Du är väl inte ute och dubbelnickar igen Mr. Raahhhmmmm!
+26
Potatiskungen
R.O.F.L
GustavAnder
IK HAAT COMMUNISME
bing
Sossar-e-lata
Kakmonstret
KickTheRasist
Redvictory
Corven
SiP
kanaljen
DirtyDog
Susz X
theward
berralarzon
Hungary
råttan.
blueheaven
formsvackan
RedCloud
ANNA2LINK
fredrik rahm70
Regndrottning
lazy
MartinLindgren
30 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 651
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Vet fan inte om jag ska skratta eller gråta, men börjar undra om inte BingBong och Mr. Rahm är tvillingar,
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 652
martin7lindgren skrev:Vet fan inte om jag ska skratta eller gråta, men börjar undra om inte BingBong och Mr. Rahm är tvillingar,
se dig i spegeln martin och GRÅT..kanske dags att ta ditt bortslösade liv på allvar och bearbeta och gå vidare?
du är ej 14år längre..fast du beter dig som det..
bing- Antal inlägg : 138
- Inlägg 653
martin7lindgren skrev:Vet fan inte om jag ska skratta eller gråta, men börjar undra om inte BingBong och Mr. Rahm är tvillingar,
nyktra till innan du skriver något mer martin
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 654
"se dig i spegeln martin och GRÅT..kanske dags att ta ditt bortslösade liv på allvar och bearbeta och gå vidare?" fr
"nyktra till innan du skriver något mer martin" awfultruth
Den "medkännande högern" visar sitt rätta ansikte....
"nyktra till innan du skriver något mer martin" awfultruth
Den "medkännande högern" visar sitt rätta ansikte....
- Inlägg 655
Suck..., Jag går längre än Red Cloud, Mr. Rahm och BingBong, två små stjärtslickare som visar sina rätta ansikten,
Undrar om dom slickar varandras?
Men vilka fåntrattar, det är bara gratulera Reinfeldt till sin fan club!
Vilka hjon, vilka hjon!
Undrar om dom slickar varandras?
Men vilka fåntrattar, det är bara gratulera Reinfeldt till sin fan club!
Vilka hjon, vilka hjon!
- Inlägg 656
En sak kan du vara säker på Mr. Rahm, att hellre mitt liv än ditt!
Och du en sak till Mr. Rahm, jag har det rätt bra en då, och vet du vad, min 12 år yngre kvinna, sen ett antal år tillbaks, vacker som en våreld och lika rak, t.o.m du skulle vrida skallen ur led!
Och du en sak till Mr. Rahm, jag har det rätt bra en då, och vet du vad, min 12 år yngre kvinna, sen ett antal år tillbaks, vacker som en våreld och lika rak, t.o.m du skulle vrida skallen ur led!
- Inlägg 657
martin7lindgren skrev:En sak kan du vara säker på Mr. Rahm, att hellre mitt liv än ditt!
Smaksak..Jag har Många produktiva år framför mej..du har många bortslösade år bakom dej..(kanske t.o.m barn snart, som jag skall TA HAND om både känslomässigt och ekonomiskt samt vara till för och nära, till skillnad ifrån vad du gjorde för dina barn)
och verkar ej bearbetat eller lärt dej ett skit av det.
RISKEN är nog stor att du faller tillbaka i ditt gamla beteende och hamnar på gatan med droger i venerna igen.
Eftersom du INTE är lika stark som tex leena66 vilken man bara känner RESPEKT och BEUNDRAN för.
- Inlägg 658
Du barn, jaha?
Jag har utmärkt kontakt med mina två döttrar, två tjejer i sin bästa ålder,
Det du!
Två tjejer som gillar sin farsa!
Det du!
- Inlägg 659
Vad fan vet du om det, du ligger iallafall långt efter din pajas!
- Inlägg 660
martin7lindgren skrev:Du barn, jaha?
Det du!
och med tanke på hur du beter dig här på forumet så är det nog lika bra att du var hemlös under större delen av deras uppväxt så de fick en bra uppväxt
- Inlägg 661
"till skillnad ifrån vad du gjorde för dina barn)
RISKEN är nog stor att du faller tillbaka i ditt gamla beteende och hamnar på gatan med droger i venerna igen"
Snälla snälla forumhöger kan ni inte få stopp på denne fredrik rahm
Hans stalkande och mobbande av Martin är direkt osmakligt.
