Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
theward
Sossar ee lata
Redvictory
7 posters

Norrländska samlingspartiet

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Norrländska samlingspartiet Empty Norrländska samlingspartiet

Inlägg  Redvictory 2010-03-10, 09:02

http://www.norrlandska-samlingspartiet.se/

Jag hittade ett nytt parti som har många goda inslag! förmodligen är det ett parti som går över blockgränserna också!
    Man behöver inte bo i norrland för att bli medlem! Börje Salming bor i Vaxholm tex
    Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Norrländska samlingspartiet Empty Man kan döpa om det kanske

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-10, 09:31

till "lata bidragsgänget" även om Salming har fått fnatt Very Happy som du skrev han bor i Waxholm & inte Norrland, undrar varför scratch lol!
    Redvictory
    Redvictory

Norrländska samlingspartiet Empty Sv: Norrländska samlingspartiet

Inlägg  Redvictory 2010-03-10, 09:35

Sossar ee lata skrev:till "lata bidragsgänget" även om Salming har fått fnatt Very Happy som du skrev han bor i Waxholm & inte Norrland, undrar varför scratch lol!

Salming kommer från norrland såklart! (så du kan sluta undra och börja andas igen) Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Norrländska samlingspartiet Empty eeh jag vet, men det är ju lätt att förstå varför han flyttade

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-10, 09:54

han passar inte in i mysbrallsgänget lol! och inga bidrag behöver han heller
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-03-10, 11:32

Det är generellt så att det är storstäderna(3 st) som kör över resten av Sverige
    Det är därför öht kan få en blå regering....
    Det är därför vi fick ett ja till EU också Norrländska samlingspartiet Icon_rolleyes
    Denna centralisering/urbanisering är inte bra för Sverige.
    Den har aldrig varit bra historisk sett, och det är den inte nu heller
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-10, 11:42

Mycket bra intressant tråd ... och parti.... det syns på Seel, att han blir orolig att han och Sthlm inte ska kunna mjölka Norrland på arbetskraft och naturtillgångar längre.....

ett mycket hemskt scenario för Seel..... det skulle kunna innebära att han själ skulle måsta jobba... och i värsta fall kanske till och med faktiskt utföra ett fysiskt arbete... själv Shocked

Heja Norrland !!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-03-10, 11:51

F.I.S.T skrev:Mycket bra intressant tråd ... och parti.... det syns på Seel, att han blir orolig att han och Sthlm inte ska kunna mjölka Norrland på arbetskraft och naturtillgångar längre.....

ett mycket hemskt scenario för Seel..... det skulle kunna innebära att han själ skulle måsta jobba... och i värsta fall kanske till och med faktiskt utföra ett fysiskt arbete... själv Norrländska samlingspartiet Icon_eek

Heja Norrland !!
    Du vet en del har f***skinn i händerna och dessutom tummen mitt i näven.......
    Hur svårt skulle de människorna inte om vi måste göra brutala omställningar i vårt leverene.
    jag kan iaf odla grödor, jaga(bygga fällor mm), fiska, slakta, hugga ved, bygga saker
    Av mkt enkla saker och med enkla verktyg.
    Så handlar det om ren o skär överlevnad, då klarar jag mig mkt länge Norrländska samlingspartiet Icon_smile
    Fast i dagens samhälle, tycker jag att man iaf kan begära lite mera
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-10, 11:58

Heder och credit åt framgångsrika idrottsmän inom sina sporter, typ namn som Stenmark och Salming, som båda aldrig gnäller om skatter, dom säger båda att det är inte mer än rätt att dom som har pengar får betala, dom har så dom klarar sig ändå?

Då hemlandet sverige har stor del i att dom fått möjligheten att bli så framgångsrika, det har jag hört båda två säga i olika intervjuer!

Tror dom väljer Norrlands Guld framför allt när dom är på puben!

Att båda sedan valt att bosätta sig i waxholm är bara bra,så blåingarna inte ska tro att dom äger allt!

Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-03-10, 12:07, ändrad totalt 1 gång
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-10, 12:04

MartinLindgren skrev:Heder och credit åt framgångsrika idrottsmän inom sina sporter, typ namn som Stenmark och Salming, som båda aldrig gnäller om skatter, dom säger båda att det är inte mer än rätt att dom som har pengar får betala, dom har så dom klarar sig ändå?

Då hemlandet sverige har stor del i att dom fått möjligheten att bli så framgångsrika, det har jag hört båda två säga i olika intervjuer!

HEDER !!!... även artister och skådespelare som har kvar sina fötter på marken bör hedras

Jerry Williams och Sven Volter (inte norrlänningar men ändå)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-10, 12:10

Helt rätt F.I.S.T valde bara Stenmark och Salming just för att dom är Norrlänningar, Björn Borg vågade jag inte nämna,han kommer ju härifrån!
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-03-10, 12:16

MartinLindgren skrev:Helt rätt F.I.S.T valde bara Stenmark och Salming just för att dom är Norrlänningar, Björn Borg vågade jag inte nämna,han kommer ju härifrån!

Var inte Stenmark och Borg mantalsskrivna i Monaco på grund av löjligt höga och osmidiga skatter i Sverige?
    Salming har nog sina pengar i Canada? Rolling Eyes
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-03-10, 12:18

F.I.S.T skrev:
    MartinLindgren skrev:Heder och credit åt framgångsrika idrottsmän inom sina sporter, typ namn som Stenmark och Salming, som båda aldrig gnäller om skatter, dom säger båda att det är inte mer än rätt att dom som har pengar får betala, dom har så dom klarar sig ändå?

