Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Sniperace
Blåfront
Dao
RedCloud
GustavAnder
9 posters

    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister förlorade ett mandat.

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister  förlorade ett mandat. - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister förlorade ett mandat.

    Inlägg  Dao 2009-06-09, 00:35

    Varför skulle jag inbilla mig någonting, Gustav? Jag utgår från vad du skriver enbart... Vilket uppenbaligen är tillräckligt för att inte vara betrodd debattör enligt dig...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister  förlorade ett mandat. - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister förlorade ett mandat.

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-09, 00:35

    Dao skrev:Okej Fredrik... Nu fattar jag med vad du menar!

    Ja, Expo har ju helt klart valt att bekämpa nazismen och annan högerextremism. Men varför skulle de därmed vara värdelösa, som vissa hävdar?

    Om nu vänsterextremismen är så fruktansvärd som vissa påstår, är det väl bara att se till att det finns en likartad tidning, eller forum, för dem...

    Annars verkar nog massmedia i stort vara väldigt pigga på att demonisera vänsterungdomar starkt, och blunda för högerextremismen...

    Kan det vara för att 90% av massmedian är högerinriktad?

    suck.. nej du fattade ej..

    du kallar expo för...OPARTISKA...och "inte ha intresse.."

    dom ÄR partiska och dom har intresse..

    och åter igen jag stöder expo fullt ut.. önskar bara att dom skulle sluta överdriva så..fast som sagt utan nazispöket inga bidrag till expo så jag förstår dom.



    och ja vänsterextremismens våldsdåd bara i år har fått upp folks ögon, för inte gynnar det vänsterpartiet..precis.

    att vänster extremister dessutom numera börjat ge sig på riksdagspartier visar helt deras syn på samhälle och lagar.. när dom bara bankade nazzar tog ingen notis om dom..

    numera är det mer än så..

    vanligt folk,, politiker, egendom, och obetingatvåld..
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister  förlorade ett mandat. - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister förlorade ett mandat.

    Inlägg  Dao 2009-06-09, 00:36

    De anklagelserna har högern kört mot vänstergrupper i snart 100 år nu. Att just detta år skulle utmärka sig är inte speciellt troligt...
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister  förlorade ett mandat. - Sida 2 Empty snart redloser klass, strävar mot redcdlown ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-09, 00:39

    Dao skrev:Varför skulle jag inbilla mig någonting, Gustav? Jag utgår från vad du skriver enbart... Vilket uppenbaligen är tillräckligt för att inte vara betrodd debattör enligt dig...

    Skärp dig, vänstermupp.

    "Men jag förstår att vissa av er inte gillar den"...(citat dao)

    Vad är det du inbillar dig förstå ?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister  förlorade ett mandat. - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister förlorade ett mandat.

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-09, 00:44

    Dao skrev:De anklagelserna har högern kört mot vänstergrupper i snart 100 år nu. Att just detta år skulle utmärka sig är inte speciellt troligt...

    ja att LÄSA är ej din grej det märks.. jag bifogade en massa länkar men dom ignorerades..som vanligt

    enkla frågor.

    varför TROR du tex NMR blev av med sina abb lokaler och är polisanmälda??

    varför tror du ungvänster bad om ursäkt och blev polisanmälda??

    varför tror du att afa numera är terroriststämplade och ständigt polisanmälda??

    alla tre sakerna har hänt inom 3 månader

    vänster extremister har tagit ÖVER nazzarnas roll numera att sönda samhället gatustenar och glasflaskor är deras åsikter.

    Sponsored content


    Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister  förlorade ett mandat. - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet ,som man inte får kalla kommunister förlorade ett mandat.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 18:48