Vi må ha olika åsikter om politiken men det här systematiska mobbandet och hotande är inte acceptabelt på ett forum som det.
Visa att ni har ett uns moral kvar och säg ifrån.
RISKEN är nog stor att du faller tillbaka i ditt gamla beteende och hamnar på gatan med droger i venerna igen"
Snälla snälla forumhöger kan ni inte få stopp på denne fredrik rahm
Hans stalkande och mobbande av Martin är direkt osmakligt.
Vi må ha olika åsikter om politiken men det här systematiska mobbandet och hotande är inte acceptabelt på ett forum som det.
Visa att ni har ett uns moral kvar och säg ifrån.
Senast ändrad av RedCloud den 2009-04-06, 14:49, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 662
Ett stort misstag Mr.Rahm begår, han hotar och önskar livet ur Red Cloud, han drar in mina barn och smutskastar både mig och dom efter behag!
Hur länge tror du att jag kommer tillåta dig bete dig så!
Att du har ett antal skruvar skrammlande huller om buller bakom pannbenet ger dig inte rätten att bete dig hur du vill?
Ett gott råd, håll dig till din älska skithåla, eller ryck upp dig fåntratt!
Hur länge tror du att jag kommer tillåta dig bete dig så!
Att du har ett antal skruvar skrammlande huller om buller bakom pannbenet ger dig inte rätten att bete dig hur du vill?
Ett gott råd, håll dig till din älska skithåla, eller ryck upp dig fåntratt!
- Inlägg 663
JA DÅ Fjortisen..eller skall du"rycka upp mej" eller var det sparka mej i baken??
bestäm dig nu din 55åriga fjortis fåne=)
- Inlägg 664
fredrik rahm skrev:JA DÅ Fjortisen..eller skall du"rycka upp mej" eller var det sparka mej i baken??
Få se nu, 14 OCH 55 i samma inlägg, hur har du det med matten fredrik (liten bokstav)
- Inlägg 665
RedCloud skrev: fredrik (liten bokstav)
hur var det nu med vuxenmobbingen? var det ok helt plötsligt när det är vaktmästaren som gör det... hycklade där!
Snälla snälla forumvänster kan ni inte få stopp på denne redcloud
- Inlägg 666
bing skrev:RedCloud skrev: fredrik (liten bokstav)
hur var det nu med vuxenmobbingen? var det ok helt plötsligt när det är vaktmästaren som gör det... hycklade där!
Snälla snälla forumvänster kan ni inte få stopp på denne redcloud
haha blocka fanskapet??
han blir skitsur då, när man Dizzar han och han ej får ngn Respons eller reaktion på sina smutsiga alster.
En 55årig Fjortis som antaligen ibland lyssnar till martin är bara roande och skall ej blockas dock=)
- Inlägg 667
Då räknas alltså Bling in i skaran som tycker det är OK att 24-7 hacka på en kille som farit illa i livet, tagit skada fysiskt, rest sig och kommit igen.
Tack för att ni visar ert människoförakt så tydligt.(det kommer dock inte som ngn överraskning)
"hur var det nu med vuxenmobbingen? "
fredrik har nu i tur och ordning lovat att hitta mig IRL, lovat att skada mitt rykte på skola, hoppas att jag får en blomkruka i huvudet så jag dör.
Jag har liksom noll respekt kvar för barnrumpan längre, killen är ju sjuk och klarar inte av internet.
Tack för att ni visar ert människoförakt så tydligt.(det kommer dock inte som ngn överraskning)
"hur var det nu med vuxenmobbingen? "
fredrik har nu i tur och ordning lovat att hitta mig IRL, lovat att skada mitt rykte på skola, hoppas att jag får en blomkruka i huvudet så jag dör.
Jag har liksom noll respekt kvar för barnrumpan längre, killen är ju sjuk och klarar inte av internet.
- Inlägg 668
RedCloud skrev:Jag har liksom noll respekt kvar för barnrumpan längre, killen är ju sjuk och klarar inte av internet.
låter som en bra beskrivning av dig vaktmästarn...
- Inlägg 669
"låter som en bra beskrivning av dig vaktmästarn."
du får gärna fortsätta kalla mig "vaktmästare" om det känns tryggare för dig.
Själv vet jag vad jag jobbar med, och det är inte att vara vaktmästare.
