men nu ser jag till olika saker som faktiskt stöder detta, men jag har många gånger sagt att jag önskar att israel var mer återhållsamt och inte slog till så hårt som de gör.Corven skrev:Sniperace skrev:
nej, just det och hur är det då med de som så fanatiskt skriar mördare och ser sig stå för den enda sanningen, som jag sa, mer och mer framkommer som säger emot dessa, så jag ser fram emot en ordentlig utredning, men jag är rädd att om denna visar att Isrelerna inte var som utmålat, då underkänns den genast av en samlad mobb...
Dom är väl lika fanatiska som du är i ditt blinda försvar av Israel.Oavsett vad Israel gör, så försvarar du dom.
Så länge du håller på så, ska du inte klaga på att motståndarna använder samma typ av teknik.
+3
Sniperace
Dao
Susz X
7 posters
Precis som de somaliska piraterna! Eller värre?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Dao- Antal inlägg : 26567
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:jasså, tycker du, men du kan inte beordra mig, du vet vi har åsiktsfrihet i demokratiska länder, vi lever inte i iran eller saudi eller de gamla kommunistländernaInfra skrev:Dao har rätt Sniper. Ingen idé att du käftar emot.
Varför är ni då emot demokrati och yttrandefrihet???
Nej, det har du missuppfattat, den som är det är du, du som stöder Islamism och diktaturer, dessa är ju dina skötebarn eller hur?
Ha ha... Försök ine glida undan ditt skit och skyll i från dig! Dina inlägg finns liksom kvar här för alla att studera!
Mina också!
Det är nog ganska lätt att se vem som inte gillar demokrati och fred...
Du försvarar Israels våld, jag försvarar INTE NÅGONS våld!
Sniperace skrev:jojo, det är bara det att de vilket som är VEMS fakta, eller hur, det är långt ifrån säkert att jag ser dina fakta som just fakta, och tvärtom.
Snälla du... Fakta är Fakta!
Jag vet att du inte bryr dig om fakta överhuvudtaget, utan väljer att leva i en form av fantasivärld!
Men jag BRYR MIG om fakta!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:jasså, tycker du, men du kan inte beordra mig, du vet vi har åsiktsfrihet i demokratiska länder, vi lever inte i iran eller saudi eller de gamla kommunistländernaInfra skrev:Dao har rätt Sniper. Ingen idé att du käftar emot.
Varför är ni då emot demokrati och yttrandefrihet???
Nej, det har du missuppfattat, den som är det är du, du som stöder Islamism och diktaturer, dessa är ju dina skötebarn eller hur?
Ha ha... Försök ine glida undan ditt skit och skyll i från dig! Dina inlägg finns liksom kvar här för alla att studera!
Mina också!
Det är nog ganska lätt att se vem som inte gillar demokrati och fred...
Du försvarar Israels våld, jag försvarar INTE NÅGONS våld!
mao så vet du inte vad du själv supportrar....
Dao skrev:Sniperace skrev:jojo, det är bara det att de vilket som är VEMS fakta, eller hur, det är långt ifrån säkert att jag ser dina fakta som just fakta, och tvärtom.
Snälla du... Fakta är Fakta!
Jag vet att du inte bryr dig om fakta överhuvudtaget, utan väljer att leva i en form av fantasivärld!
Men jag BRYR MIG om fakta!
så länge de stöder DIN åsikt JA, men inte annars
Sniperace skrev:Dao skrev:lazy skrev:Kakmonstret skrev:Vem skulle ni helst bli "kapad" av på internationellt vatten?
Israels flotta eller somaliska pirater?
Somaliska pirater har en tendens att vilja skära av halsen på den de inte får
en lösensumma för, right?
Och IDF skjuter dem i bakhuvudet... Mycket bättre...
och det VET du med all säkerhet hur det har gått till, såg du någon sätta en pistol mot bakhuvudet och trycka av, eller kan det vara resultat av skottlossningen som utbröt pga att dessa Islamiter från IHH attackerade, just detta står mer och mer klart ju mer vi får se av övervakningsfilmerna och andra rapporter....
mer och mer stöder Israels version, men den kan ju ALDRIG vara sann hur många vittnen eller filmer som visar det.....
Enligt alla ögonvittnen hittills är det så som skett!
Det DU beskriver finns det dock INGEN täckning för, alls!
Vilka övervakningskameror eller rappoerter stödjer din bortförklaring?
