Jag tar "semester" härifrån ibland, av samma anledning...F.I.S.T skrev:Dao skrev:
Hen kanske ogillade bemötandet..?
Som vi alla vänster gör .... jag har bantat ner ordentligt på skrivandet här, både pga tonläget, men framförallt pga de som i samma kommentarsruta ljuger om vad man skriver, fast sanningen står en rad ovanför, det omöjliggör debatt
+5
Infra
redalert
Dao
Secrist
ericTheDog
9 posters
Nya debattörer?
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 26
Sv: Nya debattörer?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 27
Är det inte dags för en sådan semester nu omedelbums Dao?Dao skrev:Jag tar "semester" härifrån ibland, av samma anledning...F.I.S.T skrev:Dao skrev:
Hen kanske ogillade bemötandet..?
Som vi alla vänster gör .... jag har bantat ner ordentligt på skrivandet här, både pga tonläget, men framförallt pga de som i samma kommentarsruta ljuger om vad man skriver, fast sanningen står en rad ovanför, det omöjliggör debatt
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 28
Är inte sanningen att daoren fisten och andra vänster har evig semester, både kroppsligen och andligen.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 29
Stämmer bra i mitt fall. Tack för ditt bistånd. Vad gäller andlig semester vet jag dock inte vad du menar så den frågan lämnar vi öppen.RedMentalCase skrev:Är inte sanningen att daoren fisten och andra vänster har evig semester, både kroppsligen och andligen.