En undran bara- Avigdor Liebermann
- vilka av er på denna siten stödjer dito?
Och VARFÖR?
Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Det tvivlar jag på, de tystnar bara, tystade av sina åsiktsmotståndare
lazy skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Eller av vetskapen att det inte lönar sig att ens försöka debattera ngt
som går emot "vänsterkartellen"
Var det inte så det gick till i Öststaterna?
Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Konsekvenserna av att inte ha något att komma med brukar leda till detta...
Susz X skrev:
En undran bara- Avigdor Liebermann
- vilka av er på denna siten stödjer dito?
Och VARFÖR?
lazy skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Vi har haft åtskilligt att komma med, att vissa sitter kvar i sitt "tunnelseende" får väl stå för dem.
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
konsekvenen av vissas aktiviteter gör att man trpöttnar, det är ju så att BARA källor som stöder DEM godkänns, allt annat slaskas....
så visst leder det att vissa inte har något att komma med som tystar....
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Tja... De tillhör ju faktiskt en minoritet, som minskar allt eftersom!
konsekvenen av vissas aktiviteter gör att man trpöttnar, det är ju så att BARA källor som stöder DEM godkänns, allt annat slaskas....
så visst leder det att vissa inte har något att komma med som tystar....
Låter som självkritik, om det inte vore att du syftar till "andra" igen!
Jag godkänner till exempel alla källor, som tål traditionella källkritik. Men eftersom du tydligt har visat at du inte vet vad det är, så förstår jag din frustration!
Låter som självkritik, om det inte vore att du syftar till "andra" igen!
Jag godkänner till exempel alla källor, som tål traditionella källkritik. Men eftersom du tydligt har visat at du inte vet vad det är, så förstår jag din frustration!
Sniperace skrev:javisst godkänner du OM det stöder DIG *asg*
vi VET ju redan att INGET som inte stöder dig är riktigt, det är fabricerat osv osv....
sö glöm du det med god källkritik, DET är inte något DU bestämmer vilket som är *asg*
Dao skrev:Sniperace skrev:javisst godkänner du OM det stöder DIG *asg*
vi VET ju redan att INGET som inte stöder dig är riktigt, det är fabricerat osv osv....
sö glöm du det med god källkritik, DET är inte något DU bestämmer vilket som är *asg*
Nja... Jag beskriver vad jag GÅR EFTER i källorna!
Mina åsikter rättas efter vad för källor som finns, och vad de säger. Och för det tillämpar jag "källkritik"!
Innan jag gjorde detta, var jag också s.k. Israel-"vän"!
Det var faktiskt några judar som fick mig att börja undra vad jag stödjer egentligen!
Källkritik är ett utarbetat instrument, för att få fram vilken information som är troligare än andra - enbart för att kunna komma så nära "sanningen" som möjligt!
Det som sedan går att diskutera är hur man skall TOLKA de källor som är. Men de källor DU vurmar för, går mcket tydligt emot denna arbetsmetod - just för att DU sållar på det sättet som du anklagar MIG för!
http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4llkritik
Här är LITE fakta om arbetsmetoden, som du nog BÖR studera lite närmare!
lazy skrev:Låter som självkritik, om det inte vore att du syftar till "andra" igen!
Du godkänner inte ens kritik som kommer från palestinierna själva, i.a.f
inte utan att komma med ett stort "men."
Sniperace skrev:Ade du bara föjt detta istället för att krampaktigt knipa igen ögon och öron så sbart något som går mot din åsikt så skulle det kanske funka för dig med
Dao skrev:Sniperace skrev:Ade du bara föjt detta istället för att krampaktigt knipa igen ögon och öron så sbart något som går mot din åsikt så skulle det kanske funka för dig med
Ja... självkritik är knappast din melodi hör jag!
Dao skrev:lazy skrev:Låter som självkritik, om det inte vore att du syftar till "andra" igen!
Du godkänner inte ens kritik som kommer från palestinierna själva, i.a.f
inte utan att komma med ett stort "men."
Var skulle jag inte godkänt kritik som kommer från palestinierna?
Ja, det finns ofta "men" i de länkar du ger ut i fallet! Ta bara de 3000 palestinier som enligt dina källor skulle finnas med i IDF! Jag fick aldrig reda på MER om detta, och kan inte hitta något själv om detta! Det är så mycket FRÅGOR omkring detta, så just "3 000 palestinier i IDF", ger mer frågor än det ger svar!
Men ifrågasättande av era sanningar är "förbjudna", varpå ni försöker nedvärdera kritiken!
Det är nget konstigt!
Men alla källor är intressanta i mina ögon, men kanske inte som ni önskar!
lazy skrev:Lovar att du kommer att gilla den då den innehåller en hel del påpekanden
om att de palestinska soldaterna och även druser sänds till de mest
"riskfyllda" områdena, sant el. inte är inte jag rätt person att svara
på, vill bara visa att det finns de som gått med i IDF.