Nu har jag sett de du hittills syftar till, och de är inte alls så klart tolkningsbara som du beskriver!
Israel slog söner ALLA kameror och liknande när de tog kontroll över båtarna! Du undrar inte varfr just DESSA skulle ha undkommit deras agerande???
Det borde vara en självklar fråga för alla!
Sniperace skrev:men nu ser jag till olika saker som faktiskt stöder detta, men jag har många gånger sagt att jag önskar att israel var mer återhållsamt och inte slog till så hårt som de gör.Corven skrev:Sniperace skrev:
nej, just det och hur är det då med de som så fanatiskt skriar mördare och ser sig stå för den enda sanningen, som jag sa, mer och mer framkommer som säger emot dessa, så jag ser fram emot en ordentlig utredning, men jag är rädd att om denna visar att Isrelerna inte var som utmålat, då underkänns den genast av en samlad mobb...
Dom är väl lika fanatiska som du är i ditt blinda försvar av Israel.Oavsett vad Israel gör, så försvarar du dom.
Så länge du håller på så, ska du inte klaga på att motståndarna använder samma typ av teknik.
Skulle vara trevligt med NÅGON hållbar källa som visar att det du skriver skulle stämma!
De du hittills visat upp går bara att tolka som du gör, om man anstränger sig till det yttersta...
Så om det nu är så självklart som du skriver, sitter du antingen med källor som ingen annan har, eller också ljuger du!
Så - fram med källorna nu!
Väl att beakta, Snipers åsikter kom långt före Israel släppte sina filmer och dyligt - och då var han lika säker och bestämd som nu!
Inte heller då fick jag reda på vilka källor han hade!
Så dels handlar det om vilka källor du hade DÅ, och vilka du har NU!
Infra- Antal inlägg : 29644
Kakmonstret skrev:Vem skulle ni helst bli "kapad" av på internationellt vatten?
Fy fan vad osmakligt
Infra skrev:Kakmonstret skrev:Vem skulle ni helst bli "kapad" av på internationellt vatten?
Fy fan vad osmakligt
ja, det vore verkligen osmakligt att bli kapad av somaliska pirater...
så, jag vet vilka jag skulle valt,och hur jag skulle agerat.
lazy skrev:Susz X hjältar.
Uploaded with ImageShack.us
Free Gaza och tillika Ship to Gazas stolta medlemmar, sponsrade av IHH m.fl .
http://www.dn.se/nyheter/sverige/dror-feiler-duger-ihh-at-fn-duger-det-at-oss-1.1116698
Susz X- Antal inlägg : 6327
Infra skrev:Kakmonstret skrev:Vem skulle ni helst bli "kapad" av på internationellt vatten?
Fy fan vad osmakligt
Mer än osmakligt..
Dessa onda skulle väl döda sina barn för mammon och makt..
Som väl är är inte alla sådana! Inte de allra flesta människor
heller!
Vad heter personen som skriver så- borde ut i pressen ..var och en av dem.
samma skit nu som då:
https://acbladet.swedishforum.se/-f1/soldater-fran-usa-dodade-tva-journalister-fan-tt-reuters-i-irak-t6478.htm
Det är G A - Gustaf Ander som har detta nickname.
"Nu kommer svenskarna att anmäla Israel för allt från kidnappning och sjöröveri till stöld av personliga tillhörigheter. Bland annat berättade Mattias Gardell att israelisk militär tog hans favoritskjorta, hans tvättstugenyckel och säsongskortet till Hammarbys matcher i fotboll."
"Nu kommer svenskarna att anmäla Israel för allt från kidnappning och sjöröveri till stöld av personliga tillhörigheter. Bland annat berättade Mattias Gardell att israelisk militär tog hans favoritskjorta, hans tvättstugenyckel och säsongskortet till Hammarbys matcher i fotboll."
Susz X- Antal inlägg : 6327
Ante mi..
Vad heter han på FB? Vet du?
Vad heter han på FB? Vet du?
Sussen. Jag har ingen aning. Han kallade sig Gustaf Ander. Undrar om det är sant.
På ett annat forum kallar han sig Obzer Wandt
På ett annat forum kallar han sig Obzer Wandt
lazy- Antal inlägg : 12772
Från sidan 11 och framåt finns det en del intressanta uppgifter om IHH och
vad de står för.
http://www.diis.dk/graphics/Publications/WP2006/DIIS%20WP%202006-7.web.pdf
vad de står för.
http://www.diis.dk/graphics/Publications/WP2006/DIIS%20WP%202006-7.web.pdf
ja, detta visar tydligt vilka människor Infra stöder i själ och hjärta.....
