F.I.S.T
- Antal inlägg : 17511
F.I.S.T 2010-04-23, 12:18
redalert skrev: F.I.S.T skrev: redalert skrev: F.I.S.T skrev: redalert skrev: F.I.S.T skrev: redalert skrev: F.I.S.T skrev: redalert skrev: RedCloud skrev:Jag har funderat en hel del på varför delar av forumhögern reagerar som de gör: dödshot, smädande, ett oförsonligt hat, mot mig personligen och på flera utav forumvänstern.
Jag har kommit fram till detta: vi står upp för något, rakryggade och stolta och vi gör inte avkall på våra ideal för egen snöd vinnings skull, detta retar dessa herrar till vansinne, att det finns sådana människor, som inte köper egoism, girighet och icke-solidaritet.
Vad tror ni ?
Glöm inte att de som helgonförklarar sig själva oftast är de värsta hycklarna!
Det finns ingen som helgonförklarat sig själva här. Att kritisera svår egoism, är inte att helgonförklara sig själv.
Jasså vad är det ni
inte köper då?
"plastlycka" genom att köpa sig status, Sex, snus, cigaretter, sprit,.... men jag kan bara tala för mig själv, jag vet inte vad de andra
inte köper
Men det står ju i redclouds citat försöker du skyla nu igen, Stalin var stygg inte sant?
Jag finner det fascinerande ... mycket fascinerande , över att du orkar dumma dig dag efter dag utan att komma med nånting annat är intriger, fula namn på andra, prata om historien, och försöka förvränga den samma....
Men jag vet vad din drivkraft är ... den är inte ideologisk, för du har ingen ideologi,.... allt du vill på detta forum, är att söndra förstöra och reta upp... Din enda drivkraft ....
Tror du blir lite våt i brallan av att skapa intriger och håna folk
Inte då, jag gillar bara inte hycklande sådant som du just nu ägnar dig åt återigen!
Ja det är din åsikt... den har du rätt till!!
Men ditt beteende, och min beskrivning av det samma, förändras inte av att du kallar mig hycklare, ... snarare förstärker du denna bild !
När börjar den berömda debatten?
Thors tillbaka ? .. eller MA möjligen ?