Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Redvictory
Regndrottning
berralarzon
RedCloud
8 posters

Hur ska vi få stopp på Thors ????????????????

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Hur ska vi få stopp på Thors ???????????????? Empty Hur ska vi få stopp på Thors ????????????????

Inlägg  RedCloud 2010-03-30, 23:14

Nu härjar barnrumpan runt igen och förstör forumet.

Har ni några förslag hur man får stopp på honom ?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Hur ska vi få stopp på Thors ???????????????? Empty Sv: Hur ska vi få stopp på Thors ????????????????

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:15

RedCloud skrev:Nu härjar barnrumpan runt igen och förstör forumet.

Å du anser dig själv som frisk thors?
    //berra

Å sorry RedC hade förinställit in mitt tangentbord.
    Wink

Senast ändrad av berralarzon den 2010-03-30, 23:16, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Hur ska vi få stopp på Thors ???????????????? Empty Sv: Hur ska vi få stopp på Thors ????????????????

Inlägg  RedCloud 2010-03-30, 23:16

Som han beter sig står det väl bortom allt rimligt tvivel att han skulle vara det.
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-03-30, 23:17

Jag önskar att Admin gjorde ett besök på forumet och städade bort alla fjantens trådar samt bannade honom.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 23:18

https://acbladet.swedishforum.se/-f35/censurera-sa-har-t257.htm
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:18

RedCloud skrev:

Som han beter sig står det väl bortom allt rimligt tvivel att han skulle vara det.

Näppeligen! förmodligen för svag dos av psykofarmaka till den stackarn.
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-30, 23:18

Kanske genom att sluta förlöjliga, trakassera och mobba honom?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-03-30, 23:19

Kakmonstret skrev:Kanske genom att sluta förlöjliga, trakassera och mobba honom?

Det blev ännu värre då. Blåfjant tål inte att ignoreras....
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:20

Kakmonstret skrev:Kanske genom att sluta förlöjliga, trakassera och mobba honom?

Hjälper inte många har försökt smeka,klappa,svara men det duger! inte bli vän med honom du "kaka söker maka"!!
    //berra
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 23:22

Lägg av! du vet väl själv vid dethär laget att det är han själv som leker martyr!(får inte jag så ska ingen annan få) är hans slagord!
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-30, 23:22

Tack för ditt stöd kakmonstret

Regndrottning
    X-medborgare
    Martin med några till

VÄGRAR ju erkänna Idioten redcloud sabbar alla mina jävla trådar hela jävla tiden!

VÄGRAR erkänna han ständigt kommer med personangrepp

Kakmonstret, precis så här var det på AB med

Så fort man skrev något som inte passade vänsterparasiterna va redcloud där och sedan resten av gänget!

När redcloud nicknappade mitt namn och låtsades vara jag, då var resten av gänget där

Jag går inte in i idiotens trådar och sabbar eller hur?

Men han har sabbat för 2 år?

Han är fan psykisk störd!, PS kakmonstret, citera mig så dom ser svaret!
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:24

Thors skrev:

Tack för ditt stöd kakmonstret

Regndrottning
    X-medborgare
    Martin med några till

VÄGRAR ju erkänna Idioten redcloud sabbar alla mina jävla trådar hela jävla tiden!

VÄGRAR erkänna han ständigt kommer med personangrepp

Kakmonstret, precis så här var det på AB med

Så fort man skrev något som inte passade vänsterparasiterna va redcloud där och sedan resten av gänget!

När redcloud nicknappade mitt namn och låtsades vara jag, då var resten av gänget där

Jag går inte in i idiotens trådar och sabbar eller hur?

Men han har sabbat för 2 år?

Han är fan psykisk störd!, PS kakmonstret, citera mig så dom ser svaret!

Se där kakan du har fått en vän i viken ta hand om honom nu.
    //berra

Undrar bara om kakan vill förknippad med en "dåre" som dig blåfront, fast osvuret är bäst.
    ds:

Senast ändrad av berralarzon den 2010-03-30, 23:26, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-30, 23:25

Jag tror att LillThor behöver en attrapp, som ersättning för den han inte har,
    finns ju i olika färger med batteri,någon borde passa LillThor?
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-30, 23:26

VARFÖR GNÄLLER IDIOTEN REDCLOUD PAJASNAZZE I VARJE JÄVLA TRÅD DÅ? VARFÖR VÄGRAR HAN SVARA PÅ FRÅGOR, VARFÖR VÄGRAR HAN DEBATTERA?