Israel är värre - och de stöds av Lazy och Sniper!
Men jag hoppas att gruppen inte är med nästa gång, eller har med lite andra typer av folk!
Inte för att det spelar någon direkt roll, då det i sig inte påverkar Israels terror...
Men jag hoppas att gruppen inte är med nästa gång, eller har med lite andra typer av folk!
Inte för att det spelar någon direkt roll, då det i sig inte påverkar Israels terror...
Dao skrev:Israel är värre - och de stöds av Lazy och Sniper!
och det VET du? du är inblandad i det så du har nära ingående kunskap, men jag tror inte du är en allvetande Gud.....
men hoppet att de inte använder våld har vi gemensamt
Sniperace skrev:Dao skrev:Israel är värre - och de stöds av Lazy och Sniper!
och det VET du? du är inblandad i det så du har nära ingående kunskap, men jag tror inte du är en allvetande Gud.....
men hoppet att de inte använder våld har vi gemensamt
Men snälla du... Visste Israel om vad som sades på båten innan de valde att borda dem med våld???
INGET tyder på att våldet hade varit mindre utan dessa personers uttalanden!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Sannolikt visste Israel allt som sades och gjordes ombord på båtarna. Mossad var säkert med ombord.
Kakmonstret skrev:Sannolikt visste Israel allt som sades och gjordes ombord på båtarna. Mossad var säkert med ombord.
Möjligen... Tidigare har de ju triggat fram liknande känslor hos folk, så det är inte omöjligt...
Kan också förklara varför just DESSA videosnuttar är de ENDA man får se från båten...
Dao skrev:Kakmonstret skrev:Sannolikt visste Israel allt som sades och gjordes ombord på båtarna. Mossad var säkert med ombord.
Möjligen... Tidigare har de ju triggat fram liknande känslor hos folk, så det är inte omöjligt...
Kan också förklara varför just DESSA videosnuttar är de ENDA man får se från båten...
kanske för att de är de som de har, tror inte att ex bilde från receptionen är mycket att se, eller bilder från nattklubben osv...
dessa är ju från platsen bråket var...
Sniperace skrev:Dao skrev:Kakmonstret skrev:Sannolikt visste Israel allt som sades och gjordes ombord på båtarna. Mossad var säkert med ombord.
kanske för att de är de som de har, tror inte att ex bilde från receptionen är mycket att se, eller bilder från nattklubben osv...
Tror du på tomtar också?
Just nu pågår ett propagandakrig och Israel har kontroll på nästan 100% av informationen. Det är bara ögonvittnena som de INTE har kontroll på!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Kakmonstret skrev:Sannolikt visste Israel allt som sades och gjordes ombord på båtarna. Mossad var säkert med ombord.
Tror du på tomtar också?
Just nu pågår ett propagandakrig och Israel har kontroll på nästan 100% av informationen. Det är bara ögonvittnena som de INTE har kontroll på!
nä, bara för att du tror på islamisttomtarna så betyder det inte att andra gör det, var blev människor dödade? jo på däcket, så varför då sända bilder från en tom reception, eller restaurang på båten.
men ok, jag har uppfattat det somn att det kvittar dig vad som läggs fram, följer det inte din egen åsikt är saker dolda och det finns annan bakgrund
Sniperace skrev:Tror du på tomtar också?
nä, bara för att du tror på islamisttomtarna så betyder det inte att andra gör det, var blev människor dödade? jo på däcket, så varför då sända bilder från en tom reception, eller restaurang på båten.
men ok, jag har uppfattat det somn att det kvittar dig vad som läggs fram, följer det inte din egen åsikt är saker dolda och det finns annan bakgrund[/quote]
Jag tror inte på några islamister, och har aldrig hävdat något sådant heller!
Ja, var är bilderna på dödandet, Sniper?
Nej - inga fakta kvittar, men jag är lite sämre än du på att fabricera egna faktan!
Din hållning har varit likadan hela tiden, långt före de källor du nu hänvisar till, och du var lika säker från början. Men du svarade aldrig då, och lär aldrig göra det, på varifrån du fick dina uppgifter ifrån - då du redan då visste betydligt mer än vad som framkom i media!
Jag har hela tiden utgått från de fakta som finns tillgänglig - INGET ANNAT!
Vad du hämtar dina fantasier från, vet nog inte ens gudarna!