Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Sniperace
Dao
Susz X
7 posters

Precis som de somaliska piraterna! Eller värre?

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Precis som de somaliska piraterna! Eller värre? - Sida 3 Empty Sv: Precis som de somaliska piraterna! Eller värre?

Inlägg  Sniperace 2010-06-05, 13:23

Dao skrev:
    Sniperace skrev:Tror du på tomtar också?

Just nu pågår ett propagandakrig och Israel har kontroll på nästan 100% av informationen. Det är bara ögonvittnena som de INTE har kontroll på!

nä, bara för att du tror på islamisttomtarna så betyder det inte att andra gör det, var blev människor dödade? jo på däcket, så varför då sända bilder från en tom reception, eller restaurang på båten.

men ok, jag har uppfattat det somn att det kvittar dig vad som läggs fram, följer det inte din egen åsikt är saker dolda och det finns annan bakgrund

Jag tror inte på några islamister, och har aldrig hävdat något sådant heller!

Ja, var är bilderna på dödandet, Sniper?

Nej - inga fakta kvittar, men jag är lite sämre än du på att fabricera egna faktan!

Din hållning har varit likadan hela tiden, långt före de källor du nu hänvisar till, och du var lika säker från början. Men du svarade aldrig då, och lär aldrig göra det, på varifrån du fick dina uppgifter ifrån - då du redan då visste betydligt mer än vad som framkom i media!

Jag har hela tiden utgått från de fakta som finns tillgänglig - INGET ANNAT!

Vad du hämtar dina fantasier från, vet nog inte ens gudarna!
    [/quote]

tjaaa, vad jag sett så har alla mina "fantasier" BEKRÄFTATS AV OLIKA KÄLLOR, SOM DU INTE GODKÄNNER JUST FÖR ATT DE INTE STÄMMER MED DIN FÖRUTFATTADE MENING!
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Precis som de somaliska piraterna! Eller värre? - Sida 3 Empty Sv: Precis som de somaliska piraterna! Eller värre?

Inlägg  Dao 2010-06-05, 13:28

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Tror du på tomtar också?

Just nu pågår ett propagandakrig och Israel har kontroll på nästan 100% av informationen. Det är bara ögonvittnena som de INTE har kontroll på!

nä, bara för att du tror på islamisttomtarna så betyder det inte att andra gör det, var blev människor dödade? jo på däcket, så varför då sända bilder från en tom reception, eller restaurang på båten.

men ok, jag har uppfattat det somn att det kvittar dig vad som läggs fram, följer det inte din egen åsikt är saker dolda och det finns annan bakgrund

Jag tror inte på några islamister, och har aldrig hävdat något sådant heller!

Ja, var är bilderna på dödandet, Sniper?

Nej - inga fakta kvittar, men jag är lite sämre än du på att fabricera egna faktan!

Din hållning har varit likadan hela tiden, långt före de källor du nu hänvisar till, och du var lika säker från början. Men du svarade aldrig då, och lär aldrig göra det, på varifrån du fick dina uppgifter ifrån - då du redan då visste betydligt mer än vad som framkom i media!

Jag har hela tiden utgått från de fakta som finns tillgänglig - INGET ANNAT!

Vad du hämtar dina fantasier från, vet nog inte ens gudarna!

tjaaa, vad jag sett så har alla mina "fantasier" BEKRÄFTATS AV OLIKA KÄLLOR, SOM DU INTE GODKÄNNER JUST FÖR ATT DE INTE STÄMMER MED DIN FÖRUTFATTADE MENING![/quote]

Jag har godkänt alla källor hittills, så nu fantiserar du fritt igen!

Det jag ine stödjer är dina TOLKNINGAR av dessa, och ditt undvikande av andra!

Men jag förstår att du inte förstår skillnaden...
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-06-05, 16:40

Kakmonstret skrev:Sannolikt visste Israel allt som sades och gjordes ombord på båtarna. Mossad var säkert med ombord.

Tja - de behövde säkert inte göra sig omaket. Du vet ju vilken dålig ekonomi
    folk har i Grekland. I grekland var ju tullen ombord. Det räckte antagligen
    att sträcka till tullarn några dollar så placerade han väl buggar både här och där.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 10:51