Jag hittade ett nytt parti som har många goda inslag! förmodligen är det ett parti som går över blockgränserna också!
Man behöver inte bo i norrland för att bli medlem! Börje Salming bor i Vaxholm tex
Sossar ee lata skrev:till "lata bidragsgänget" även om Salming har fått fnatt som du skrev han bor i Waxholm & inte Norrland, undrar varför
Du vet en del har f***skinn i händerna och dessutom tummen mitt i näven.......F.I.S.T skrev:Mycket bra intressant tråd ... och parti.... det syns på Seel, att han blir orolig att han och Sthlm inte ska kunna mjölka Norrland på arbetskraft och naturtillgångar längre.....
ett mycket hemskt scenario för Seel..... det skulle kunna innebära att han själ skulle måsta jobba... och i värsta fall kanske till och med faktiskt utföra ett fysiskt arbete... själv
Heja Norrland !!
MartinLindgren skrev:Heder och credit åt framgångsrika idrottsmän inom sina sporter, typ namn som Stenmark och Salming, som båda aldrig gnäller om skatter, dom säger båda att det är inte mer än rätt att dom som har pengar får betala, dom har så dom klarar sig ändå?
Då hemlandet sverige har stor del i att dom fått möjligheten att bli så framgångsrika, det har jag hört båda två säga i olika intervjuer!
Tror dom väljer Norrlands Guld framför allt när dom är på puben!
MartinLindgren skrev:Helt rätt F.I.S.T valde bara Stenmark och Salming just för att dom är Norrlänningar, Björn Borg vågade jag inte nämna,han kommer ju härifrån!
F.I.S.T skrev:MartinLindgren skrev:Heder och credit åt framgångsrika idrottsmän inom sina sporter, typ namn som Stenmark och Salming, som båda aldrig gnäller om skatter, dom säger båda att det är inte mer än rätt att dom som har pengar får betala, dom har så dom klarar sig ändå?
Då hemlandet sverige har stor del i att dom fått möjligheten att bli så framgångsrika, det har jag hört båda två säga i olika intervjuer!
HEDER !!!... även artister och skådespelare som har kvar sina fötter på marken bör hedras
Jerry Williams och Sven Volter (inte norrlänningar men ändå)
galna? alla är galna som inte är lika galen som du hehe, uj uj uj , som vi säger härredalert skrev:F.I.S.T skrev:MartinLindgren skrev:Heder och credit åt framgångsrika idrottsmän inom sina sporter, typ namn som Stenmark och Salming, som båda aldrig gnäller om skatter, dom säger båda att det är inte mer än rätt att dom som har pengar får betala, dom har så dom klarar sig ändå?
HEDER !!!... även artister och skådespelare som har kvar sina fötter på marken bör hedras
Jerry Williams och Sven Volter (inte norrlänningar men ändå)
Roligt att du nämner dessa, duktiga inom sina professioner men fullständigt galna politiskt!
för att kunna vara ihop med Seel(om an utgår från att han är IRL, som han är härMartinLindgren skrev:Se upp nu S-ee-L, ditt hat mot norrland börjar likna ren rasism, om tomten upptäcker det är det nog risk att han låter dig ta hand om din fru själv när hon vill till?
För du vet ju att tomten bara rycker ut till dom snälla barnen!
Du vill väl inte köpa en avdragsgill hushållsnära dräng att ta hand om frugan istället för tomten?
Sossar ee lata skrev:
De sjuka lata norrlänningarna! Ingen skulle bli gladare Än jag om man gav norrland & bidragstagarna till Finland
MartinLindgren skrev:Glädjande och höra Salming snacka norrland, skönt att höra att hans framgångar inte gjort honom blå i nyllet!