Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 00:51



    Jag skulle hellre bli bög än att ta i detta äckel till kvinna.
    //berra



    Jag skulle hellre bli en transa än att behöva dela säng med denna äckelsubba!/ Redvictory

    Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!/ Redvictory


    *

    kvinnoförakt och homofobi minsann.. fint av dom fina röda "kamraterna" det dom skäms inte ens=/där..=)


    Senast ändrad av fredrik rahm (namnnappad) den 2009-06-08, 02:28, ändrad totalt 1 gång
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:53

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:

    Jag skulle hellre bli bög än att ta i detta äckel till kvinna.
    //berra



    Jag skulle hellre bli en transa än att behöva dela säng med denna äckelsubba!/ Redvictory

    Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!/ Redvictory


    *

    kvinnoförakt och homofobi minsann.. fint av dom fina röda "kamraterna" det dom skäms inte ens=/där..=)

    Skriver kisevalpen fredrikrahm aka mickewrde som hoppar i säng med blåfront/bajset.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:57

    Hur är det med din blivande 69 åriga blivande fru fredrikrahm aka mickewrede är hon vaken än?
    Finns smörjmedel på fat att inhandla tips får du från söte bror blåfront/bajset.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:58

    Coolt att du är läskunning av alla inlägg du blockat, vilket skämt du är fredrikrahm aka mickewrede.
    //berra
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  Redvictory 2009-06-08, 00:59

    berralarzon skrev:Hur är det med din blivande 69 åriga blivande fru fredrikrahm aka mickewrede är hon vaken än?
    Finns smörjmedel på fat att inhandla tips får du från söte bror blåfront/bajset.
    //berra

    ha,ha,ha Very Happy
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 01:02

    Redvictory skrev:
    berralarzon skrev:Hur är det med din blivande 69 åriga blivande fru fredrikrahm aka mickewrede är hon vaken än?
    Finns smörjmedel på fat att inhandla tips får du från söte bror blåfront/bajset.
    //berra

    ha,ha,ha Very Happy

    Nu är det natt för att återigen imorgon jobba in pengar åt fattiga Djursholmsbor fastighetsskattesänkning.
    Ha det gott Red V och alla andra läsare vi hörs.
    //berra
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  Redvictory 2009-06-08, 01:05

    berralarzon skrev:
    Redvictory skrev:
    berralarzon skrev:Hur är det med din blivande 69 åriga blivande fru fredrikrahm aka mickewrede är hon vaken än?
    Finns smörjmedel på fat att inhandla tips får du från söte bror blåfront/bajset.
    //berra

    ha,ha,ha Very Happy

    Nu är det natt för att återigen imorgon jobba in pengar åt fattiga Djursholmsbor fastighetsskattesänkning.
    Ha det gott Red V och alla andra läsare vi hörs.
    //berra

    Detsamma berralarzzon god natt Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 01:06



    Jag skulle hellre bli bög än att ta i detta äckel till kvinna.
    //berra



    Jag skulle hellre bli en transa än att behöva dela säng med denna äckelsubba!/ Redvictory

    Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!/ Redvictory


    *

    kvinnoförakt och homofobi minsann.. fint av dom fina röda "kamraterna"

    dom skäms inte ens=/..=)
    ______________________________________________________________________________
    Undrar om trollen fattar att man kan läsa deras skit när man är utloggad och kopiera detta??=)
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 02:27

    upp med tråden... så alla kan se hur dom beter sig...det som finns i tråden var inte ens det värsta dom skrev
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  Blåfront 2009-06-08, 07:40

    Homofob och kvinnohatare

    Ja vänstern visar återigen sitt gristryne
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty innan ni gastar

    Inlägg  theward 2009-06-08, 09:10

    om det ena och det andra...

    jag ska säga så här...

    jag levde hellre i celibat att hade ihop det med en "pensionär"
    Marit P, är dessutom inte alls vacker Rolling Eyes

    Angående hennes vara eller ickevara i politiken..

    Jag tycker hon är en av de bättre, för hon är jordnära som få...

    Varför mina kamrater är så brutala i sina inlägg, antar jag beror på att de vill reta er andra...

    Men jag gillar inte detta grova språk, tycker det är ganska onödigt och vad har MP ålder, utseende med nåt att göra med hur bra hon är som politiker.

