Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson?

ericTheDog

Antal inlägg : 15115

Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson? Empty Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson?

Inlägg  ericTheDog 2016-11-26, 00:53

Man har undrat en tid. Hur länge dröjer det innan vänstermedia sparkar ut Oscarsson?

Efter en analys kring oroligheter i EU, verkar han vara nära att få kicken från tv4.

Men...med 250000 facebookföljare i ryggen har MAarcus redan den plattform han behöver. Vilka är tv4 ?

Ska bli spännande att se vart detta tar vägen. Jag tror han är kickad inom en månad.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson? Empty Sv: Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson?

Inlägg  Infra 2016-11-26, 14:14

Oroa dej inte, Råttan. Vi inom vänstern föraktar både Oskarsson och tv4.
    En kanal som exploaterar sina tittare så hänsynslöst att en 70-minutersfilm
    tar 4 timmar att sända - den kanalen är en simpel tidstjuv och inget att spilla
    tid på. Inte Oskarsson heller.
    Very Happy
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson? Empty Sv: Hur ska vänstermedia få tyst på Marcus Oscarsson?

Inlägg  lazy 2016-11-26, 21:19

Tidigare i Expressen så lät det som att Marcus O hade pudlat men så låter det inte på hans fb-sida, däremot bekräftar han det som många andra klagat över när det gäller Expresson och Aftonbladet: Smile

Marcus Oscarsson
    6 tim ·
    WHEN THEY GO LOW – I GO HIGH
    MEN LITE CHOKLAD & GLASS KAN EXPRESSEN I ALLA FALL FÅ AV MIG
    Här kommer som vanligt på lördagar mitt TV4-inslag Marcus Svarar & Förklarar. Förutom USA-valet, svensk politik och annat spännande berörde jag i inslaget skriverier i Expressen. Och utöver det kan jag även säga följande:
    - Jag har inte suttit i krismöte med TV4. Det var ett enkelt och positivt telefonsamtal från min supertrevliga chef. Bilden som ges i tidningen är pinsamt överdriven.
    - De skriver även att ”kritiken mot mig är hård” baserat på två personers synpunkter. T.o.m. rena citat är helt felaktiga. I tidningens nätversion igår sågade en partisekreterare de två personernas kritik. Men till tidningens pappersversion idag har partisekreterarens sågning kopierats över, exakt ord för ord, men nu står det plötsligt att partisekreteraren riktade orden till mig istället, vilket är helt fel. Ja vad ska man säga! Ridå ned.

https://www.facebook.com/marcus.oscarsson.7/posts/995397133900262
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2016-11-27, 01:00

lazy skrev:Tidigare i Expressen så lät det som att Marcus O hade pudlat men så låter det inte på hans fb-sida, däremot bekräftar han det som många andra klagat över när det gäller Expresson och Aftonbladet:  Smile

Marcus Oscarsson
    6 tim ·
    WHEN THEY GO LOW – I GO HIGH
    MEN LITE CHOKLAD & GLASS KAN EXPRESSEN I ALLA FALL FÅ AV MIG
    Här kommer som vanligt på lördagar mitt TV4-inslag Marcus Svarar & Förklarar. Förutom USA-valet, svensk politik och annat spännande berörde jag i inslaget skriverier i Expressen. Och utöver det kan jag även säga följande:
    - Jag har inte suttit i krismöte med TV4. Det var ett enkelt och positivt telefonsamtal från min supertrevliga chef. Bilden som ges i tidningen är pinsamt överdriven.
    - De skriver även att ”kritiken mot mig är hård” baserat på två personers synpunkter. T.o.m. rena citat är helt felaktiga. I tidningens nätversion igår sågade en partisekreterare de två personernas kritik. Men till tidningens pappersversion idag har partisekreterarens sågning kopierats över, exakt ord för ord, men nu står det plötsligt att partisekreteraren riktade orden till mig istället, vilket är helt fel. Ja vad ska man säga! Ridå ned.

https://www.facebook.com/marcus.oscarsson.7/posts/995397133900262

Kvällspressen är direkt pinsam ibland. Ok för att man behöver sälja lösnummer men hallå. Snacka om att överdriva!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15115

Inlägg  ericTheDog 2016-11-29, 02:07

Infra skrev:Oroa dej inte, Råttan. Vi inom vänstern föraktar både Oskarsson och tv4.
    Very Happy

Tro mig, bara ett vänsterpucko överväger ens tanken att se film på tv4. Gapskratt.

Oscarssons analyser däremot - klockrena! Förstår att du inte gillar dem dock. All öppenhet och ärlighet är ju vänsterns motpol.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2016-11-29, 14:50

Råttan skrev:Tro mig, bara ett vänsterpucko överväger ens tanken att se film på tv4.
    "Överväger"? Inte ens det, faktiskt. Men jag gratulerar till dina nyvunna insikter. Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2016-11-29, 19:24

ericTheDog skrev:
    Infra skrev:Oroa dej inte, Råttan. Vi inom vänstern föraktar både Oskarsson och tv4.
    Very Happy

Tro mig, bara ett vänsterpucko överväger ens tanken att se film på tv4. Gapskratt.

Oscarssons analyser däremot - klockrena! Förstår att du inte gillar dem dock. All öppenhet och ärlighet är ju vänsterns motpol.

Exakt min tanke, vänsterpuckon lever i forntiden. Se film med reklamavbrott? gapskratt.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2021-02-26, 19:59