Det rödgröna valmanifestet framstår alltmer som ett riktigt uselt skämt. Trygghet, rättvisa, empati och solidaritet är som bortblåst. Kvar finns bara usla ledare och en patetisk röra.
+25
Mona_Stalin
datic
Sniperace
DMustaine
formsvackan
Thetaxpayer
MartinLingren
RedCloud
Kakmonstret
F.I.S.T
RedMentalCase
Infra
Vercingetorix
theward
lazy
SiP
Secrist
redalert
ericTheDog
R.O.F.L
Redvictory
ANNA2LINK
MartinLindgren
berralarzon
x-medborgare
29 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 826
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
martin,
Det rödgröna valmanifestet framstår alltmer som ett riktigt uselt skämt. Trygghet, rättvisa, empati och solidaritet är som bortblåst. Kvar finns bara usla ledare och en patetisk röra.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 827
har precis läst det rödgröna manifestet och undrar om de låtit elever årskurs nio skriva ihop det?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 828
Du säger det, men alla delar inte din åsikt, men vi känner ju till kärringtjatande sen åratal Mr.Doggen!
Är du homosexuell Mr.Doggen?
Men att du propagerar naziideologi behöver man inte fråga!
Men nu tycker jag en stor stark arbetare som du, lyckligt lottad frisk och arbetsför ska ta och gå och nanna, så du inte missar gå till jobbet och göra rätt för dig i morgon, jag vill ha pension i september också
Det vet du doggen vi är många lata och tärande som ska kalasa på dina skattepengar, så det duger inte att du går och drar benen efter dig, sätt fart nu!
Ut på sista pinkrundan för natten nu, vi vill ha dina skattepengar nästa månad, hör du det?
Men nu tycker jag en stor stark arbetare som du, lyckligt lottad frisk och arbetsför ska ta och gå och nanna, så du inte missar gå till jobbet och göra rätt för dig i morgon, jag vill ha pension i september också
Det vet du doggen vi är många lata och tärande som ska kalasa på dina skattepengar, så det duger inte att du går och drar benen efter dig, sätt fart nu!
Ut på sista pinkrundan för natten nu, vi vill ha dina skattepengar nästa månad, hör du det?
- Inlägg 829
Lena Mellin igen! Någon som blir förvånad att RoffarReinfeldt egen förtrogne på AB hyllar och jublar och öser beröm över Göran Hägglund i utfrågningen,
Han var så bra säger hon???
Hur hon kunde missa att han trasslande in sig i fråga efter fråga undrar jag!
Frågan är hur många läsare den tanten jagar bort från AB varje dag!
Man bruckar ju snacka om en ulv i fårakläder, men falska Lena Mellin är ju fan en blånäsa och fårtacka i ulvakläder!
Han var så bra säger hon???
Hur hon kunde missa att han trasslande in sig i fråga efter fråga undrar jag!
Frågan är hur många läsare den tanten jagar bort från AB varje dag!
Man bruckar ju snacka om en ulv i fårakläder, men falska Lena Mellin är ju fan en blånäsa och fårtacka i ulvakläder!
- Inlägg 830
Mona och kommunisten sitter i samma båt
Sida vid sida, men egentligen vill de skiljas åt
Det är inte deras melodi
Mona vill bli friiiiii
Sida vid sida, men egentligen vill de skiljas åt
Det är inte deras melodi
Mona vill bli friiiiii
- Inlägg 831
Du vet väl att våra unga är sveriges framtid kakan!
Kakan gnisslar vidare med sin kakofon!
Många unga kommer rösta rödgrönt 19 september!
- Inlägg 832
Hehe, martin kan helt enkelt inte sluta jiddra. Desperationen lyser numera igenom i varenda inlägg han gör. Han har insett att rödgrön röra kommer att förlora valet.
Det rödgröna valmanifestet var så innehållslöst att en utfrågning av Göran Hägglund smäller högre. Helt makalöst.
Det rödgröna valmanifestet var så innehållslöst att en utfrågning av Göran Hägglund smäller högre. Helt makalöst.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 833
MartinLindgren skrev:Du säger det, men alla delar inte din åsikt, men vi känner ju till kärringtjatande sen åratal Mr.Doggen!
Sparas......
- Inlägg 834
MartinLindgren skrev:Du vet väl att våra unga är sveriges framtid kakan!
Vad hjälper det de rödgröna. De förlorar ändå. Inte ens säkert att de unga orkar resa sig från tv-spelet. De vet ju att Alliansen vinner iallafall.
- Inlägg 835
Ännu en ny opinionsundersökning:
Novus denna gång:
Alliansen 49 %
Rödgröna 44,4 %
Novus denna gång:
Alliansen 49 %
Rödgröna 44,4 %
- Inlägg 836
Baserat på de senaste opinionsundersökningarna, om de stämmer, kan man dra följande slutsatser.
Valet handlar om Alliansen ska få över eller under 50 %
Valet handlar om S ska få över eller under 30 % och göra sitt sämsta val sedan 1911 (28,5 %)?
Valet handlar om SD ska få över eller under 4 % och bli vågmästare.
Valet handlar om Alliansen ska få över eller under 50 %
Valet handlar om S ska få över eller under 30 % och göra sitt sämsta val sedan 1911 (28,5 %)?
Valet handlar om SD ska få över eller under 4 % och bli vågmästare.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 837
Kakmonstret skrev:Ännu en ny opinionsundersökning:
Novus denna gång:
Alliansen 49 %
Rödgröna 44,4 %
Skillnaden mellan blocken är statistiskt säkerställd.
