Sniperace 2013-02-24, 22:17
formsvackan skrev: Sniperace skrev:Återigen, har han laglig makt att bestraffa?
Att har är din idol har du själv utifrån din egen logik uppvisat på forumet. Du vill därför förmodligen att han ska få "laglig makt att bestraffa".
In response to a Newsweek article alleging that American soldiers flushed copies of the Qur'an down the toilet at Camp X-Ray in Guantanamo Bay, Fred Phelps released this statement:
So what if our guys flushed copies of the Quran down the toilet? We hope they did. They probably did; We hope they flush more. Mohammed was a demon-possessed whoremonger and pedophile who contrived a 300-page work of Satanic fictionKänns bekant
Idol, när jag avskyr religiösa dårar som vill påtvinga anbdra sin tro, hur tänker du eg, och dessutomn när jag faktiskt klargjort att homosexuella inte är mindre värda än heterosexuella osv osv.
Får man inte göra vad man vill med det man äger?
vill någon rulla cigaretter av bibelblad eller koranblad är det väl dessae eget val, vill man torka sig i röven med det är det dennes eget val, men man brehöver ju inte stoltsera med det.
men åter till länder som STRAFFAR människor pga homosexualitet så är det till absolut största delen islamskt styrda sådana, är det något att gilla?
inget av det ni nu lagt fram har varit sådana, om dessa skulle straffa någon för homosexualitet, skulle deras länds rättsmyndigheter straffa dem.....
så försök igen, att gälla på katolicismen för deras syn på homosexualiteten, men mörka islams ser jag som ett fruktansvärt hyckleri, varför gör ni så?
varför gör ni så stor skillnad på dessa?
Som sagt, jag har så många gånger här påpekat just detta att vi ska ha frihet att ha vilken tro vi vill, men att denna också innebär att ingen ska tvinga på oss någon tro, att man fritt utan att straffas ska få byta tro, anamma en tro, eller leva utan en tro.
Och att man fritt ska få ha vilken sexuell läggning som finns så länge man inte skadar eller påtvingar denna på någon annan.
Har du problem med den åsikten?