Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
formsvackan
Dao
Sniperace
DirtyDog
Secrist
Vercingetorix
lazy
Infra
12 posters

Äntligen. En rejäl konspirationsteori!

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Äntligen. En rejäl konspirationsteori! - Sida 10 Empty Sv: Äntligen. En rejäl konspirationsteori!

Inlägg  RedCloud 2013-02-24, 20:29

Min åsikt om homosexualitet är den att vad som sker mellan lakanen med två (eller fler) inblandade och som sker frivilligt har inga andra med att göra.

Att du återigen vill demonisera islam är bara sååååååå tragiskt.

Att Sverige såg homosexualitet ända fram till 1979 kanske man ska ha i minnet innan man dömer andra....?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Äntligen. En rejäl konspirationsteori! - Sida 10 Empty Sv: Äntligen. En rejäl konspirationsteori!

Inlägg  Dao 2013-02-24, 20:35

Sniper verkar leva i en annan värld än alla vi andra, där han bestämmer vad som är "sanning" eller inte!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 20:37

RedCloud skrev:Min åsikt om homosexualitet är den att vad som sker mellan lakanen med två (eller fler) inblandade och som sker frivilligt har inga andra med att göra.

Att du återigen vill demonisera islam är bara sååååååå tragiskt.

Att Sverige såg homosexualitet ända fram till 1979 kanske man ska ha i minnet innan man dömer andra....?

Jag tycker också att det är varje människas egen sak, som ingen annan har med att göra.

Hur länge sedan är det de i sverige avrättade för homosexualitet?

så för att inte "demonisera" islam ska det förtigas?

du vill mao inte fördöma att detta sker inom islamskt styrda länder, och predikas i moskéer osv?

JAg har inga problem att fördöma kristna idioter som har sådana åsikter, medn du har tydligen det just när det gäller islam, hur kan det komma sig?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 20:38

Dao skrev:Sniper verkar leva i en annan värld än alla vi andra, där han bestämmer vad som är "sanning" eller inte!

JAsså, det säger lögnare Daore?

nå, vad sker med homosexuella i de olika islamskt styrda länderna?
    Får de leva som andra i fred och frihet fastän de är öppet homosexuella, eller blir de straffade, och förtryckta?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-02-24, 20:45

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Sniper verkar leva i en annan värld än alla vi andra, där han bestämmer vad som är "sanning" eller inte!

Får de leva som andra i fred och frihet fastän de är öppet homosexuella, eller blir de straffade, och förtryckta?

Westboro Baptist Church Det kristna budskapet.

Äntligen. En rejäl konspirationsteori! - Sida 10 2a24c2800a9dbf15bb23702c5ce22982
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 20:51

formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:

Westboro Baptist Church Det kristna budskapet.

Äntligen. En rejäl konspirationsteori! - Sida 10 2a24c2800a9dbf15bb23702c5ce22982

Återigen, har han laglig makt att bestraffa?

är det landets kristna budskap stadgat i lag?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-02-24, 21:10

Sniperace skrev:Återigen, har han laglig makt att bestraffa?
    Att har är din idol har du själv utifrån din egen logik uppvisat på forumet. Du vill därför förmodligen att han ska få "laglig makt att bestraffa".

In response to a Newsweek article alleging that American soldiers flushed copies of the Qur'an down the toilet at Camp X-Ray in Guantanamo Bay, Fred Phelps released this statement:

So what if our guys flushed copies of the Quran down the toilet? We hope they did. They probably did; We hope they flush more. Mohammed was a demon-possessed whoremonger and pedophile who contrived a 300-page work of Satanic fiction

Känns bekant Very Happy
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-24, 22:16

Sniperace skrev:

Vilka är "de islamskt styrda l'nderna" du talar om?

De jag ser är en rad diktaturer, styrda av USA:s allierade - de allra flesta av dem.

Islamisterna jobbar MOT dem!

Och ja, homosexuella får lida på många ställen i världen.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 22:17

formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Återigen, har han laglig makt att bestraffa?
    Att har är din idol har du själv utifrån din egen logik uppvisat på forumet. Du vill därför förmodligen att han ska få "laglig makt att bestraffa".

