+7
F.I.S.T
ANNA2LINK
RedCloud
berralarzon
MartinLindgren
x-medborgare
Sossar ee lata
11 posters
Red V, Red C, vänstermuppar sluta plundra statskassan!!!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
bidragssnyltare
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Sossar ee lata skrev:bidragssnyltare
Hur är vädret hemma hos dig då...? Här är det vår brukar lätta på sinnet..
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Nu blir jag lite orolig för dig S-ee-L, tomten har väl inte kastat in handuken och tröttnat på dig?
Men om det är så, kanske du kan ropa in brevbäraren, för din frus skull,men tänk på att det sägs att the postman bara gör det en gång!
Sen återstår nog bara en hushållsnära dräng,om du inte försöker blidka tomten igen!
Men om det är så, kanske du kan ropa in brevbäraren, för din frus skull,men tänk på att det sägs att the postman bara gör det en gång!
Sen återstår nog bara en hushållsnära dräng,om du inte försöker blidka tomten igen!
Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-03-10, 21:22, ändrad totalt 1 gång
berralarzon- Antal inlägg : 6964
fyllskalle..
//berra
RedCloud- Antal inlägg : 23039
fyllskalle..
//berra
Jag förutsätter att fyllskallen, mytomanen och nyfascisten skickar tillbaka barnbidraget, orört till statskassan.
(om det mot all förmodan skulle finnas fru & barn)
Men därute i S-ee-L:s hemtrakter tror jag fortfarande att tomten är far till alla barnen, så han har väl part i alla barnbidragen i djursholm!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
RedCloud skrev:fyllskalle..
//berra
Jag förutsätter att fyllskallen, mytomanen och nyfascisten skickar tillbaka barnbidraget, orört till statskassan.
(om det mot all förmodan skulle finnas fru & barn)
Precis alla föräldrar till barn som inte är myndiga är då bidragssnyltare...(om man inte har tänkt att barnen/ungdomarna ska behålla bidraget själva).
Som förälder är man ju vårdnadshavare till sina mindreåriga barn, oavsett om förälder eller ungarna lägger beslag på barnbidraget så är alla föräldrar bidragstagare!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
vad är ämnet egentligen ... förutom att håna ??
Redvictory- Antal inlägg : 12028
F.I.S.T skrev:vad är ämnet egentligen ... förutom att håna ??
Det var som vanligt inget speciellt ämne utan enbart ett försök att reta upp mig och RC ! nu lyckades inte s-ee-l eftersom vänsterdebattörerna skickligt vände detta till en debatt mot s-ee-l själv! det hade han inte räknat med!
marxisten- Antal inlägg : 5060
Så att vara lärare är att gå på bidrag?
Nog för det är kommunala löner, men bidrag, knappast.
De behövs, se bara på dig själv!
- Inlägg 12
har snorvalpen vaknat
Red C drömmer om att vara lärare, han sitter ju här 24/-365, hur kan han då jobba??
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Red C drömmer om att vara lärare, han sitter ju här 24/-365, hur kan han då jobba??
Är på jobbet nu Seel, är du ?
trallala...
- Inlägg 14
Vi vet att du trallalallar hela dagarna
då har man inte tid att jobba!! jag själv sitter på mitt kontor på mitt företag och bestämmer själv vad jag gör för jagf bekostar min egen tid du däremot belastar oss skattebetalare
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:då har man inte tid att jobba!! jag själv sitter på mitt kontor på mitt företag och bestämmer själv vad jag gör för jagf bekostar min egen tid du däremot belastar oss skattebetalare
..... ja ha ... är det moderaternas nya giv .... att avskaffa skolan ???... eftersom du missunnar RC lärarlönen ??
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata skrev:då har man inte tid att jobba!! jag själv sitter på mitt kontor på mitt företag och bestämmer själv vad jag gör för jagf bekostar min egen tid du däremot belastar oss skattebetalare
Din dröm är att äga ett framgångsrikt företag s-ee-l! det kommer du aldrig göra (även om du försöker inbilla oss det) kan du förstå varför?
Sossar ee lata skrev:Red C drömmer om att vara lärare, han sitter ju här 24/-365, hur kan han då jobba??
Jobbar man som datalärare är chansen ganska stor att man även har uppkopplingen 100% av tiden man är på jobbet... Tror du inte?
Är det belastning att utbilda ungdomar?
Trodde det snarare var en investering för framtiden.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
marxisten skrev:Sossar ee lata skrev:då har man inte tid att jobba!! jag själv sitter på mitt kontor på mitt företag och bestämmer själv vad jag gör för jagf bekostar min egen tid du däremot belastar oss skattebetalare
Är det belastning att utbilda ungdomar?
Trodde det snarare var en investering för framtiden.
Ja visst är det en investering för framtiden.
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
Sel på semester
Va säger du S-ee-L, sitter du enväldigt på ditt företag och bestämer allt, vad säger din lyckliga personal om det, vill inte dom också ha något och säga?
Tillämpar inte ditt företag MBL?
Vad är det för företag du har,hur många anställda har du?
Frågar bara i all vänlighet?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
MartinLindgren skrev:Va säger du S-ee-L, sitter du enväldigt på ditt företag och bestämer allt, vad säger din lyckliga personal om det, vill inte dom också ha något och säga?
Seel har bara seelskap av sig själv och myglar med faktureringen.
//berra
Infra- Antal inlägg : 29644
SEL går väl i taket när han läser det här. Hjärnblödning är
väl att hoppas för mycket men tuppjuck kanske?
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1915176/svenska-skattepengar-gick-till-colombias-kommunistparti
väl att hoppas för mycket men tuppjuck kanske?
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1915176/svenska-skattepengar-gick-till-colombias-kommunistparti