Så det är bara hartsa skorna och förbereda sin rödgröna röst!
19 september droppar vi rösten rakt ner i urnan/lådan!
Secrist skrev:Jasså du secristan, tre strongbira under månaden gör folk till alkolister i din värld!
Nej martina. Det sade jag inte. Jag sade att det är en öl som framförallt köps av alkoholister efter som de får mycket alkohol för pengarna.
RoffarReinfeldt har helt enkelt dumförklarat dom flesta av oss väljare
Att dumförklara dig räknas väl inte som någon större bedrift. Snacka om att att stjäla godis från ett barn!
MartinLindgren skrev:Lyssnade på Lars Ohly idag på SVT och TV4 när han gick några ronder mot Mats Odell och Göran Hägglund!
Vilket inte var några problem, teknisk knock out till Lasse i båda ronderna!
MartinLindgren skrev:He, he på dig självpysen, särskilt Mats Odell målade in sig själv, nästan så jag undrar om han får sitta där i sin hörna hela dagen?
Men det är rätt secristan, fortsätt med det du är bra på, nämligen att skrammla med dina tomma tunnor!
MartinLindgren skrev:Jasså du kryper fortfarande runt på alla fyra Allerten med din röda stjärt?
Har inte mamsen hunnit talka baken än idag?
Secrist skrev:Nja, Jag tycker nog 7,0 blir väldigt bra.
En ale till exempelt klarar ju en högre alkoholhalt, men vanligt ljust lageröl blir oftast väldigt spritiga.
Vad gäller socialdemokratiska statsministrar tycks vi i alla fall ha det.Sniperace skrev:jag trodde att männisokr ska anses OSKYLDIGA tills motsatsen bevisats, eller har vi plötsligt en annan rättsgrund när det gäller alliansare?
Dessa "hemligstämplade bevis" beträffande Palmes sexköp kan du kanske redovisa ?Sniperace skrev:Hur var det med PALMES och andras sexköpande som sopades under mattan?
När det gäller dessa fanns dessutom lite mer bevis som HEMLIGSTÄMPLADES....
... och vilken sorts människor det är som sprider illasinnade rykten vet vi juericTheDog skrev:Det tyktas att Palme har en okänd son...
formsvackan skrev:... och vilken sorts människor det är som sprider illasinnade rykten vet vi juericTheDog skrev:Det tyktas att Palme har en okänd son...
berralarzon skrev:formsvackan skrev:... och vilken sorts människor det är som sprider illasinnade rykten vet vi juericTheDog skrev:Det tyktas att Palme har en okänd son...
Gråtandes avundsjuka vuxenmobbare forumtroll som råttan/eTd te.x!
//berra
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:formsvackan skrev:... och vilken sorts människor det är som sprider illasinnade rykten vet vi juericTheDog skrev:Det tyktas att Palme har en okänd son...
//berra
Det där kunde du väl skrivit med ditt riktiga nick?
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:formsvackan skrev:... och vilken sorts människor det är som sprider illasinnade rykten vet vi juericTheDog skrev:Det tyktas att Palme har en okänd son...
//berra
Det där kunde du väl skrivit med ditt riktiga nick?
Ja och det gör jag det men frågan är väl mer hur många nick du rumlar runt med härinne!
//berra
Så än en gång då med modifiering på begäran av: av vuxenmobbaren gråtnicket som inte vill vara härinne men är ändå här eTd/råttan afbfbfofls, numera också då kungligadminstratör av det stekheta "fridebatt"
Jag asgarvar mig till en tandbortsning nu..(S)