Men fortsätt springa runt, runt hela dagen du, Mr.Råtta, det är ju din egen svans du jagar!
Mr. Råtta, sätter ner foten och ryter till!
Tror du blandar ihop Toblerone med Wanja?råttan skrev:Jo. martin. Toblerone blev utbuad. Brakfiasko.
martin7lindgren skrev:Okey! Kanske hade för bråttom den här gången i stundens hetta?
Så jag är inte sämre än att kunna krypa motvilligt till korset!
Det är även min åsikt, men vissa stöder inte den svenska åsiktsfriheten osv...råttan skrev:Till skillnad från martin försvarar jag också demokratin och det är givetvis förkastligt att kasta saker på en talare, oavsett parti.
råttan skrev:martin lille. Du är inte trovärdig.
I åratal har du gapat och domderat att de som har det sämst får ingenting och bla, bla, bla.
Nu släpper Toblerone en massa vallöften som är tänkta att sätta sprätt på i storleksordningen 50-100 Miljarder av skattebetalarnas pengar. Det blev dock inte ett öre över till de som har det sämst.
Toblerone sparkar på de som ligger.
martin7lindgren skrev:Jag är helt enkelt rödgrön i mina värderingar, något inte du kan ändra på, kommer aldrig stödja en blå borglig klasspolitik, no way!
Självklart försvarar jag det jag tror på, precis som du gör med det du tror på!
Sen får vi väl se vem av oss som korkar upp skumpan efter valet 2010?
Är säker på att det blir jag!
martin7lindgren skrev:Jag fick min bostad innan alliansen tog över, borgeriet har inget med mitt boende och göra?
Nolla får stå för dig, men en sak är säker, det är helt ömsesidigt!
Mr. Blueheaven, våga tänka på och bry dig om andra än dig själv?