Jag tror vad jag vill om både Kreta och Tramadolet.Sniperace skrev:Jo, det är väl vad du lider av antar jag, själv är jag på Kreta nu och har inte använt tramadol sedan kvällen Den 17 augusti, Du får förstå att jag är inte beroende som DU, JAG här regelbundet uppehåll på just 14 dagar.Infra skrev:Du har aldrig hört talas om drogfylla?Sniperace skrev:Infra skrev:I andra sammanhang hade vi bara roligtSniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Du menar precis som socialdemokraterna i Sverige gjorde i många år?IslamistpedofilenJoakim skrev:Sniperace . skrev:Israel har inte den som du påstår, där har judar, krista, muslimer och ALLA samma rättigheter och skyldigheter, Israel är de facto världens mest jämlika land.
Ditt lögnaktiga kräk. Alla vet hur illa det är ställt
med jämlikheten i israel. Svarta kastreras och
urinvånarna får vara 2:a klassens medborgare
efter ditt kära Herrefolk.
Du borde skämmas din jävel. Alla vet att du ljuger.
Alla vet vid detta laget att israel är en fascistisk
och rasistisk apartheidstat. Det är bara du, din
förbannade byfåne som förnekar sanningen.
Skillnaden Var att sossarna gjorde det permanent, Israel gjorde det i mycket mindre ska la, och bara övergående inom någon månad. ....
Är du stolt över sossarnas övergrepp!
Du är för go Joakim Al Alkalb!
Den här tråden handlar om könsuppdelad gymnastik. Är du
säker på att du inte har hamnat i fel tråd? Så kan det gå när
man inte är nykter.
Så det rör sig alltså inte om könsupodelat i den islamska friskolan?
Vad jag vet finns detta INTE någon annanstans i Svensk skola, är det helt annat som nu avhandlas?
DU borde kabske dra on på benvit, eller är det psykiska men från flickornas terror mot dig i gymnastiken?
Var de jobbiga mot dig i abdra sammanhang med?
tillsammans flickorna och jag. Det ansågs
att jag hade "flicktycke".
Men jag ska nog ta och göra som du säger,
nu. Jag ska "dra on på benvit".
Under tiden kan du försöka nyktra till.
Ja du, det är svårt att bli onykter Utan alkohol, eller andra droger, men dukansje projicerar dina egna problem Joakim?
Så nej här är helvitt!
Du borde prova det nåhon gång, men du är väl tvungen att ta dem för att inte balla ur totalt och använda länkarna. ....
Ingen åker till Kreta för att sitta kvar härinne 24/7.
Vad är det för livskvalitét?
Det var längesen du tappade din trovärdighet,
Snipern. Det måtte va en väldigt tråkig vistelse
"på Kreta" du har.