HEDER !!!... även artister och skådespelare som har kvar sina fötter på marken bör hedras

Roligt att du nämner dessa, duktiga inom sina professioner men fullständigt galna politiskt!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Norrländska samlingspartiet Empty hahahahahah Stockholm GÖDER

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-10, 12:19

[quote = "Fist"] Mycket bra intressant tråd ... och parti ....[ b] Det syns på Seel, att han blir orolig Att han och Sthlm Int ska kunna mjölka Norrland på arbetskraft Längre och naturtillgångar .....[/ b]

Ett Mycket hemskt scenario för Seel ..... Det skulle kunna innebära Att han själ skulle Masta jobba ... och i värsta fall kanske till och med Faktiskt utföra Ett Fysiskt arbete ... själv: shock:

Heja Norrland! [/ Quote]

De sjuka lata norrlänningarna! Ingen skulle bli gladare Än jag om man gav norrland & bidragstagarna till Finland
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-03-10, 12:25

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:

Roligt att du nämner dessa, duktiga inom sina professioner men fullständigt galna politiskt!
    galna? alla är galna som inte är lika galen som du hehe, uj uj uj , som vi säger här
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-10, 12:38

Se upp nu S-ee-L, ditt hat mot norrland börjar likna ren rasism, om tomten upptäcker det är det nog risk att han låter dig ta hand om din fru själv när hon vill till?

För du vet ju att tomten bara rycker ut till dom snälla barnen! Wink

Du vill väl inte köpa en avdragsgill hushållsnära dräng att ta hand om frugan istället för tomten?
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-03-10, 12:47

MartinLindgren skrev:Se upp nu S-ee-L, ditt hat mot norrland börjar likna ren rasism, om tomten upptäcker det är det nog risk att han låter dig ta hand om din fru själv när hon vill till?

För du vet ju att tomten bara rycker ut till dom snälla barnen! Norrländska samlingspartiet Icon_wink

Du vill väl inte köpa en avdragsgill hushållsnära dräng att ta hand om frugan istället för tomten?
    för att kunna vara ihop med Seel(om an utgår från att han är IRL, som han är här
    Måste man antingen vara kuvad, dum (på tradiuonellt blondinvis) eller helt enkelt ha exakt samma tankegångar som honom Norrländska samlingspartiet Icon_scratch
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-10, 13:07

Sossar ee lata skrev:
    De sjuka lata norrlänningarna! Ingen skulle bli gladare Än jag om man gav norrland & bidragstagarna till Finland

Du ÄR en IDIOT av stora mått.
    Norrland är Norrlänningarnas, inte Södra Sveriges el Stocholms egendom.
    Och utan Norrlänningar skulle Stockholm inte ens existerat ... Norrland ha länge försett Stockholm med arbetskraft och energi....

Nu är det inte ens på agendan... men rent hypotetiskt (är ordet för svårt får du slå upp det i lexicon, det har väl du i ditt hem, blåblodig som du påstår dig vara).... rent hypotetiskt så skulle detta ske att vi norrlänningar själva väljer att inte vara en del av övriga Sverige.... så skulle Södra Sverige lida otroligt mycket av detta ekonomiskt....

Mycket av naturtillgångarna vi har i Sverige ... finns i Norrland, av naturliga själ, både pga dess storlek, och färre människor, per kvadratmeter

Du ÄR en idiot av stora mått.... och för varje gång du yttrar dig styrker du bara den bilden...

Nu förstår ju jag att ALLT du skriver på detta forum bara är lösryckta provokationer byggda på grundlösa, fördomar och ditt rena nöje du får av att sparka nedåt, och spotta på andra samt skapa intrig .... sådan är uppenbart din natur....

Du har ingen annan agenda varken på detta forum eller i livet, än att förstöra, söndra för andra, och roffa åt dig själv.... Detta kan jag påstå utan att göra personangrepp... eftersom du själv bestyrker din människoförnedrande syn varje gång du yttrar dig....
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-10, 14:05

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lennart_J%C3%A4hkel

Här har vi en till Norrlandskille som är förbannat bra! han driver glatt med dryga uppblåsta 08:or Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-10, 14:17

Glädjande och höra Salming snacka norrland, skönt att höra att hans framgångar inte gjort honom blå i nyllet!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-10, 14:25

MartinLindgren skrev:Glädjande och höra Salming snacka norrland, skönt att höra att hans framgångar inte gjort honom blå i nyllet!

Salming är normal trots att han har mångdubbelt med tillgångar i jämförelse med de avundsjuka forumalliansarna! jag träffade honom på statoil i Vaxholm och snackade lite! visade vilka torkarblad han skulle ha på bilen! han hörde väl att jag var från norrland och märkte att jag var lugn och sansad!

Med tanke på mysbrallor m,m så brukar man ju se en hel del lustigkurrar det första man gör då man anländer till Stockholm! det roliga är att när stockholmarna hör att man är ifrån Norrland så blir de lite lugnare! de till och med hälsar! och det är ovanligt i vår huvudstad! har de inte fått lära sig att hälsa på varandra?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-21, 23:34

Städhjälp... på forum, får jag RUT-avdrag nu ??
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-03-22, 09:36

Upp!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-22, 13:29

Städhjälpen F.I.S.T tar på sig förklät Cool