Debatterar du nu ?
Eller är det bara ditt vanliga hat ?
Vår vän kackerlackan postar ca 100 liknande inlägg om dagen. Vad missar man om man spärrar idioten?
Mata inte kackerlackor - spärra rc.
Debatterar du nu ?
ericTheDog skrev:Debatterar du nu ?
Vår vän kackerlackan postar ca 100 liknande inlägg om dagen. Vad missar man om man spärrar idioten?
RedCloud skrev:Mata inte kackerlackor - spärra rc.
eller logga in på tadam "Fridebatt"
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Mata inte kackerlackor - spärra rc.
eller logga in på tadam "Fridebatt"
Debatterar du nu?
RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:Debatterar du nu ?
Ibland, mycket sällan, missar man ett gott skratt, om man nu orkar skratta åt den trashanken nåt mer.
ericTheDog skrev:För att rc ska framkalla ett gapskratt krävs att han försöker tänka. Men kackerlackan försöker inte tänka längre. Det är mer klippa och klistra. En sopa och dåre, men det är nog det hela. Spärra fanskapet.
Dao skrev:ericTheDog skrev:För att rc ska framkalla ett gapskratt krävs att han försöker tänka. Men kackerlackan försöker inte tänka längre. Det är mer klippa och klistra. En sopa och dåre, men det är nog det hela. Spärra fanskapet.
Försöker själv att inte hamna i ett tillstånd där man skiter i följden av vad man skriver. Men jag har märkt att det spelar ingen roll hur man skriver, eller hur väl man argumenterar för sin sak, man blir ändå alltid bemött som om man är en idiot. Att utifrån detta då försöka vara konstruktiv och komma med välunderbyggda argument och liknande, förlorar ju sin betydelse.
Du är en av dessa, EricTheDog!!!
Om man vill att debattmotståndarna skall komma med välformulerade och intressanta inlägg, bör man BANNE MIG först utgå från hur man själv beter sig på forumet!!!
Man bör fråga sig detta: Vill jag själv bli bemött på samma sätt som jag nu bemöter min debattmotståndare?
Med detta vill jag inte försöka framstå som någon god debattör. Däremot vet jag själv att jag åtminstone FÖRSÖKER, även om jag då och då låter mig själv anpassas till klimatet som råder på forumet. Jag gillar det inte när jag ertappar mig själv med detta. Men det är heller inte speciellt konstigt - att man tappar lusten ibland att vara konstruktiv, och istället skriver oneliners utan sakligt innehåll!!!
ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
Vad gäller Daoren själv så är han i princip en stor och fet ordbajsande idiot.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
Och du vill därmed bli bemött på samma sätt?
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
Av vem? dig och kackerlackan skiter jag i.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
du skiter i alla utom dig själv... so what's new
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
get over it,bitch
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
get over it,bitch
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Först får du nog erkänna att din polare kackerlackan är en av de allra värsta på forumet.
Och vi skiter i dina retoriska angrepp.
Det är bara det att jag inte förstår VARFÖR???
När du dessutom beklagar att RC ovan bara kommer med inte har seriösa inlägg!? Om du själv inte ens försöker leva upp till det du kräver av andra? Vad är poängen? Någon form av personlig tillfredsställelse att kalla RC "kackerlacka"?
Och varför vill du ha ett "erkännande" om att han är "dum", när du det enda du behöver göra är att försöka föregå med gott exempel!?
Varför är du rädd för eb seriös debatt? Om nu alla vi är så "summa", borde det väl inte vara så svårt..!?
Eller är det så att du vet att du själv inte är speciellt smart?
ericTheDog skrev:
En seriös debatt? Med vänstermupparna här? GAPSKRATT!!!
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Det är sedan länge klart att det aldrig varit et mål att debattera
ericTheDog skrev:Att du inte förstår förvånar nog inte en kackerlackan själv.
Intressant dock att du håller med om kackerlackan och hans 100-tals skräpinlägg per dag. Men hur i herrans namn kan du tro att jag kräver något alls av denne kackerlacka? Vad vore poängen med det menar du? Jag kräver inte att en myra ska bygga en månraket.
Att kackerlackana inlägg är fullständigt retarderade kan ju alla se med egna ögon. Det var inte det saken gällde, utan mer ett förslag att inte bemöta hans dynga. Är verkligen detta förslag något att gå i taket över?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Det är sedan länge klart att det aldrig varit et mål att debattera
Gärna debatt, men inte med er.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Att du inte förstår förvånar nog inte en kackerlackan själv.
Intressant dock att du håller med om kackerlackan och hans 100-tals skräpinlägg per dag. Men hur i herrans namn kan du tro att jag kräver något alls av denne kackerlacka? Vad vore poängen med det menar du? Jag kräver inte att en myra ska bygga en månraket.
Att kackerlackana inlägg är fullständigt retarderade kan ju alla se med egna ögon. Det var inte det saken gällde, utan mer ett förslag att inte bemöta hans dynga. Är verkligen detta förslag något att gå i taket över?
Så du är för god för forumvänstern?
Elitism i sin liberala tappning?