Enligt Martin skiljer det dock endast ett par hundra röster mellan blocken samt 4-5 röster så trillar centern ur.
datic- Antal inlägg : 347
- Inlägg 838
R.O.F.L skrev:Skillnaden mellan blocken är statistiskt säkerställd.
ajdå, då lär den här tråden fyllas med ännu fler inlägg bestående av förvirrade nazistreferenser och hat mot homosexuella...
- Inlägg 839
Chocken för alliansen? Ja jisses, vad tror dom, att våra rödgröna igod tid ska ge alliansen förhandsbesked om sin politik så alliansen sedvanligt kan göra den till sin egen!
http://aftonbladet.se/nyheter/valet2010/articel7705790.ab
Fick moderaternas valkuvert idag, konstaterar bara att det inte ens duger som muggpapper, så nu ligger skräpet i soptunnan!
http://aftonbladet.se/nyheter/valet2010/articel7705790.ab
Fick moderaternas valkuvert idag, konstaterar bara att det inte ens duger som muggpapper, så nu ligger skräpet i soptunnan!
- Inlägg 840
Inte mitt fel att homsexuella med naziideologi kommer in på tråden,självklart väljer alla själva vad man vill, precis som jag har min fulla rätt att ta avstånd för nazistpropaganda om jag vill!
Struntar helt i andras läggning, men det hindrar inte mig att tycka det är fegt att förneka sig själv!
Struntar helt i andras läggning, men det hindrar inte mig att tycka det är fegt att förneka sig själv!
- Inlägg 841
Godmorgon martin. Har du drömt om Monas rumpa inatt?
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 842
MartinLindgren skrev:Inte mitt fel att homsexuella med naziideologi kommer in på tråden,självklart väljer alla själva vad man vill, precis som jag har min fulla rätt att ta avstånd för nazistpropaganda om jag vill!
Nu tror jag inte att en homosexuell skulle vara nazisympatiör, säger emot sig själv rätt rejält, ang. feghet att förneka sig själv, det har du väl själv gjort i hela ditt liv??
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 843
MartinLindgren skrev:Inte mitt fel att homsexuella med naziideologi kommer in på tråden,självklart väljer alla själva vad man vill, precis som jag har min fulla rätt att ta avstånd för nazistpropaganda om jag vill!
Om du struntari andras läggning, hur kommer det sig då att du ständigt anklagar folk för att vara det utan belägg?
- Inlägg 844
Varsågoda här kommer mera RoffarReinfeldt!
http://aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/articel7701156.ab
http://aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/articel7701156.ab
- Inlägg 845
Utan belägg? Att sparka mot sjuka människoroch kalla dom år ut och år in för tärande och lata, som bara kalasar på i det här fallet Mr.Doggens skattepengar, är precis vad Adolf ansåg om nämda grupper i dåtidens Tyskland, vi vet och hur han slutgiltiga lösning såg ut, klartnazi ideologi!
Vad skulle du själv tro Mr.taxpayer om någon för dig obekant man bet sig fast i din bak och vägrade släppa taget, klart man ifrågasätter vad det är frågan om!
Här saknas fan inga belägg!
Vad skulle du själv tro Mr.taxpayer om någon för dig obekant man bet sig fast i din bak och vägrade släppa taget, klart man ifrågasätter vad det är frågan om!
Här saknas fan inga belägg!
- Inlägg 846
det är komik på hög nivå när martin försöker få debattartiklar skrivna av ledande socialdemokrater att framstå som någon typ av nyhet eller sanning...
ett tips martin, skräckpropaganda fungerade när det fanns 2 tv-kanaler och inget internet. I dagens moderna samhälle fungerar det inte... vilket opinionssiffrorna för S tydligt visar
ytterligare ett tips, det är riktigt äckligt när du visar ditt hat mot homosexuella bara för att du känner sådan skam för att du lät andra män utnyttja dig i utbyte mot sprit när du var hemlös
ett tips martin, skräckpropaganda fungerade när det fanns 2 tv-kanaler och inget internet. I dagens moderna samhälle fungerar det inte... vilket opinionssiffrorna för S tydligt visar
ytterligare ett tips, det är riktigt äckligt när du visar ditt hat mot homosexuella bara för att du känner sådan skam för att du lät andra män utnyttja dig i utbyte mot sprit när du var hemlös
- Inlägg 847
Kakmonstret skrev:Godmorgon martin. Har du drömt om Monas rumpa inatt?
Goodmorning själv kakan, men varför skulle jag vara intresserad av Mona Sahlins rumpa?
Särskilt som jag har min kvinna här hemma med en rumpa som säkert skulle få din blåa tunga att släpa i marken!
Om du är intresserad av kvinnor vill säga?
Däremot när det gäller Mona så är däremot politiken hon och våra rödgröna står av stort intresse!
Så nu vet du det kakan!
Leve Mona Sahlin!
- Inlägg 848
Jag försöker inte något annat än att belysa den politik jag tror på och skarösta på!
Thats it Mr.Datic, hur är det själv, har du fått liv i lilldatic än?
Thats it Mr.Datic, hur är det själv, har du fått liv i lilldatic än?
- Inlägg 849
MartinLindgren skrev:
[color=yellow]Goodmorning själv kakan, men varför skulle jag vara intresserad av Mona Sahlins rumpa?[/size]
nej, just det - du är ju homosexuell... kakan glömde nog bort det
- Inlägg 850
MartinLindgren skrev:Jag försöker inte något annat än att belysa den politik jag tror på och skarösta på!
är det därför du skriver så mycket om nazister... för att du tänker rösta på sd?