    Den enda politiker (som jag känner till)jag skulle kunna tänka mig att ha "ihop" det med är Maria Wetterstrand.. tongue

    Dessutom gillar jag henne som politiker också Wink
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  Redvictory 2009-06-08, 09:22

    theward skrev:om det ena och det andra...

    jag ska säga så här...

    jag levde hellre i celibat att hade ihop det med en "pensionär"
    Marit P, är dessutom inte alls vacker Rolling Eyes

    Angående hennes vara eller ickevara i politiken..

    Jag tycker hon är en av de bättre, för hon är jordnära som få...

    Varför mina kamrater är så brutala i sina inlägg, antar jag beror på att de vill reta er andra...

    Men jag gillar inte detta grova språk, tycker det är ganska onödigt och vad har MP ålder, utseende med nåt att göra med hur bra hon är som politiker.

    Den enda politiker (som jag känner till)jag skulle kunna tänka mig att ha "ihop" det med är Maria Wetterstrand.. tongue

    Dessutom gillar jag henne som politiker också Wink

    Det som är roligast är ju att Fredrik blockat oss så han ska ju INTE kunna läsa det vi skriver här men jag ser att han till och med gjort sig besväret att kippa och klistra med våra inlägg så förmodligen har han upphävt blockningen VARFÖR? saknar han oss? Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty joo det kan så vara

    Inlägg  theward 2009-06-08, 09:26

    Att blocka men ändå tjuvkika, vad är meningen med det???

    låter ganska meningslöst, oavsett vem som gör det Rolling Eyes
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  Redvictory 2009-06-08, 09:32

    theward skrev:Att blocka men ändå tjuvkika, vad är meningen med det???

    låter ganska meningslöst, oavsett vem som gör det Rolling Eyes


    Håller med! men ser man till hur många nic Fredrik har så undrar man samtidigt hur
    många personligheter han har utanför nätet! han går nog omkring och vill vara nån annan!
    inte undra på att det bryter ut ibland (ofta) själv är jag mycket nöjd med livet trots sjukdom! jag ska övervinna den och har en massa planer vad jag ska utveckla i mina företag! idag bir det mer cellgifter tyvärr men jag njuter av dagen så länge!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty ja va fan ska man göra??

    Inlägg  theward 2009-06-08, 09:37

    Redvictory skrev:
    theward skrev:Att blocka men ändå tjuvkika, vad är meningen med det???

    låter ganska meningslöst, oavsett vem som gör det Rolling Eyes


    Håller med! men ser man till hur många nic Fredrik har så undrar man samtidigt hur
    många personligheter han har utanför nätet! han går nog omkring och vill vara nån annan!
    inte undra på att det bryter ut ibland (ofta) själv är jag mycket nöjd med livet trots sjukdom! jag ska övervinna den och har en massa planer vad jag ska utveckla i mina företag! idag bir det mer cellgifter tyvärr men jag njuter av dagen så länge!

    Det är bara att leva det Wink

    har själv en sån jävla värk idag, så jag helst skulle gräva ner mig någonstans.
    Men den finns alltid nåt som lindrar det...
    och då talar jag inte bara om morfinpreparat.
    Det kan vara fågelsång, bra musik..osv

    Tror faktiskt att om man har problem av fysiska karaktär, så lär man sig uppskatta livet på ett helt annat sätt Wink
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 10:35

    fint av dig theward arr du försvarar 2 troll som beter sig som svin ...m

    det visar ju dina åsikter om kvinnor och homosexuella med=)
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Gör jag???

    Inlägg  theward 2009-06-08, 10:39

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:fint av dig theward arr du försvarar 2 troll som beter sig som svin ...m

    det visar ju dina åsikter om kvinnor och homosexuella med=)

    Då tolkar du nog mitt svar, helt uppåt väggarna.

    Dvs du tolkar det fullständigt fel...

    om du gör det bara för du tror att jag håller med dem eller för att du vill tro att jag håller med dem i det de skriver.
    Det har jag ingen aning om Rolling Eyes

    För jag höll ju INTE med dem öht

    Sponsored content


    2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi Empty Sv: 2 RÖDA roll "debatterar."..kvinnohat och homofobi

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 01:13