Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
RedMentalCase
RedCloud
6 posters

RMC och verkligheten,.....igen, suck

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

RMC och verkligheten,.....igen, suck - Sida 2 Empty Sv: RMC och verkligheten,.....igen, suck

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-17, 15:48

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev: och var den som startade allt på detta forum.
    Konflikten startade inte på detta forum. Under hur många olika nick blev du avhyst från AB-forum pga dina oförskämdheter ?

Du kan naturligtvis ha startat pajkastningen tidigare på något annat forum men det vet jag ingenting om. Jag har bara hört talas om att du blivit visad på porten på några andra ställen.

Dina fantasier om vad som hänt är lika troliga som ditt banksvammel, dock inte alls roligt.

Vad jag minns( vet) blev roffan tvungen att använda redcloud9 på Aftonbladet, så vem som blev portad mest där är ju solklart.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

RMC och verkligheten,.....igen, suck - Sida 2 Empty Sv: RMC och verkligheten,.....igen, suck

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-17, 15:49

F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Vi diskuterar ju rasism nu, och varför du kallat folk det utan anledning, du har vägrat svara i flera veckor nu, ff.

vilka har jag kallat det nu igen ?... dig och DMustaine ?... och vart hade jag gjort det ?... Shocked

Inget svar från RMC på de frågorna ? Laughing

Jo du har fått svar, hur orkar du framställa dig som ett efterblivet fjån, eller du fattar inte själv?

Det finns ingenstans angivet av dig vart jag skulle kallar dig uttryckligen för rasist. Det är lustigt att ni som påstår er vara emot diktaturer, använder er av samma sorts retorik och faktaförvrängning som dem Cool

Förnekar du fortfarande att du kallat debattörer här för rasist, helt utan anledning dessutom. Hur orkar du spela så korkad?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2013-02-17, 17:49

RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Vi diskuterar ju rasism nu, och varför du kallat folk det utan anledning, du har vägrat svara i flera veckor nu, ff.

vilka har jag kallat det nu igen ?... dig och DMustaine ?... och vart hade jag gjort det ?... Shocked

Inget svar från RMC på de frågorna ? Laughing

Jo du har fått svar, hur orkar du framställa dig som ett efterblivet fjån, eller du fattar inte själv?

Det finns ingenstans angivet av dig vart jag skulle kallar dig uttryckligen för rasist. Det är lustigt att ni som påstår er vara emot diktaturer, använder er av samma sorts retorik och faktaförvrängning som dem Cool

Förnekar du fortfarande att du kallat debattörer här för rasist, helt utan anledning dessutom. Hur orkar du spela så korkad?

Spelar det egentligen någon roll1! att försöka överträffa dig i den grenen rmc/dumskalle kräver en livslång träning d.v.s. helt omöjligt! jag trodde inte den sista idioten var född men du är den vinnaren GRATTIS importhjonet..
    //Niklas
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-02-17, 18:54

RedMentalCase skrev:
    lol, usla själ?, jisses vad du har sjunkit lågt,

Ja det är ju olika vad man har som gräns för "sjunka lågt" tydligen Laughing

RedMentalCase skrev:Är du inte ens äckefist nog att stå för att du kallat folk rasist
    i år efter år?Vuxen människa med ryggrad och moral som en amöba,
    det blir äckelfisten det!

Fisten, artiklar som den du refererar till är skrivna för hönshjärnor som dig,

Fistsopan verkar ha gått i helspinn angående rasism, skaffa dig ett liv fisten,

Ditt sätt att tolka statistik och siffror stämmer väl överens med din intelligens, o.o4% utnyttjande av hjärnan?

Fistesopan, frågan är obesvarad, vilka lögner hade jag sa du?

Stackars dumfisten, när hen avfärdats som en pajas,

du är helrökt fisten, en helrökt amöba.

Ja fisten, vi vet att det är skit att du är en kommunist, men du får skylla dig själv

Kan jobba... var orden, för ni gör det ju knappast.

Och du dumfisten,

Visst kan fisten matas, mata hen med grisfoder och maos lilla röda.

Ja, när såna som du gapar efter mer bidrag så blir ju konsekvensen att alla inte vill bidra med allt man tjänar,
    tycärr fisten., det är ditt och roffeberras fel.Smile Parasiter.

Fisten är tänd på fultanten dinamarca...

Bor bidragsfistaren i Stockholm?
    Om fistaren bidragit istället hade kanske sjukvården klarat sig?

Folie är en synonym för kackerlacka?

Inte ett dugg dummare än det dumvänstern använder, skillnaden är att DD skämtar , det gör inte dumvänster. Ridå igen.

lol Fisten tyckte den fultanten var en snygging, vad jämför du med fisten din syster?

Klart jag är extremhöger i dina efterblivna ögon,

Den tanten har varit med i en del debatter på TV, vilket ufo hon är
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-02-17, 18:58

RedMentalCase skrev:
    Förnekar du fortfarande att du kallat debattörer här för rasist,

Jag har kallat 2 personer för rasist, detta utifrån kontinuerliga trådar som fördömer invandrare !

RedMentalCase skrev: helt utan anledning dessutom.

Aldrig !

RedMentalCase skrev:Hur orkar du spela så korkad?

Du behöver inte spela korkad Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 11:39