In response to a Newsweek article alleging that American soldiers flushed copies of the Qur'an down the toilet at Camp X-Ray in Guantanamo Bay, Fred Phelps released this statement:

So what if our guys flushed copies of the Quran down the toilet? We hope they did. They probably did; We hope they flush more. Mohammed was a demon-possessed whoremonger and pedophile who contrived a 300-page work of Satanic fiction

Känns bekant Very Happy

Idol, när jag avskyr religiösa dårar som vill påtvinga anbdra sin tro, hur tänker du eg, och dessutomn när jag faktiskt klargjort att homosexuella inte är mindre värda än heterosexuella osv osv.

Får man inte göra vad man vill med det man äger?
    vill någon rulla cigaretter av bibelblad eller koranblad är det väl dessae eget val, vill man torka sig i röven med det är det dennes eget val, men man brehöver ju inte stoltsera med det.

men åter till länder som STRAFFAR människor pga homosexualitet så är det till absolut största delen islamskt styrda sådana, är det något att gilla?

inget av det ni nu lagt fram har varit sådana, om dessa skulle straffa någon för homosexualitet, skulle deras länds rättsmyndigheter straffa dem.....

så försök igen, att gälla på katolicismen för deras syn på homosexualiteten, men mörka islams ser jag som ett fruktansvärt hyckleri, varför gör ni så?
    varför gör ni så stor skillnad på dessa?

Som sagt, jag har så många gånger här påpekat just detta att vi ska ha frihet att ha vilken tro vi vill, men att denna också innebär att ingen ska tvinga på oss någon tro, att man fritt utan att straffas ska få byta tro, anamma en tro, eller leva utan en tro.

Och att man fritt ska få ha vilken sexuell läggning som finns så länge man inte skadar eller påtvingar denna på någon annan.

Har du problem med den åsikten?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-24, 22:29

Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-24, 22:32

Sniperace skrev:Idol, när jag avskyr religiösa dårar som vill påtvinga anbdra sin tro, hur tänker du eg, och dessutomn när jag faktiskt klargjort att homosexuella inte är mindre värda än heterosexuella osv osv.

Är du rädd för konkurrens bland dårarnas värld?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 22:32

Tvärtom, du är den som vill förtiga det, och tona ner detta, jag vill ropa ut det och se till att det försvinner.

hur är det ÄR det inte idag förtryck i de islamskt styrda länderna, och tyvärr går mot HÅRDARE efter den sk våren?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 22:34

Dao skrev:
    Sniperace skrev:Idol, när jag avskyr religiösa dårar som vill påtvinga anbdra sin tro, hur tänker du eg, och dessutomn när jag faktiskt klargjort att homosexuella inte är mindre värda än heterosexuella osv osv.

Nej, jag vet att där förlorar jag stort mot de andra, dvs sådana som du vinner stort vi dårskap......

Daoren dårarnas obestridde kung och ledare
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-24, 22:34

Sniperace skrev:Tvärtom, du är den som vill förtiga det, och tona ner detta, jag vill ropa ut det och se till att det försvinner.

hur är det ÄR det inte idag förtryck i de islamskt styrda länderna, och tyvärr går mot HÅRDARE efter den sk våren?

Du väljer att förvränga fakta och sprida ut dit hatgift! Det är inte rätt väg att gå om du vill bekämpa dumma företeelser! Då bör man ha koll på fakta, och vara ödmjuk inför sina egna fördomar!

Du har lång väg att gå Sniper...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-24, 22:35

Sniperace skrev:
    Dao skrev:

Nej, jag vet att där förlorar jag stort mot de andra, dvs sådana som du vinner stort vi dårskap......

När Sniper förlorar en debatt, kommer sånt här skit istället! Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 22:35

Dao skrev:
    Sniperace skrev:Tvärtom, du är den som vill förtiga det, och tona ner detta, jag vill ropa ut det och se till att det försvinner.

Du väljer att förvränga fakta och sprida ut dit hatgift! Det är inte rätt väg att gå om du vill bekämpa dumma företeelser! Då bör man ha koll på fakta, och vara ödmjuk inför sina egna fördomar!

Du har lång väg att gå Sniper...
    http://www.rfsl.se/public/ILGA_State_Sponsored_Homophobia_2010.pdf
    du kan ju läsa denna om du vill från RFSL, och sedan kommentera, en fruktransvärd övervikt i den islamska världen
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-24, 22:36

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:

Oj, men jag har ju inte förlorat, det är ju Daoren som hela tiden misslyckas *asg*
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-02-25, 01:28

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:

Oj, men jag har ju inte förlorat, det är ju Daoren som hela tiden misslyckas *asg*

Jag tycker det ser ut som om sådan här skit kommer upp när daoren förlorar debatten det vill säga vergang! Basketball
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-25, 02:04

Sniperace skrev:http://www.rfsl.se/public/ILGA_State_Sponsored_Homophobia_2010.pdf
    du kan ju läsa denna om du vill från RFSL, och sedan kommentera, en fruktransvärd övervikt i den islamska världen.

