F.I.S.T skrev:...
tröttnade ni på att hålla med varann ?
Frågan är ju varför du bryr dig?
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:...
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:...
Om forumhögervarianten på "yttrandefrihet"... bryr jag mig föga, om riktiga människor, bryr jag mig mycket
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:...
Om forumhögervarianten på "yttrandefrihet"... bryr jag mig föga, om riktiga människor, bryr jag mig mycket
DMustaine skrev:Är du mitt emellan 2 jobb fistäcklet eftersom du sitter här hela dagarna?! Eller är tanken på jobb för dig motbjudande?
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:...
Varför startar du en tråd om det då?
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:...
Varför startar du en tråd om det då?
tyckte det var lite roligt bara... med sårad och stött forumhöger som inte får mobba ifred
Thetaxpayer skrev:
Så du gillar att sparka på någon som ligger ner?
För så tolkar jag det.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
För så tolkar jag det.
Menar du att jag ska ha empati för verbalt vomerande mobbare ?
... varför ligger mobbarna ned förresten ..är de på fyllan ?
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
För så tolkar jag det.
Menar du att jag ska ha empati för verbalt vomerande mobbare ?
... varför ligger mobbarna ned förresten ..är de på fyllan ?
Du verkar ju tro att någon brydde sig om dina mobbningsförsök.
Vilka mobbare förresten?
ericTheDog skrev:ff bryr sig mycket om kommunistregimer som den på Kuba. Ägnar mycket kraft åt att försvara deras "demokratiska val".
Men hur mycket bryr sig ff om de förtryckta kubanerna? Räknas de inte som medmänniskor i vänstermuppens galna värld?
ericTheDog skrev:ff bryr sig mycket om kommunistregimer som den på Kuba. Ägnar mycket kraft åt att försvara deras "demokratiska val".
Men hur mycket bryr sig ff om de förtryckta kubanerna? Räknas de inte som medmänniskor i vänstermuppens galna värld?
redalert skrev:
Eller vad bryr sig fistfuckern om de förtryckta i NordKorea?
redalert skrev:Ff är en jävla vidrig typ som påstår sig icke vomera men som enbart snackar skit en riktig äckeljävel utan någon som helst empati!
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ff bryr sig mycket om kommunistregimer som den på Kuba. Ägnar mycket kraft åt att försvara deras "demokratiska val".
varför kallar du mig för ff , istället för att prova på att debattera ?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ff bryr sig mycket om kommunistregimer som den på Kuba. Ägnar mycket kraft åt att försvara deras "demokratiska val".
Eftersom det är kortare än...
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ff bryr sig mycket om kommunistregimer som den på Kuba. Ägnar mycket kraft åt att försvara deras "demokratiska val".
Eftersom det är kortare än...
4 bokstäver för långt för dig att skriva ? .... då kan du prova med att bara skriva F istället, det är ännu lättare
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Är du mitt emellan 2 jobb fistäcklet eftersom du sitter här hela dagarna?! Eller är tanken på jobb för dig motbjudande?
Är du på jobbet nu ?
Jag är humanist
RedCloud skrev:Jag är humanist
Synd att du inte visar det då.....
Jag visar det i praktiken medans du är tangentbordshumanist!
RedCloud skrev:Jag visar det i praktiken medans du är tangentbordshumanist!
har du ju ingen aning om....
Du gör det...när?