Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+25
Mona_Stalin
datic
Sniperace
DMustaine
formsvackan
Thetaxpayer
MartinLingren
RedCloud
Kakmonstret
F.I.S.T
RedMentalCase
Infra
Vercingetorix
theward
lazy
SiP
Secrist
redalert
ericTheDog
R.O.F.L
Redvictory
ANNA2LINK
MartinLindgren
berralarzon
x-medborgare
29 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 21:59

Ditt eviga tjat om att sjuka är tärande och lata[strike]bidragslyftare, som kalasar på dina pengar är fan precis samma ideologi som Adolf praktiserade i Tysklandv mot deras dåtida nämda grupper?
    Du vet mycket väl att propagerar nazi ideologi, sen måste du väl hålla med om att en grabb som du utan pardon visar sånt stort intresse för andra grabbars bakar, för där har du bitit diog fast i mig i flera år nu!

Att du är anti mot kvinnor råder inga tvivel om så hårt du drivit din sanslösa smutskastar kampanj mot Mona Sahlin, jag tror inte det är Mona du störs av, du vill inte ha med kvinnor att göra!

Men förstå, du behöver inte förneka dig själv inför mig Mr.Doggen. du vet att jag vet vem du är, mig lurar du inte!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-08-30, 22:03

Rödgrönt gay-nazi-jidder. Inget att bry sig om.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 22:05

Det behöver inte du bekymra dig om Mr.Doggen, du fixar din röst, jag min, självklart väljer jag min vanliga valokal inne vid medis, så fort röstkortet kommer!

Och min lagda rödgröna röst ligger fast, ingen ånger eller ny röst för min del, som sagts trots ramma skriken mot mig tidigare att jag hade fel, så röstar jag omgående i min valfria lokal, med full vetskap att rösten går ändra!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 22:06

Ditt problem är inte mitt Mr.Doggen!
    datic
    datic

Antal inlägg : 347

Inlägg  datic 2010-08-30, 22:08

martin verkar ha väldigt djupgående kunskaper om nazister och homosexuella... undrar varför han har ett så sjukligt intresse av det?

fixeringen vid homosexuella är ju lätt att förstå eftersom han, enligt vad han skrivit tidigare på forumet, blev utsatt för övergrepp av andra män under sin tid som hemlös

men nazister? han är ju inte gammal nog att ha varit med på den tiden när det begav sig, så varför är han så intresserad av det? Är det möjligen så att det kommer att så Sd eller Nd på lappen som martin stoppar i kuvertet?
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-08-30, 22:09

MartinLindgren skrev:Det behöver inte du bekymra dig om Mr.Doggen, du fixar din röst, jag min, självklart väljer jag min vanliga valokal inne vid medis, så fort röstkortet kommer!

Och min lagda rödgröna röst ligger fast, ingen ånger eller ny röst för min del, som sagts trots ramma skriken mot mig tidigare att jag hade fel, så röstar jag omgående i min valfria lokal, med full vetskap att rösten går ändra!

Ja, tänk att du efter fyra! års undervisning av de förhatliga blå har lärt
    dig hur du ska rösta.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-08-30, 22:12

MartinLindgren skrev:Det behöver inte du bekymra dig om Mr.Doggen, du fixar din röst, jag min, självklart väljer jag min vanliga valokal inne vid medis, så fort röstkortet kommer!

Det beror ju som sagt på ifall du väljer en vallokal eller röstningslokal.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-08-30, 22:13

MartinLindgren skrev:Ditt problem är inte mitt Mr.Doggen!

Precis, du är rätt ensam om ditt problem: tvångsbetonat nazi-gay-jidder. Det kanske finns hjälp för sånt?
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty Val

Inlägg  Secrist 2010-08-30, 22:25

Det behöver inte du bekymra dig om Mr.Doggen, du fixar din röst, jag min, självklart väljer jag min vanliga valokal inne vid medis, så fort röstkortet kommer!

