So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Här är det DE som ballar ur!
Jag kan nämna vad som helst, hur skall du kolla det? Och VARFÖR?
So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Ja för där låser dom in svinen LÄÄÄÄÄNGE!!! I Sverige daltar vi med dessa svin!!Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Däremot vet jag att det skiljer sig från land till land. De uppgifter som gäller Sverige, gäller just Sverige.
Detta för att det är ett svenskt problem!
Exempelvis är representationen av irakier i våldtäktsmål i Sverige mycket stor, medan de i ex. Australien är extremt låg. Även i USA är de ganska låga.
Förklara vad du menar med ett svenskt problem? är det så hårt i Sverige, är de nykomna så utsatta i Sverige så de måste våldta? Du lägger inte ihop det med att vi släpar hit vad som helst medan det är större krav för att få komma till Australien! Där kör dom regeln, kommer ni hit följer ni vår levnadsstandard!Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Däremot vet jag att det skiljer sig från land till land. De uppgifter som gäller Sverige, gäller just Sverige.
Exempelvis är representationen av irakier i våldtäktsmål i Sverige mycket stor, medan de i ex. Australien är extremt låg. Även i USA är de ganska låga.
Nu tog jag bara Australien som ETT exempel. Andra är USA.Sossar ee lata skrev:Förklara vad du menar med ett svenskt problem? är det så hårt i Sverige, är de nykomna så utsatta i Sverige så de måste våldta? Du lägger inte ihop det med att vi släpar hit vad som helst medan det är större krav för att få komma till Australien! Där kör dom regeln, kommer ni hit följer ni vår levnadsstandard!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2370225/Australia-bans-illegal-boat-refugees-settling-country-warns-new-unauthorised-asylum-seekers-sent-Papua-New-Guinea.html
Läs lite innan du kommer med idiotiska inlägg!!
Mycket kan man anklaga Sverige för, men knappast för att dalta!Sossar ee lata skrev:Ja för där låser dom in svinen LÄÄÄÄÄNGE!!! I Sverige daltar vi med dessa svin!!Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
DET ÄR BAKGRUNDEN SOM SPELAR ROLL!!!! Tror du inte att deras kvinnosyn har med saken att göra????Dao skrev:Nu tog jag bara Australien som ETT exempel. Andra är USA.Sossar ee lata skrev:Förklara vad du menar med ett svenskt problem? är det så hårt i Sverige, är de nykomna så utsatta i Sverige så de måste våldta? Du lägger inte ihop det med att vi släpar hit vad som helst medan det är större krav för att få komma till Australien! Där kör dom regeln, kommer ni hit följer ni vår levnadsstandard!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2370225/Australia-bans-illegal-boat-refugees-settling-country-warns-new-unauthorised-asylum-seekers-sent-Papua-New-Guinea.html
Läs lite innan du kommer med idiotiska inlägg!!
Det är fortfarande människor från samma land.
Även i Sverige kör vi den regeln.
Ingen MÅSTE våldta! Oavsett vem som gör det. Finns NÅGON grupp överrepresenterad, finns det alltid en orsak bakom. Då det uppenbarligen inte handlar om bakgrundsland, så måste det vara något som sker HÄR!
I Sverige!
Tänk lite innan du uttalar dig!!!
De som kommer till andra länder än Sverige har samma bakgrund.Sossar ee lata skrev:DET ÄR BAKGRUNDEN SOM SPELAR ROLL!!!! Tror du inte att deras kvinnosyn har med saken att göra????
Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
hööru du herr fokusskiftare ... det var inte det han sa hellerSecrist skrev:Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Du tror inte att det kan finnas ett samband då?F.I.S.T skrev:hööru du herr fokusskiftare ... det var inte det han sa hellerSecrist skrev:Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
så det är enbart det du kallar för kritik som kan definieras som kritik ?Secrist skrev:Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
mellan ?Secrist skrev:Du tror inte att det kan finnas ett samband då?F.I.S.T skrev:hööru du herr fokusskiftare ... det var inte det han sa hellerSecrist skrev:Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Om debatten ska vara relevant så ja.F.I.S.T skrev:så det är enbart det du kallar för kritik som kan definieras som kritik ?Secrist skrev:Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Invandringspolitiken och statistiken? Hur många gruppvåldtäkter sker i Japan tex där gärningsmännen kommer från Afrika?F.I.S.T skrev:mellan ?Secrist skrev:Du tror inte att det kan finnas ett samband då?F.I.S.T skrev:hööru du herr fokusskiftare ... det var inte det han sa hellerSecrist skrev:Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Intressant syn på yttrandefrihet ... en debatt blir bara relevant om man tycker som SecristSecrist skrev:Om debatten ska vara relevant så ja.F.I.S.T skrev:så det är enbart det du kallar för kritik som kan definieras som kritik ?Secrist skrev:Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Men vad drar du för slutsatser av den selekterade statistik du syftar till men allt för sällan presenterar ?Secrist skrev:Invandringspolitiken och statistiken? Hur många gruppvåldtäkter sker i Japan tex där gärningsmännen kommer från Afrika?F.I.S.T skrev:mellan ?Secrist skrev:Du tror inte att det kan finnas ett samband då?F.I.S.T skrev:hööru du herr fokusskiftare ... det var inte det han sa hellerSecrist skrev:Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Politiskt korrekt kritik är inte kritik. Den för inte debatten framåt. Den är harmlös och menlös.F.I.S.T skrev:Intressant syn på yttrandefrihet ... en debatt blir bara relevant om man tycker som SecristSecrist skrev:Om debatten ska vara relevant så ja.F.I.S.T skrev:så det är enbart det du kallar för kritik som kan definieras som kritik ?Secrist skrev:Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Och är det du som avgör vad som är "politiskt korrekt kritik" ?Secrist skrev:Politiskt korrekt kritik är inte kritik. Den för inte debatten framåt. Den är harmlös och menlös.F.I.S.T skrev:Intressant syn på yttrandefrihet ... en debatt blir bara relevant om man tycker som SecristSecrist skrev:Om debatten ska vara relevant så ja.F.I.S.T skrev:så det är enbart det du kallar för kritik som kan definieras som kritik ?Secrist skrev:Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!
Vad drar du själv för slutsatser i tex fallet Japan? Tror du att de är bättre på att integrera människor från Nordafrika? Är det därför de inte upplever dessa problem?F.I.S.T skrev:Men vad drar du för slutsatser av den selekterade statistik du syftar till men allt för sällan presenterar ?Secrist skrev:Invandringspolitiken och statistiken? Hur många gruppvåldtäkter sker i Japan tex där gärningsmännen kommer från Afrika?F.I.S.T skrev:mellan ?Secrist skrev:Du tror inte att det kan finnas ett samband då?F.I.S.T skrev:hööru du herr fokusskiftare ... det var inte det han sa hellerSecrist skrev:Jag tror inte att du vill att Sverige kopierar Australiens invandringspolitik.Dao skrev:De har stor representation, procentuellt sett. HUR stor vet jag inte.Sossar ee lata skrev:En fråga. Är män från Afrika & Mellanöstern överrepresenterade i våldtäkter som sker i Sverige?
Suck.... Ska vi verkligen ha denna debatten? Är den konstruktiv?F.I.S.T skrev:Och är det du som avgör vad som är "politiskt korrekt kritik" ?Secrist skrev:Politiskt korrekt kritik är inte kritik. Den för inte debatten framåt. Den är harmlös och menlös.F.I.S.T skrev:Intressant syn på yttrandefrihet ... en debatt blir bara relevant om man tycker som SecristSecrist skrev:Om debatten ska vara relevant så ja.F.I.S.T skrev:så det är enbart det du kallar för kritik som kan definieras som kritik ?Secrist skrev:Då får du nog påminna mig för jag har aldrig någonsin sett någon kritik mot invandrinsgpolitiken från din sida. Alltså bortsett från "kritik" om att vi släpper in för lite folk etc. Det är ju inte riktigt det jag menar med kritik.Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger här!Secrist skrev:Nämn något kritiskt då? Det går ju utmärkt att göra säger du ju.Dao skrev:So what?Secrist skrev:När kritiserade du invandringen senast?Dao skrev:Forumhögern hävdar ofta att "invandringen" inte "får kritiseras"!