally bättre eftersom jag är en gammal tävlare
    - oxå kartläsare- och vinnare. Har iaf en buckla- min fd en himla massa. !..Wink
    Men nuförtiden vill jag nog lägga energin på att göra något gott för andra människor
    i stället .
    Finns mycket att göra. På fler plan.

    Men - jag tycker det är pinsamt att vissa personer som pysslat med motorsport blivit bittra egon.
    De flesta inom den sporten har inte det för vana- tvärtom!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Ja visst är det synd

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-24, 17:12

    , förstår att det inte gäller mig Wink , åkte cross från 7 års ålder till 21, kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband Neutral
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  Susz X 2009-06-24, 17:21

    Sossar-e-lata skrev:, förstår att det inte gäller mig Wink , åkte cross från 7 års ålder till 21, kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband Neutral

    Säkert en och annan hjärnskakning oxå va?
    Jo- du uppträder bittert. Mycket bittert.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  SiP 2009-06-24, 17:43

    Susz X skrev:
    Sossar-e-lata skrev:, förstår att det inte gäller mig Wink , åkte cross från 7 års ålder till 21, kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband Neutral

    Säkert en och annan hjärnskakning oxå va?
    Jo- du uppträder bittert. Mycket bittert.

    Å andra sidan är de flesta som håller på med motorsport normala, men se på dig, ett talande exempel på motsattsen...du är en idiot....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  SiP 2009-06-24, 17:46

    Sossar-e-lata skrev:, förstår att det inte gäller mig Wink , åkte cross från 7 års ålder till 21, kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband Neutral

    Cross är skitkul men som du påpekar djävligt dyrt, tack och lov att mina ungar håller på med hockey.....som är sååå mycket billigare...(fast nu har den stora i alla fall betalt för att lira)...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 17:48

    Mitt barnbarn Filip körde just sin första knattecross tävling för 7 åringar, han kör en Yahmaha 65cc
    och han slutade sin första tävling med seger?

    Hur jäkla kul som helst, cheers
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  berralarzon 2009-06-24, 17:54

    Sossar-e-lata skrev:och funderar på om man som 40 åring kan hitta de gamla takterna igen......så JÄVLA grymt!
    https://www.youtube.com/watch?v=FdDLRflkzAQ

    Tror du är för sliten s-e-l belasta inte Svensk sjukvård med onödiga skador nu.
    //berra
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  Susz X 2009-06-24, 17:55

    SiP skrev:
    Susz X skrev:
    Sossar-e-lata skrev:, förstår att det inte gäller mig Wink , åkte cross från 7 års ålder till 21, kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband Neutral

    Säkert en och annan hjärnskakning oxå va?
    Jo- du uppträder bittert. Mycket bittert.

    Å andra sidan är de flesta som håller på med motorsport normala, men se på dig, ett talande exempel på motsattsen...du är en idiot....
    Bra att du äntligen presenterade dig! Nu förstår jag vad i; et står för i ditt nick- fast de skinit igenom länge ..
    albino
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  SiP 2009-06-24, 18:02

    Susz X skrev:
    SiP skrev:
    Susz X skrev:
    Sossar-e-lata skrev:, förstår att det inte gäller mig Wink , åkte cross från 7 års ålder till 21, kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband Neutral

    Säkert en och annan hjärnskakning oxå va?
    Jo- du uppträder bittert. Mycket bittert.

    Å andra sidan är de flesta som håller på med motorsport normala, men se på dig, ett talande exempel på motsattsen...du är en idiot....
    Bra att du äntligen presenterade dig! Nu förstår jag vad i; et står för i ditt nick- fast de skinit igenom länge ..
    albino

    Och vad står x för?...ej definierbar livsform....Och på det är du en idiot..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 18:49

    Sanningen är hård va, Mr. SiP! Ser sig i spegeln, och det enda han ser är en dussingubbe, som låter som en kärring! geek
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 18:53

    Va, S-e-L bara en 40 årig valp? Trodde du var minst 41 år?
    Det är bara hoppa upp på hojen igen, ingen fara, skallen är fortfarande mjuk,
    Men var rädd om pannbenet, det tål väl inte så mycket mer? Wink
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  SiP 2009-06-24, 18:55

    martin7lindgren skrev:Sanningen är hård va, Mr. SiP! Ser sig i spegeln, och det enda han ser är en dussingubbe, som låter som en kärring! geek

    Och du ser ut som något som katten släpat in, efter det att han slagit det sönder och samman...Den sanningen måste vara som ett släggslag i det s.k. ansiktet
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  RedCloud 2009-06-24, 18:59

    kul men dyrt & massor med brutna ben samt trasiga kors&ledband

    du glömde kronisk hjärnskakning.............
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 19:18

    Du kanske ska göra dig av med katten fröken SiP?
    Du verkar vara överkänslig för naturens gång?


    Annars är det nästan så jag undrar hur det står till i pallet på dig idag, efter att sett ditt senaste inlägg! No


    Sen trodde jag tråden handlade om knattecross och inte katter?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  SiP 2009-06-24, 19:26

    martin7lindgren skrev:Du kanske ska göra dig av med katten fröken SiP?
    Du verkar vara överkänslig för naturens gång?


    Annars är det nästan så jag undrar hur det står till i pallet på dig idag, efter att sett ditt senaste inlägg! No


    Sen trodde jag tråden handlade om knattecross och inte katter?

    Ja själv är du känd för att hålla dig till ämnet....idiot.

    Står bara bra till med pallet, det är inte jag som supit och knarkat i 20 år...För det märker ju alla att det ger absolut inga skador........

    hur är det, söka jobb i morrn eller som vanligt, slöa hela dagen på skattebetalarnas bekostnad??
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Mountainbike är .....

    Inlägg  theward 2009-06-24, 22:27

    inte så billigt eller ofarligt heller.
    Men jävligt kul har jag hat under de år jag tränat och tävlat...

    Skrapsår, hjärnskakning, "ihopklämda" nyckelben, stukade händer och några köttsår.
    Men inga benbrott har varit mitt facit Rolling Eyes

    hoppas fortfarande att jag åtminstone ska kunna börja träna lite lätt kontinuerligt...

    har iaf testat två ggr i vår och det var skitkul, dock har jag åkt på ett par bakslag och inte haft möjligheten att cykla på 2 månader ungefär

    Drömmen är fortfarande att jag ska kunna börja hårdträna igen.
    För det är det bästa jag vet och jag älskar att tävla Very Happy

    Sponsored content


    Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta Empty Sv: Som gammal crossåkare får jag rysninar av detta

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:02