Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning

Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Empty Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning

Inlägg  Susz X 2010-03-12, 05:42

saxat:
    "Fram till i går trodde jag att Lars Vilks var okänslig och inte hade någon annan agenda än att driva med religionen. Jag förstod inte vad han ville uppnå med detta, men så långt hade jag inga invändningar. Men när han i en debatt i radions Studio Ett talar om för mig att vi muslimer b...ehandlas som små barn och behöver uppfostras i demokrati går han över en gräns. Det här är precis vad de vita sa om den svarta befolkningen i Sydafrika under apartheid.
    I Europa har varken medier eller politiker hittills visat något större intresse av att involvera de europeiska muslimerna i kampen för yttrandefriheten."

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/varlden/article6757337.ab?sms_ss=facebook

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Dogbush
    Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Y1pwfwgjTlG_xVdHI29laYI3gICMR4NNKtJApartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning BriberyApartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning 217h_gerreligulous_204650a

Senast ändrad av Susz X den 2010-03-12, 06:09, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Empty Sv: Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning

Inlägg  Susz X 2010-03-12, 05:55

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Lantbrukarepalestina-1Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Palestina19roran
    [Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Liten
    Susz X
    Susz X

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Empty Sv: Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning

Inlägg  Susz X 2010-03-12, 06:06

Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Irak
    Apartheidrasismens fula tryne..och dess likskändning Iraqicrymg
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-12, 09:53

Nämen har du lycktas hitta ngra bilder på lik.

Varför inte googla efter lite beheadings också?
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2010-03-12, 14:23

Nopp- nu är du ute och seglar igen ditt iskalla monster. Evil or Very Mad
    Foton direkt från verkliheten .Samt: en bild säger mer än ord..
    ..är trött på svensk massmedias sätt att mörka fakta-
    utan en helhetssyn alls och ge rasister och maktgalna
    mammonkåta svin medvind..
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-03-13, 13:16

Sussen:
    "Men när han i en debatt i radions Studio Ett talar om för mig att vi muslimer b...ehandlas som små barn och behöver uppfostras i demokrati går han över en gräns. Det här är precis vad de vita sa om den svarta befolkningen i Sydafrika under apartheid."

Mycket bra skrivet Sussen. Skarpögt av dig den
    där jämförelsen med Sydafrika. Jag reagerade likadant när jag
    hörde Pekul och Vilks debattera på Studio ett i förrgår. Fast
    jag hade bilden av Vilks främlingshat klar för mig vecka ett
    efter nidteckningen. En riktig von Obenattityd han intar mot "vildarna".

Man Sussen då. Inte visste jag att du hade konverterat. Du
    skriver på ett ställe "vi muslimer".
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2010-03-13, 16:11

Men inte dåh- det är ett citat ju..står saxat oxå..läsbrillor du nicee man- läsbrillor.. Wink

Skaffade ett par själv för en vecka sen- 1,0 var okej.. sunny
    Såg som du syftet med nerikes allehandas publicering käre Infra-
    tog en vecka för mi oxå..att studera konsekvensen och rektionerna från folket som skrev om det..
    Ett sådant hat på grund av okunskapen/ rädslan som media brann för att skapa
    med total avsaknad av helhetssyn-
    rös av obehag vad en en media och ett par lobbyister kan ställa till med..och gjorde!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 13:49