Secrist skrev:Jag tror mer på Mp:s linje. Bara för straffbeskattar alla som bor utanför storstäderna i sverige så löser detta alla problem.
Jaha?
Secrist skrev:Jag tror mer på Mp:s linje. Bara för straffbeskattar alla som bor utanför storstäderna i sverige så löser detta alla problem.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
Vilket problem? Du påstår att nordpolen i princip smält bort - utan att det påverkat havsnivån. Detta indikerar enbart att du är dum i huvudet, vilket jag har svårt att se som ett problem.
Var har jag påstått något sådant?
...på tal om "dum i huvudet"...
Dao skrev:Secrist skrev:Jag tror mer på Mp:s linje. Bara för straffbeskattar alla som bor utanför storstäderna i sverige så löser detta alla problem.
Jaha?
ericTheDog skrev:Du höll med trådstarten, som innebar just detta. Som sagt, daoren är dum i huvudet.
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Jag tror mer på Mp:s linje. Bara för straffbeskattar alla som bor utanför storstäderna i sverige så löser detta alla problem.
Jaha?
Ja.
Dao skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Men om nu nästan all is redan smält bort - och dessa 11 städer fortfarande ligger på land...så får nog någon göra en bättre analys.
Har du glömt att Jorden har 2 poler ? ... eller visste du aldrig om det ?
Så du menar att daorens "miljökatastrof" bara drabbat den ena polen?
Har jag en egen miljökatastrof?
Den länk som finns i TS tycker jag är oroande. Tycker inte du?
Dao skrev:
Detta är dock bara en av många miljökastrofer som människans valda leverne lett till
Dao skrev:ericTheDog skrev:Hur vet du att detta är en miljökatastrof? Och vad vet du om vad som isåfall orsakat den? Dina påhitt om högern kan du behålla för dig själv, daore.
Världen reagerar långsamt. Det vi sett hittills är bara början. Det vet alla som bryr sig!
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Hur vet du att detta är en miljökatastrof? Och vad vet du om vad som isåfall orsakat den? Dina påhitt om högern kan du behålla för dig själv, daore.
Världen reagerar långsamt. Det vi sett hittills är bara början. Det vet alla som bryr sig!
Exakt vilka är "alla som bryr sig"? Och vad "vet" de?
Det troliga är att seriösa klimatforskare sågar trådstarten jäms med fotknölarna.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Du höll med trådstarten, som innebar just detta. Som sagt, daoren är dum i huvudet.
Gudars vad barnslig du blir varje gång du blir svarslös...
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Hur vet du att detta är en miljökatastrof? Och vad vet du om vad som isåfall orsakat den? Dina påhitt om högern kan du behålla för dig själv, daore.
Det troliga är att seriösa klimatforskare sågar trådstarten jäms med fotknölarna.
Klimatforskarna! "Seriösa" = de som får betalt av företag som Shell!
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Hur vet du att detta är en miljökatastrof? Och vad vet du om vad som isåfall orsakat den? Dina påhitt om högern kan du behålla för dig själv, daore.
Secrist skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Hur vet du att detta är en miljökatastrof? Och vad vet du om vad som isåfall orsakat den? Dina påhitt om högern kan du behålla för dig själv, daore.
Hur mycket CO2 har släppts ut för att tillverka datorn du använder nu tror du? Eller elen som driver den? Du kanske inte ska sätta dig på allt för höga hästar.
Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
RedCloud skrev:Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
Vad som helst, men säg inte att du är förvånad...
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
Polarisen borta, men havsnivån har ej höjts...
RedCloud skrev:Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Men om nu nästan all is redan smält bort - och dessa 11 städer fortfarande ligger på land...så får nog någon göra en bättre analys.
Har du glömt att Jorden har 2 poler ? ... eller visste du aldrig om det ?
Så du menar att daorens "miljökatastrof" bara drabbat den ena polen?
Dao skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
Absolut inte!
Men jag kan känna en sorg ibland, då jag gillar att debattera...
Är du avstängd på alla andra forum?
RedCloud skrev:Är du avstängd på alla andra forum?
Debatterar du nu ?
Är detta något som förvånar dig ?ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Denna gång är tydligen forumhögerns taktik att förlöjliga problemet!
Polarisen borta, men havsnivån har ej höjts...
RedMentalCase skrev:Om man ska diskutera människans roll i växthuseffekten/global uppvärming ska man inte utgå från en kvällstidning för dumsossar (AB)
och inte diskutera med familjem ff/roffafoliet, det går liksom inte....
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Om man ska diskutera människans roll i växthuseffekten/global uppvärming ska man inte utgå från en kvällstidning för dumsossar (AB)
och inte diskutera med familjem ff/roffafoliet, det går liksom inte....
Bättre att hålla sig till den trygga fantasigeneratorn, den som aldrig har fel....