ANNA2LINK skrev:Lägg av direkt Blueheaven!!!
som sagt.
anna får skriva vad hon vill medans vi "bara skriver förnedrande och elakt"
ganska enkel riktat??
ANNA2LINK skrev:Lägg av direkt Blueheaven!!!
ANNA2LINK skrev:Jag svarar inte er när ni skriver på detta förnedrande sätt. Ska prata med andra här inne i stället som går att prata bra med.
fredrik rahm skrev:ja då. även computer rage och misslyckade individer som spammar
dock är det skönt att kunna blockera dom..så NI blir dom som lider och kanske säger åt dom..
som sagt jag bryr mej ej nämnvärt..
formsvackan skrev:fredrik rahm skrev:ja då. även computer rage och misslyckade individer som spammar
dock är det skönt att kunna blockera dom..så NI blir dom som lider och kanske säger åt dom..
som sagt jag bryr mej ej nämnvärt..
Av vilken anledning skulle VI (vilka det nu är) lida av det som DU inte törs se ?
ANNA2LINK skrev:Ofta röstar man på partier pga Ideoligi... Det där tjafset om bidragslinjen hit och dit stämmer ju inte. Det finns dom som enbart vill leva på bidrag, men hur många procent är dom?
ANNA2LINK skrev:Jag skriver det igen hur många i samhället vill bara leva på bidrag???
ANNA2LINK skrev:En del är tvingade att jobba deltid fast dom vill jobba heltid Fredrik, ofta inom kvinnliga yrken. Sen finns det dom som väljer deltid pga ålder,familj etc och det är ju något annat.