Hört talas om kunna men inte vilja? Han kan men vill inte för då är det
risk för att vi får dras med alliansröran i fyra år till.
Infra skrev:"......att Ohly inte kan driva några av sina frågor......"
Hört talas om kunna men inte vilja? Han kan men vill inte för då är det
risk för att vi får dras med alliansröran i fyra år till.
x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:MartinLindgren skrev:Här kommer lite roliga siffror igen, SCB har intervjuat 5.700 unga väljare mellan
4 mars - 15 april, hur dom tänker rösta i höst!
54,4% - 34,0% = 19,6% fördel rödgröna!
S 38,6% MP 10,0% V 5,8%
M 26,1% FP 5,9% C 0,8% KD 1,6%
Man räknar med 500.000 unga (förstagång) väljare i valet 19 september,
Mätningen är stor, och är en skakande läsning för alliansen, särskilt då C & KD verkar ha en hel del och göra framöver!
Ja ungdomar vill inte heller leva på "svältlöner" som många av dom också får göra i dag. Framför allt dom som har praktikplatser.
Tur att vi har så kloka ungdomar.. Det finns hopp för framtiden..
ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
R.O.F.L skrev:ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
eric the dog
ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
ericTheDog Det var inte igår...Blå hum..Men välkommen..
MartinLindgren skrev:Här kommer lite roliga siffror igen, SCB har intervjuat 5.700 unga väljare mellan
4 mars - 15 april, hur dom tänker rösta i höst!
54,4% - 34,0% = 19,6% fördel rödgröna!
S 38,6% MP 10,0% V 5,8%
M 26,1% FP 5,9% C 0,8% KD 1,6%
Man räknar med 500.000 unga (förstagång) väljare i valet 19 september,
Mätningen är stor, och är en skakande läsning för alliansen, särskilt då C & KD verkar ha en hel del och göra framöver!
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
Snart är väl fredrik_rahm tillbaka också! (blåmöglen trivs inte i onanikojan längre)
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
Snart är väl fredrik_rahm tillbaka också! (blåmöglen trivs inte i onanikojan längre)
Man kan skriva på flera forum samma dag förstår du.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
Jo det räcker ju med att du skriver JA eller instämmer i onanikojan ha,ha,ha
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Rödgröna röran vill tydligen införa en extra skatt på ungdomar. Tydligen vill man höja ungas arbetsgivaravgifter med hela 12 Miljarder. Detta ska bland annat finansiera högre bidrag till allt. De unga ska bara betala.
Jo det räcker ju med att du skriver JA eller instämmer i onanikojan ha,ha,ha
Jag tycker det låter som en beskrivning av vad som skett här senaste tiden.
Secrist skrev:Var och när har jag sagt att jag inte klarar någonting secrist, jag klarar mig själv trots mitt handikapp,
Att kunna gå ner på stan och fika när man saknar några tår tror jag inte du kommer att vinna någon bragdmedalj på.