Är det inte din gode man som får ditt röstkort? Razz
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 22:41

Imorgon skriver våra rödgröna ny politisk historia här i sverige, för första gången går partierna till val på en gemensam valplattform, manifestet presenteras i morgon!

http://aftonbladet.se/nyheter/valet2010/articel7698860.ab

Nu återstår det att se vem av våra blånästa alliansare som kommer tjata vidare om ingen politik!

Bort med RUT avdraget som bara riktar sig till dom mest välbärgade som ändå har råd med tjänsterna, istället om vi vinner valet utlovas sänkt tjänstemomsför en hel radda tjänsteföretag, resturanger, verkstäder, frisörer m.fl, tjänsteföretag som riktar sig till oss alla,

Många nya jobb, och småföretag i dom här brancherna kommer öka sina chanser att överleva och växa!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 22:54

Hur får jag veta vem min goodman är secrist, men du som verkar så välbevandrad inom området kan väl berätta hur du hittade din?

Annars blir det väl att övertala någon vänlig rödgrön själ att åtminstone få hjälpa till att lägga ner den utvalde rödgrönes valsedlar i kuvertet, och har jag tur kanske jag får följa med fram till förättaren och titta iallafall!
    Secrist
    Secrist

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty Val

Inlägg  Secrist 2010-08-30, 22:54

Nu återstår det att se vem av våra blånästa alliansare som kommer tjata vidare om ingen politik!

Snacka om i elfte timmen. Fast det har ju inte gått så bra när de presenterat sin politik. Ju mer de berättat ju lägre har opinionssiffrorna blivit så vi får väl se vad detta leder till.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 23:01

lazy skrev:

dig hur du ska rösta.

Nu är ju frågan den vem som inte känt till hur man kan rösta, du var väl en av dom största pådrivande blånäsorna Lazy när du och dina polare trumpetade i månader efter förra valet att man inte kan välja lokal, eller ångra/ändra sin röst ända fram till valokalerna stänger på valdagen, så jag tror inte du madame har särskillt mycket att lära mig i frågan!

Hur många hundratals inlägg har inte du producerat och ylat att man varken kan välja lokal eller ändra rösten när ni blåingar gick i taket för några år sedan!
    Jag hade rätt då, jag har rätt nu, Thats it!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-30, 23:05

I elfte timmen, man har hela tiden sagt att vi kommer med klara tydliga besked i tid innan valet, där är vi nu!

Så det är bara för dig secrist och dina likar att gilla läget!

Rödgrönt 19 september var det!
    Secrist
    Secrist

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty Tid

Inlägg  Secrist 2010-08-30, 23:09

I elfte timmen, man har hela tiden sagt att vi kommer med klara tydliga besked i tid innan valet, där är vi nu!

Nja, i "god" tid innan valet var det ju sagt och jag vet inte om 3 veckor innan valet kan kallas "i god tid". Vad hade kort tid varit då? Dagen innan eller?
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-08-30, 23:11

MartinLindgren skrev:I elfte timmen, man har hela tiden sagt att vi kommer med klara tydliga besked i tid innan valet, där är vi nu!

Så det är bara för dig secrist och dina likar att gilla läget!

Rödgrönt 19 september var det!

Man sa att man skulle komma med tydliga besked i GOD TID. Detta definierades som minst ett år i förväg, sedan till vårpropositionen, sedan innan sommaren. Sedan sa man bara att det kommer innan valet.

Vi får väl se hur det går att såga sönder deras manifest imorgon. Känner på mig att de missat något väsentligt.

cheers
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-08-30, 23:17

MartinLindgren skrev:
    lazy skrev:

dig hur du ska rösta.

Nu är ju frågan den vem som inte känt till hur man kan rösta, du var väl en av dom största pådrivande blånäsorna Lazy när du och dina polare trumpetade i månader efter förra valet att man inte kan välja lokal, eller ångra/ändra sin röst ända fram till valokalerna stänger på valdagen, så jag tror inte du madame har särskillt mycket att lära mig i frågan!

