SSU Stockholm arrangerar separatistiskt evenemang för rasifierade med terrorexperten (?) Rashid Musa.
[/img]

Sniperace skrev:Arrangören är en känd islamist som gillar IS och andra terroristråttor.
Kan inte mer än hoppas han trillar I en trappa och bryter nacken. ...R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:Arrangören är en känd islamist som gillar IS och andra terroristråttor.
En farlig man som får politisk skydd för sina extrema åsikter.
https://samtiden.nu/24697/rashid-musa-forsoker-aterigen-sabotera-arbetet-mot-terrorism/
lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
Har inte de rödgröna redan uppvisat flera prov på häpnadsväckande hyckleri när det gäller SD?
redalert skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
Har inte de rödgröna redan uppvisat flera prov på häpnadsväckande hyckleri när det gäller SD?
Jag säger bara Veronica Palm........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lazy skrev:redalert skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Säger bara, de ögonen..![]()
lazy skrev:redalert skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så här är det: Veronica Palm är en inbiten gammal sossekämpe. Hon är (skrämmande nog)lazy skrev:redalert skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Infra skrev:Så här är det: Veronica Palm är en inbiten gammal sossekämpe. Hon är (skrämmande nog)lazy skrev:redalert skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
socialdemokratins talesman i bostadsfrågor. Kunnigheten är dock inte så imponerande. Då
socialdemokraterna styrdes av Juholdt hörde jag henne uttala sig bostadspolitiskt utan att
andas ett ord av kritik mot de 8 förtvivlade borgaråren som genom ombildningar i Allmän-
nyttan punkterade hela bostadsmarknaden. Det är synd att sossarna ser förbi denna stora,
borgerliga blotta och angreppspunkt. Här skulle man ha chansen att rikta förödande stötar
mot allianspolitiken. Synd att man har försuttit de chanserna ända sedan 2014.
Secrist skrev:Infra skrev:Så här är det: Veronica Palm är en inbiten gammal sossekämpe. Hon är (skrämmande nog)lazy skrev:redalert skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Men hur i hela h-e tänkte sossarna här? Lånar de ut sin lokal till till människor som står för rasism samtidigt som de inte försitter en chans att varna för det "fascistiska" SD?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
socialdemokratins talesman i bostadsfrågor. Kunnigheten är dock inte så imponerande. Då
socialdemokraterna styrdes av Juholdt hörde jag henne uttala sig bostadspolitiskt utan att
andas ett ord av kritik mot de 8 förtvivlade borgaråren som genom ombildningar i Allmän-
nyttan punkterade hela bostadsmarknaden. Det är synd att sossarna ser förbi denna stora,
borgerliga blotta och angreppspunkt. Här skulle man ha chansen att rikta förödande stötar
mot allianspolitiken. Synd att man har försuttit de chanserna ända sedan 2014.
Alternativt så har du fel om alliansens bostadspolitik.
Jag tror att Sverige ha bostadsproblem av annanRedMentalCase skrev:Här ses infra med familj, ett offer för borgerlig bostadspolitik.
Ska det vara så här? Är detta rättvisa?
Undrar i Mitt stilla sinne hur reaktionen skulle bli om det hölls någon sammankomst där ENBART VITA var välkomna.......lazy skrev:Till slut vaknade Expressen och Socialdemokraternas partisekreterare:
Publicerad 9 sep 2016 kl 14.42
RekommenderaTweetaDelaMejla
SSU Stockholm ska anordna en diskussionskväll där bara de som definierar sig som ”rasifierade” är välkomna.
Under träffen kommer man diskutera ”islamofobin i icke-vita samhällen”, skriver man i evenemangsbeskrivningen.
Mötet och formuleringen har nu mottagit kraftig kritik.
"Socialdemokraterna skulle inte anordna den typen av möte", skriver partisekreterare för Socialdemokraterna, Lena Rådström Baastad, i en kommentar till Expressen.
http://www.expressen.se/nyheter/ssu-distriktets-plan-mote-for-rasifierade/
Beror helt på VAR i stockholmsområdet man vill bo, attraktiva områden har lång kö, men i området utankar blir den korare ju längre ifrån centrum du vill ha bostadInfra skrev:Jag tror att Sverige ha bostadsproblem av annanRedMentalCase skrev:Här ses infra med familj, ett offer för borgerlig bostadspolitik.
slag än den på bilden du i hastigheten fick tag på.
Har du hört talas om bostadsbristen? Eller har du
hört talas om en 40 år lång bostadskö?![]()
Sniperace skrev:Beror helt på VAR i stockholmsområdet man vill bo, attraktiva områden har lång kö, men i området utankar blir den korare ju längre ifrån centrum du vill ha bostadInfra skrev:Jag tror att Sverige ha bostadsproblem av annanRedMentalCase skrev:Här ses infra med familj, ett offer för borgerlig bostadspolitik.
RedMentalCase skrev:Här ses infra med familj, ett offer för borgerlig bostadspolitik.
Sniperace skrev:lazy skrev:Till slut vaknade Expressen och Socialdemokraternas partisekreterare:
Publicerad 9 sep 2016 kl 14.42
RekommenderaTweetaDelaMejla
SSU Stockholm ska anordna en diskussionskväll där bara de som definierar sig som ”rasifierade” är välkomna.
Under träffen kommer man diskutera ”islamofobin i icke-vita samhällen”, skriver man i evenemangsbeskrivningen.
Mötet och formuleringen har nu mottagit kraftig kritik.
"Socialdemokraterna skulle inte anordna den typen av möte", skriver partisekreterare för Socialdemokraterna, Lena Rådström Baastad, i en kommentar till Expressen.
http://www.expressen.se/nyheter/ssu-distriktets-plan-mote-for-rasifierade/
Sniperace skrev:
Undrar i Mitt stilla sinne hur reaktionen skulle bli om det hölls någon sammankomst där ENBART VITA var välkomna.......
Gissa om vänstern skulle gå bananas. ...
redalert skrev:Sniperace skrev:Beror helt på VAR i stockholmsområdet man vill bo, attraktiva områden har lång kö, men i området utankar blir den korare ju längre ifrån centrum du vill ha bostadInfra skrev:Jag tror att Sverige ha bostadsproblem av annanRedMentalCase skrev:Här ses infra med familj, ett offer för borgerlig bostadspolitik.
Infra är en vänsterdåre som tror att han skall få utan egna ansträngningar och insatser för det har partistyrelsen lovat.![]()
Infra skrev:redalert skrev:Sniperace skrev:Beror helt på VAR i stockholmsområdet man vill bo, attraktiva områden har lång kö, men i området utankar blir den korare ju längre ifrån centrum du vill ha bostadInfra skrev:Jag tror att Sverige ha bostadsproblem av annanRedMentalCase skrev:Här ses infra med familj, ett offer för borgerlig bostadspolitik.
Infra är en vänsterdåre som tror att han skall få utan egna ansträngningar och insatser för det har partistyrelsen lovat.![]()
Forats intelligensreserv har fällt dom.