SENATE 2 VECKORNA IDIOTEN INTE VARIT I MINA TRÅDAR HAR DET JU RESULTERAT I DEBATTER, DET KAN NI INTE FÖRNEKA

MEN NI FÖRSVARAR IDIOTEN FÖRSTÖR!
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:26

Thors skrev:VARFÖR GNÄLLER IDIOTEN REDCLOUD PAJASNAZZE I VARJE JÄVLA TRÅD DÅ? VARFÖR VÄGRAR HAN SVARA PÅ FRÅGOR, VARFÖR VÄGRAR HAN DEBATTERA?

SENATE 2 VECKORNA IDIOTEN INTE VARIT I MINA TRÅDAR HAR DET JU RESULTERAT I DEBATTER, DET KAN NI INTE FÖRNEKA

MEN NI FÖRSVARAR IDIOTEN FÖRSTÖR!

//berra
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 23:32

berralarzon skrev:
    RedCloud skrev:

//berra

Om det är som jag tror så blev Thors till genom inavel! då kan det bli mycket knepiga saker! förmodligen bor han i sitt pojkrum hos föräldrarna som är syskon eller nära besläktade!
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:35

Redvictory skrev:
    berralarzon skrev:
    RedCloud skrev:

//berra

Om det är som jag tror så blev Thors till genom inavel! då kan det bli mycket knepiga saker! förmodligen bor han i sitt pojkrum hos föräldrarna som är syskon eller nära besläktade!

Denne dåre thor skulle då förmodat varit en blöt fläck på lakanet men missl yckades med det så idag skäms den tomtens föräldrar över sitt misslyckade samlag som skapade detta missfoster till son.
    //berra
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-31, 02:14

Om man säger så här .... TOTAL ignorering ,,,, har vi inte lyckats med än, så det vet vi inte om det fungerar. Karln verkar gilla att få skäll....dessutom.
    Jag tror ändå att alla som stör sig på honom mår bäst av att lägga till honom i Foes, och på så sätt aldrig lockas till att bemöta honom på det enda språk han förstår, "Förnedra och namnkallning"

Det är möjligt att han inte försvinner från forumet då, men man mår bättre medan man är här, genom att slippa läsa skiten.... eller hur X-et ??

Kakan får väl göra som han vill, men han kan inte på fullaste allvar mena på att Thors beter sig bra, bara för att man bemöter honom UTAN hans påhopp och fula namn ...

"Fistfuck" dyker upp då och då, från honom utan provokation. Mannen i fråga blir provocerad och börjar spamma av allt och alla som inte gått med i sekten SD, samt tycker att alla invandrare ska ut ur Sverige eller om man vill ha rättvisa är man kommunist....

Kortsvar: Foe !!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-31, 06:59

F.I.S.T skrev:

Om man säger så här .... TOTAL ignorering ,,,, har vi inte lyckats med än, så det vet vi inte om det fungerar. Karln verkar gilla att få skäll....dessutom.
    Jag tror ändå att alla som stör sig på honom mår bäst av att lägga till honom i Foes, och på så sätt aldrig lockas till att bemöta honom på det enda språk han förstår, "Förnedra och namnkallning"

Det är möjligt att han inte försvinner från forumet då, men man mår bättre medan man är här, genom att slippa läsa skiten.... eller hur X-et ??

Kakan får väl göra som han vill, men han kan inte på fullaste allvar mena på att Thors beter sig bra, bara för att man bemöter honom UTAN hans påhopp och fula namn ...

"Fistfuck" dyker upp då och då, från honom utan provokation. Mannen i fråga blir provocerad och börjar spamma av allt och alla som inte gått med i sekten SD, samt tycker att alla invandrare ska ut ur Sverige eller om man vill ha rättvisa är man kommunist....

Kortsvar: Foe !!

https://acbladet.swedishforum.se/-f35/censurera-sa-har-t257.htm

Precis! det är ett bra sätt att kväva spammdåren på!dvs som att släcka en brand! ta bort syret så slocknar det Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 10:06