Hur många hundratals inlägg har inte du producerat och ylat att man varken kan välja lokal eller ändra rösten när ni blåingar gick i taket för några år sedan!
    Jag hade rätt då, jag har rätt nu, Thats it!

Nej Martin, du hade inte rätt då när du påstod att man kunde ändra lagd röst
    i vallokalen men du har ju rätt nu så varför fortsätta tjafsa?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-08-30, 23:39

Manifestet torde inte innehålla så mycket mer det som redan presenterats:

- En Nordkoreavänlig utrikespolitik
    - Butler i t-banan
    - Clowner på ålderdomshemmet
    - Skattehöjningar och skattesänkningar i en salig röra.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-08-30, 23:45

ericTheDog skrev:Manifestet torde inte innehålla så mycket mer det som redan presenterats:

- En Nordkoreavänlig utrikespolitik
    - Butler i t-banan
    - Clowner på ålderdomshemmet
    - Skattehöjningar och skattesänkningar i en salig röra.

Tja det blir nog inte mycket med de skattesänkningarna i praktiken det skulle i så fall vara första gången i historien som socialdemokraterna utför något sådant!

Jag tror inte vänstern vare sig vill eller kan göra något åt antalet bidragsberoende människor i detta land!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-08-30, 23:51

Glöm inte att alla soldater ska ut från Afghanistan och ersättas med
    hjälparbetare, vilken superfest för talibanerna som gärna avrättar
    hjälparbetare på löpande band.

Israel ska enligt de rödgröna bojkottas, behöver väl inte skriva mer om
    varför det för mig är omöjligt att rösta på dem.

Verkar som att Lars Ohly fått igenom det mesta han ville.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty SKOP AUGUSTI...!

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 05:00

Skop visar 49,8% - 44,8% fördel alliansen!

Sd 3,7%

Skop frågar 1.498 personer vilket parti man tänker rösta på!

Samtidigt visar mätningen hur jämt det är mellan blocken, det är ju inte mer än ca 100 personer som skiljer mellan alternativen,

Som alla andra mätningar ännu en som inte är säkerställd!

http://aftonbladet.se/nyheter/valet2010/articel7699663.ab

Sen ska vi inte glömma vad SCB:s stora mätning 9 juni säger, där man intervjuat drygt 10.000 personer under 6 månader!
    Men, men 3 spännande veckor väntar?
    Secrist
    Secrist

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty Mumma!

Inlägg  Secrist 2010-08-31, 07:07

Skop visar 49,8% - 44,8% fördel alliansen!

Idag smakar frukosten extra gott! Perfekta nyheter så är på morgonen.
    cheers
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 09:21

Hehe, som jag sagt en tid nu - Alliansen vinner detta enkelt.
    datic
    datic

Antal inlägg : 347

Inlägg  datic 2010-08-31, 09:35

lazy skrev:Glöm inte att alla soldater ska ut från Afghanistan och ersättas med
    hjälparbetare,

nåja, såg en intervju i rapport eller aktuellt med en svensk som var en av ansvarig för den militära insatsen. Reportern ställde frågan "kommer de svenska soldaterna att ersättas med soldater från andra länder?" Hans svar var "Ja".

Så det blir inte färre soldater, det blir bara andra soldater.

Det visar återigen, att den rödgröna solidariteten bara sträcker sig så långt smo den egna näsan räcker...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 32 Empty UNITED MINDS

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 09:50

48.% - 44,4% fördel alliansen, men precis som i Skops idag, handlar det övertaget för alliansen om max 100 personer som skiljer blocken,

Så nu är det bara på med boxhandskarna och hartsa dojorn, börja med
    4,2% Maud Olofsson!

Kampen är stenhård, valet avgörs om 19 dagar, den 19 september!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 13:38