Dao skrev:Sniperace skrev:Tror du på tomtar också?
Just nu pågår ett propagandakrig och Israel har kontroll på nästan 100% av informationen. Det är bara ögonvittnena som de INTE har kontroll på!
nä, bara för att du tror på islamisttomtarna så betyder det inte att andra gör det, var blev människor dödade? jo på däcket, så varför då sända bilder från en tom reception, eller restaurang på båten.
men ok, jag har uppfattat det somn att det kvittar dig vad som läggs fram, följer det inte din egen åsikt är saker dolda och det finns annan bakgrund
Jag tror inte på några islamister, och har aldrig hävdat något sådant heller!
Ja, var är bilderna på dödandet, Sniper?
Nej - inga fakta kvittar, men jag är lite sämre än du på att fabricera egna faktan!
Din hållning har varit likadan hela tiden, långt före de källor du nu hänvisar till, och du var lika säker från början. Men du svarade aldrig då, och lär aldrig göra det, på varifrån du fick dina uppgifter ifrån - då du redan då visste betydligt mer än vad som framkom i media!
Jag har hela tiden utgått från de fakta som finns tillgänglig - INGET ANNAT!
Vad du hämtar dina fantasier från, vet nog inte ens gudarna![/quote]
tjaaa, vad jag sett så har alla mina "fantasier" BEKRÄFTATS AV OLIKA KÄLLOR, SOM DU INTE GODKÄNNER JUST FÖR ATT DE INTE STÄMMER MED DIN FÖRUTFATTADE MENING!