Men problemet är ju att han INTE tänkte?Infra skrev:I dina ögon är alla korkade som tänker innan de svarar samt tycker nåt annat än du själv. F ö har du oftast fel.
Du é så stabbig!
Du skrev:
Då tillhör de som anser att strid utan vapen kallas för politik så undrade jag varför de inte använde bilbomber mot varann och undrade om det berodde på att de INTE var islamister utan bara vanliga muslimer.Infra skrev:Jag slår en gång för alla fast att........Så här är det: Medan bilbomber av litet varierande styrka och med avsändaren al Quaida hela tiden briserar i Bagdad så sitter presidenten och premiärministern och bekämpar varandra - den ene kurd - den andre shia. Regeringen är lamslagen och oförmögen att regera.
Det har gått så långt att Iraks representation i FN består av två olika delegationer bekämpande varandra.
Och det kallar du demokrati.
Varken president eller premiärminister är mig veterligen islamister.
Du bekräftade min gissning med kommentaren: Korrekt!
Då svarade Daore: De har svenska vapen istället...
Jag undrade däremot om det var SANT att de istället för att använda bilbomber använde SVENSKA vapen för att bekämpa varann.
Då svarade Daore: Det är väl knappast en nyhet att Sverige sålt vapen till USA och deras allierade i detta krig?
Nu får du väl ändå ge dig..?
Eftersom detta inte var ett svar på min fråga så blir ju frågan OM han överhuvudtaget FÖRSÖKTE tänka innan han svarade?
Secrist undrade också vad Dao's svar hade med FRÅGAN att göra och skrev: Och....?
varpå idioten svarade: En liberals samvete idag...
Som sagt, idioten FÖRSÖKER inte ens att koppla in hjärnan?
När jag sen påpekar att han inte svarat på frågan så skriver du I dina ögon är alla korkade som tänker innan de svarar
Nej, men när har han tänkt klart? Nåt svar har han ju ännu inte presenterat?
Har du möjligtvis några fakta som styrker att presidenten och premiärministern bekämpar varann med svenska vapen?