Då har du nu chansen att förklara skeendet för oss andra.ericTheDog skrev:Jisses. Island är ett ämne du inte har skuggan av en chans att begripa en bråkdel av.
PS. Att jag är en idiot är ingen förklaring.
Då har du nu chansen att förklara skeendet för oss andra.ericTheDog skrev:Jisses. Island är ett ämne du inte har skuggan av en chans att begripa en bråkdel av.
formsvackan skrev:Då har du nu chansen att förklara skeendet för oss andra.ericTheDog skrev:Jisses. Island är ett ämne du inte har skuggan av en chans att begripa en bråkdel av.
Nej, det kan du nog inte. För mig är det förmodligen redan kört men alla andra på forumet kanske vill se dig beskriva det som jag uppenbarligen inte begriper.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Då har du nu chansen att förklara skeendet för oss andra.ericTheDog skrev:Jisses. Island är ett ämne du inte har skuggan av en chans att begripa en bråkdel av.
Ska jag få dig att begripa det ingen annan lyckats få dig att begripa?
Scenen är din.
RedCloud skrev:Scenen är din.
Inte kommer vi få se någon förklaring från råttan.
Jag menar funnes inte kardborreband skulle han gå barfota.
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Scenen är din.
Debatterar du nu?
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Scenen är din.
Debatterar du nu?
Dina 25-30 senaste inlägg handlar om mig tTp, har du drabbats av samma mindervärdeskomplex som anktrion lider av ?
Skaffa ett liv typ, ett eget....
Thetaxpayer skrev:
Oh nej, Var inte orolig för mig. jag har fullt upp därav mina knappa 6000 inlägg mot dina 20000+. jag tycker bara att det är roligt att visa upp ditt oerhörda hyckleri. Kanske det kan få dig att tänka på hur du själv håller på.
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:
Oh nej, Var inte orolig för mig. jag har fullt upp därav mina knappa 6000 inlägg mot dina 20000+. jag tycker bara att det är roligt att visa upp ditt oerhörda hyckleri. Kanske det kan få dig att tänka på hur du själv håller på.
Lycka till...
Antingen håller han sig av rädsla för pottkanten borta från tråden, eller så klämmer han i med att jag är en vänstermupp och utser sig själv till någon sorts "segrare"RedCloud skrev:Scenen är din.
formsvackan skrev:Antingen håller han sig av rädsla för pottkanten borta från tråden, eller så klämmer han i med att jag är en vänstermupp och utser sig själv till någon sorts "segrare"RedCloud skrev:Scenen är din.
Nej det tror jag inte, i alla fall inte från er sida. Vi har alla våra begränsningar och vad ämnet beträffar återfinns er vid hån och oförskämdheter. Någon förmåga eller insikt därutöver tror jag inte att ni besitter.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Antingen håller han sig av rädsla för pottkanten borta från tråden, eller så klämmer han i med att jag är en vänstermupp och utser sig själv till någon sorts "segrare"RedCloud skrev:Scenen är din.
Jisses foliet, du tror väl inte att ditt svammel om pengar och "bankirer" är utsatt för nåt annat än gapskratt och förundran över hur du är konstruerad?
formsvackan skrev:Nej det tror jag inte, i alla fall inte från er sida. Vi har alla våra begränsningar och vad ämnet beträffar återfinns er vid hån och oförskämdheter. Någon förmåga eller insikt därutöver tror jag inte att ni besitter.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Antingen håller han sig av rädsla för pottkanten borta från tråden, eller så klämmer han i med att jag är en vänstermupp och utser sig själv till någon sorts "segrare"RedCloud skrev:Scenen är din.
Jisses foliet, du tror väl inte att ditt svammel om pengar och "bankirer" är utsatt för nåt annat än gapskratt och förundran över hur du är konstruerad?
Ni skulle kanske försöka avfärda mina "galna teorier" genom att förklara för andra på forumet hur det egentligen förhåller sig.RedMentalCase skrev:Klart du hånas, du märker ju inte själv hur galen du är, hur ska man annars hantera dig?
formsvackan skrev:Ni skulle kanske försöka avfärda mina "galna teorier" genom att förklara för andra på forumet hur det egentligen förhåller sig.RedMentalCase skrev:Klart du hånas, du märker ju inte själv hur galen du är, hur ska man annars hantera dig?
Att jag är en galen vänstermupp räcker liksom inte som argument i sak
Du har fått frågan om vilken ytterligare samhällsuppgift du skulle kunna tänkas ha, men ännu inte lyckats hitta någon sådan.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Ni skulle kanske försöka avfärda mina "galna teorier" genom att förklara för andra på forumet hur det egentligen förhåller sig.RedMentalCase skrev:Klart du hånas, du märker ju inte själv hur galen du är, hur ska man annars hantera dig?
Ännu mer bevis på vad du är för en gök, varför måste man gå i polemik med en som dig som påstår att man finns till för bara en anledning, att göda "bankrier".
formsvackan skrev:Ni skulle kanske försöka avfärda mina "galna teorier" genom att förklara för andra på forumet hur det egentligen förhåller sig.RedMentalCase skrev:Klart du hånas, du märker ju inte själv hur galen du är, hur ska man annars hantera dig?
formsvackan skrev:Du har fått frågan om vilken ytterligare samhällsuppgift du skulle kunna tänkas ha, men ännu inte lyckats hitta någon sådan.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Ni skulle kanske försöka avfärda mina "galna teorier" genom att förklara för andra på forumet hur det egentligen förhåller sig.RedMentalCase skrev:Klart du hånas, du märker ju inte själv hur galen du är, hur ska man annars hantera dig?
Ännu mer bevis på vad du är för en gök, varför måste man gå i polemik med en som dig som påstår att man finns till för bara en anledning, att göda "bankrier".
Sett ur ett samhälleligt perspektiv, d.v.s. ur ett kapitalistiskt sådant med dagens ekonomiska system som rättesnöre, är din enda uppgift att vara skattebetalare och därmed "garant" för lån med statspapper som säkerhet. Någon annan uppgift har du inte, alltså jobbar du egentligen 100% åt bankirerna.
De slantar du tror att är dina när du betalt din skatt, om du nu gör det, betalar någon annan ränta till bankirerna för, om du inte gör det själv vill säga.
formsvackan skrev:Du har fått frågan om vilken ytterligare samhällsuppgift du skulle kunna tänkas ha, men ännu inte lyckats hitta någon sådan.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Ni skulle kanske försöka avfärda mina "galna teorier" genom att förklara för andra på forumet hur det egentligen förhåller sig.RedMentalCase skrev:Klart du hånas, du märker ju inte själv hur galen du är, hur ska man annars hantera dig?
Sett ur ett samhälleligt perspektiv, d.v.s. ur ett kapitalistiskt sådant med dagens ekonomiska system som rättesnöre, är din enda uppgift att vara skattebetalare och därmed "garant" för lån med statspapper som säkerhet. Någon annan uppgift har du inte, alltså jobbar du egentligen 100% åt bankirerna.
De slantar du tror att är dina när du betalt din skatt, om du nu gör det, betalar någon annan ränta till bankirerna för, om du inte gör det själv vill säga.
Kanske ett par rejäla elchocker kan frigöra dig från "bankirerna", foliet?