Ja, diktatur suger.

Situationen är minst lika hemsk i Indien. Är det hinduismens fel då? Eller regeringens (extremhöger!)?

Sluta kom med skit nu. Tagit del av någon av mina länkar om muslimer som kämpar för homosexuellas rättigheter och liknande? Eller är det totalt ointressant i din häxjakt på muslimer???
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-02-25, 02:50

hehehe, denna VAR tydligen VÄLDIGT öm den där tån, att kritisera Katolicismens syn på homosex är tydligen bra, men inte Islams sjufalt värre syn på densamma.

Sjufalt värre? Inte får väl islams syn på homosex påvar att avgå iaf?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-25, 08:52

Dao skrev:
    Sniperace skrev:http://www.rfsl.se/public/ILGA_State_Sponsored_Homophobia_2010.pdf
    du kan ju läsa denna om du vill från RFSL, och sedan kommentera, en fruktransvärd övervikt i den islamska världen.

Ja, diktatur suger.

Situationen är minst lika hemsk i Indien. Är det hinduismens fel då? Eller regeringens (extremhöger!)?

Sluta kom med skit nu. Tagit del av någon av mina länkar om muslimer som kämpar för homosexuellas rättigheter och liknande? Eller är det totalt ointressant i din häxjakt på muslimer???

en mindre del kämpar, ja, men de härskande ISLAMISTERNA ger sig inte...

och nej, det är inte lika hemskt i indien som ex pakistan, saudiarabien och andra islamskt styrda länder där homosexuella avrättas pga sin läggning med SHARIALAGAR som grund
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-25, 08:55

Infra skrev:

hehehe, denna VAR tydligen VÄLDIGT öm den där tån, att kritisera Katolicismens syn på homosex är tydligen bra, men inte Islams sjufalt värre syn på densamma.

Sjufalt värre? Inte får väl islams syn på homosex påvar att avgå iaf?

Nej islamskt styrda länder avrättar sina medborgare som är homosexuella.

Katolikerna har enbart ord mot dem....

men vad har du emot hpomosexuella infra, eftersom du tydligt skrev att du ansåg det värre at en kotolsk präst var homosexuell än att denne rörde korgossar....
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-25, 09:05

Sniperace skrev:en mindre del kämpar, ja, men de härskande ISLAMISTERNA ger sig inte...

och nej, det är inte lika hemskt i indien som ex pakistan, saudiarabien och andra islamskt styrda länder där homosexuella avrättas pga sin läggning med SHARIALAGAR som grund

Även i andra delar av världen där det råder eller rådde en fruktansvärd kvinno- eller demokratisyn, var det mestadels mindre grupper som kämpade!

De flesta ismaisterna är med och kämpar.

Nästan inga länder styrs av sharialagar!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-02-25, 09:08

Sniperace skrev:Nej islamskt styrda länder avrättar sina medborgare som är homosexuella.

Katolikerna har enbart ord mot dem....

men vad har du emot hpomosexuella infra, eftersom du tydligt skrev att du ansåg det värre at en kotolsk präst var homosexuell än att denne rörde korgossar....

Islam har inte hemskare människosyn än katolicismen. Det är bara det att i många muslimska länder råder diktatur, inte sällan i kombination av andra katastrofer. Då är det alltid minoriteter, bland annat kvinnor och homosexuella, som drabbas värst.

Du utgör inget undantag!

Det är snarare lättare att hitta muslimer som accepterar homosexualitet än katoliker.

Undrar varför?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-02-25, 09:41

Dao skrev:
    Sniperace skrev:en mindre del kämpar, ja, men de härskande ISLAMISTERNA ger sig inte...

Även i andra delar av världen där det råder eller rådde en fruktansvärd kvinno- eller demokratisyn, var det mestadels mindre grupper som kämpade!

De flesta ismaisterna är med och kämpar.

Nästan inga länder styrs av sharialagar!

Och de som styrs av sådana då? Laughing

hur många andra än just islamskt styrda avrättar homosexuella?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 22:01