formsvackan 2016-12-05, 21:35
RedMentalCase skrev:Du har ju påstått flera ggr tidigare att du sparat vad jag skrivit på din dator för att ta upp senare. Ljög du då med?
Hejdlösa fantasier nu igen. Varför skulle jag göra något så förbannat dumt när alla dina dumheter finns tillgängliga via Google ?
RedMentalCase skrev:Nu påstår du att du Googlade, men vem bryr sig om dina lögner.
Du fick t.o.m. söksträngen men måste av någon oförklarlig anledning hitta på någon annan förklaring själv

RedMentalCase skrev:Du kan ta upp allt jag skrivit , jag står för allt, blir det jobbigt nu din foliekork.
Nix, det blir bara roligare. Dina desperata förnekanden har för det mesta överträffat dina vildaste fantasier

RedMentalCase skrev:Du klarar ju inte ens av att stå för din hyllning till Castro som du gjorde häromdan
Jovisst, men jag ansvarar naturligtvis inte för dina vanföreställningar av densamma.
RedMentalCase skrev:du tycks nu påstå att du hyllar Castro men hyllar inte det som Castro var gjorde och som är pudelns kärna ekonomin på Cuba. Its the economy, stupid!
Aj fan då. Varför har du då inte framfört detta utan bara ylat över "
låser in folk och mördar dem för deras åsikter, eller fördriver miljoner, spärrar in folk och snor deras blod" ?
RedMentalCase skrev:Timeout snart igen?
Ja, jag behöver snart en timme för att åka och handla. Du kan väl leka med BH så länge.