Men eftersom du inte kan ta avstånd från fredrik rahms oacceptabla beteende här på forum och på AB så kan man ju med fog anta att du tycker att det är OK med att hota, smäda, spamma och stalka alla som inte håller med ?
du får gärna fortsätta kalla mig "vaktmästare" om det känns tryggare för dig.
Själv vet jag vad jag jobbar med, och det är inte att vara vaktmästare.
Men eftersom du inte kan ta avstånd från fredrik rahms oacceptabla beteende här på forum och på AB så kan man ju med fog anta att du tycker att det är OK med att hota, smäda, spamma och stalka alla som inte håller med ?
- Inlägg 670
kan du ta avstånd från martins beteende här på forumet, eller tycker du det är ok med hans ständiga smädande, angripande, hotande och stalkande?
- Inlägg 671
och du var 14 ?
Mig veterligen har inte martin hotat någon, han är tillräckligt vuxen för att låta bli.
Mig veterligen har inte martin hotat någon, han är tillräckligt vuxen för att låta bli.
- Inlägg 672
inget avståndstagande... du tycker med andra ord att det är ok, ingen som är förvånad över att gulagvänstern på forumet tycker att metoderna är ok när de riktas mot rätt mål...
det är heller ingen som är förvånad över att du hyllar flera organisationer vars främsta medtoder är våld
gulag nästa för oliktänkande <- det är redcoluds (pyttesmå bokstäver då du inte är värd mer plats) drömvärld
det är heller ingen som är förvånad över att du hyllar flera organisationer vars främsta medtoder är våld
gulag nästa för oliktänkande <- det är redcoluds (pyttesmå bokstäver då du inte är värd mer plats) drömvärld
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 673
Det är just detta som är pudelns kärna som du likt en sprattlande fisk försöker slingra dig ifrån.RedCloud skrev:De som här på forum förnekar det ökade politiska våldet från extremhögern och fokusförskjuter till en pseudodebatt om AFA går brunhögerns ärende.
Så enkelt är det.
Synd att ni inte har kapacitet att ta in det.
Vi förnekar inte det ökande politiska våldet från BÄGGE sidor och anser att det är lika förkastligt om det kommer från nazze-idioterna som när det kommer från AFA-idioterna.
Vi KAN till skillnad från dig, ta ställning mot ALLT våld!
Du KAN inte det eftersom du anser att en del våld är befogat (även om det är politiskt).
Jag har nu skrivit flera inlägg där jag förnedrar och klandrar nazzar för sitt våld och samtidigt uppmanar jag DIG att ta ställning MOT allt våld som AFA-grupperna utför.
Har ju ingen förhoppning om att du skall ta ställning emot AFA eftersom du HELT KLART inte ÄR emot våld. Du är bara emot våld som kan drabba dina åsiktsfränder och hyllar isjälvaverket allt annat våld.
Du kan var VÄLDIGT lugn för att vi kommer skriva dig på näsan om detta ända tills den dag som du tar avstånd från AFA's aktioner. Du tror väl inte att många fler än Martin(KnarkatBortHjärnan)Lindgren är tillräckligt dumma för att inte se igenom din falska fasad?
Du ber OSS att ta avstånd från andra innan du själv gör det och när vi tar avstånd från allt våld (oavsett grupp) så väljer du trots allt att romantisera allt våld som kommer från vänster. Du är knappast en bra reklampelare för den vänster som du sympatiserar med. Faktiskt lika patetisk som Jan Myrdal.
- Inlägg 674
Wanja vann kampen om sig själv, samtliga Loförbund sluter upp bakom sin ordförande, man säger att wanja är en omtyckt och stark Lo orförande,
Så nu kan alla olyckskorpar fortsätta yla hur mycket dom vill,
[b]Nu får mediadrevet vända sina glupska blickar mot nya mål, Sen kan det ju bli så att dessa motgångar i slutända blir medgångar?
Så nu kan alla olyckskorpar fortsätta yla hur mycket dom vill,
[b]Nu får mediadrevet vända sina glupska blickar mot nya mål, Sen kan det ju bli så att dessa motgångar i slutända blir medgångar?
- Inlägg 675
Jag börjar tro att BingBong och Mr. rahm är tvillingar, eller också undrar jag om inte det är dubbelnick på gång igen?
För visst talar dessa två precis samma språk, dubbelnick var det!
För visst talar dessa två precis samma språk, dubbelnick var det!